یک فروشگاه های آنلاین تا چه حد نیاز به طراحی اپلیکیشن دارد؟
حمید رضا خداوردی

یک فروشگاه های آنلاین تا چه حد نیاز به طراحی اپلیکیشن دارد؟

اپلیکیشن‌های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به راهی برای افزایش فروش، جذب مشتریان بیشتر و تقویت برند هستند. با توجه به اینکه تقاضا برای این نوع اپلیکیشن‌ها رو به افزایش است، ساخت یک اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه آنلاین شما به عنوان یک ابزار موثر برای جلب مشتریان جدید و افزایش درآمد شما می‌تواند بسیار مفید باشد.

اپلیکیشن های فروشگاهی موبایل، به دلیل سهولت استفاده و دسترسی آسان، توانسته‌اند بازار بزرگی را به خود اختصاص دهند و درآمد قابل توجهی را به دست آورده‌اند. امروزه، بیش از یک چهارم خریداران، بلافاصله و حتی بدون مراجعه به وب سایت، جستجوی کالای مورد نیاز خود را در اپلیکیشن‌های خرید آغاز می‌کنند.

اپلیکیشن‌های تلفن همراه، به مشتریان این امکان را می‌دهند تا با اطلاع از پیشنهادات و تخفیف‌های فعلی، خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند و یا بهترین زمان برای مراجعه به فروشگاه را تعیین کنند. این اپلیکیشن‌ها به عنوان یک راه میانه بین خرید آنلاین و آفلاین عمل می‌کنند و به مشتریان این امکان را می‌دهند تا به راحتی با فروشگاه آنلاین شما در ارتباط باشند.

بنابراین، اپلیکیشن‌های تلفن همراه می‌توانند به صاحبان فروشگاه‌های آنلاین کمک کنند تا با ارائه یک ابزار کارآمد و آسان برای خرید کالا و خدمات، مشتریان جدیدی را جذب کرده و درآمد خود را افزایش دهند. همچنین، با ساخت این اپلیکیشن، شما می‌توانید برند خود را تقویت کرده و به مشتریانتان یک تجربه خرید مطمئن و رضایت‌بخش بیشتر ارائه دهید.

 

طراحی اپلیکیشن و فروشگاه های آنلاین

دلایل اهمیت اپلیکیشن برای فروشگاه ها

افزایش فروش و رشد مخاطبین

با داشتن یک اپلیکیشن، مشتریان شما می توانند به راحتی از طریق دستگاه همراه خود به محصولات شما دسترسی پیدا کنند و خرید آنلاین را انجام دهند. این امر می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند.

جذب مشتریان جدید

با داشتن یک اپلیکیشن، می‌توانید مشتریان جدید را جذب کنید. افراد زیادی از طریق اپلیکیشن‌های خرید آنلاین، به دنبال محصولات مورد نیاز خود هستند و با داشتن یک اپلیکیشن شما می‌توانید این مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

تقویت برند

با داشتن یک اپلیکیشن، می‌توانید برند خود را تقویت کنید. اپلیکیشن شما می‌تواند به عنوان یک بستر برای ارتباط با مشتریان، ارائه اخبار و تخفیف‌ها، و برقراری ارتباط با مشتریان در مورد مشکلات و نیازهای آنان بکار گرفته شود.

بهبود تجربه مشتری

اپلیکیشن شما می‌تواند بهبود تجربه خرید مشتریان شما را فراهم کند. با داشتن یک اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند به راحتی به محصولات شما دسترسی پیدا کنند، سبد خرید خود را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنند و با پیگیری روند سفارش، بتوانند به راحتی از خدمات شما استفاده کنند.

رقابت‌پذیری

با داشتن یک اپلیکیشن، شما می‌توانید رقابت‌پذیری خود را با رقبای خود افزایش دهید. اپلیکیشن شما می‌تواند به شما کمک کند تا برای مشتریان خود، یک تجربه خرید بهتر و مدرن‌تری را ارائه دهید و در بازار رقابتی خود، برتری پیدا کنید.

 

 

طراحی اپلیکیشن و فروشگاه های آنلاین

 

اپلیکیشن برای فروشگاه‌ها بسیار مهم است و به عنوان یک ابزار برای افزایش فروش، جذب مشتریان جدید، تقویت برند و بهبود تجربه مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دلایل طراحی اپلیکیشن موبایل در انواع کسب و کارها:

  • طبق مطالعات مختلف، بیش از 80 درصد خریدهای آنلاین تلفن همراه توسط انگیزه های خود به خودی انجام می شوند. چنین انگیزه هایی محرکی قدرتمند هستند که در همه زمینه های زندگی ما تاثیر می گذارند.
  • مشتریان شما برنامه های تلفن همراه را دوست دارند، زیرا این سورس ها خرید را جذاب تر، آسان تر و تعاملی تر می کنند.
  • توسعه اپلیکیشن های خرید، سرویسی است که تقریبا در دسترس همه است. بسیاری از شرکت های کوچک به اشتباه معتقدند که تنها بزرگترین شرکت ها می توانند یک اپلیکیشن خرید تهیه و طراحی کنند. در واقع، هزینه ایجاد اپلیکیشن کاملا قابل مقایسه با هزینه ایجاد یک وب سایت بسیار خوب می باشد.
  • رقبای شما نیز مراقب کسب و کار خود هستند. شما تنها کسب و کاری نیستید که از تقاضای اپلیکیشن های تلفن همراه اطلاع دارید.

کسب و کارها از اپلیکیشن های تلفن همراه برای بهبود ویژگی های کاری خود استفاده میکنند. هدف یک اپلیکیشن تلفن همراه ارتباط و تعامل یکپارچه با مشتریان است و آن را به ابزاری ارزشمند برای تجارت مدرن تبدیل کرده است. این روزها مقرون به صرفه ترین و موثرترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان، استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد.

 

طراحی اپلیکیشن و فروشگاه های آنلاین

فواید طراحی اپلیکیشن های برای کسب و کار‌ها

    • فعالیت های آنلاین را تسریع می کند

      یک کاربر باید یک مرورگر وب را راه اندازی کند، یک URL وارد کند و سپس منتظر بارگیری سایت باشد. در مقابل، اپلیکیشن های تلفن همراه با سرعت عمل کرده و راه اندازی آن ها تنها چند ثانیه طول می کشد.

    • کاهش هزینه ها

      اپلیکیشن های تلفن همراه هزینه ارسال پیام ها، بروشورها و خبرنامه های کاغذی را کاهش میدهند. این روش ارتباطات مشتری را با استفاده از پیام های ایمن، فوری و مستقیم ساده می کند. همچنین میزان کار کارکنان را کاهش داده، زیرا دیگر مجبور به ارسال درخواست اطلاعات و تماس تلفنی نیستند.

    • توسعه علاقه های مشتریان

      اپلیکیشن های تلفن همراه راهی آسان برای ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان فعلی و احتمالی شما ارائه می دهند. آنها می توانند هر زمان که نیاز داشتند، کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را تنها به کمک لمس صفحه ی گوشی های هوشمند خود از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه بدست آورند.

    • توسعه کانال بازاریابی مستقیم

      با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه، می توانید مستقیما محصولات خود را به کاربران نهایی بفروشید. این سرویس از ویژگی های بسیاری بهره می برد، از جمله اینکه می تواند اطلاعات عمومی، قیمت محصولات، ویژگی های جستجو، خبرها و غیره را ارائه دهد.

    • ارزش افزوده به مشتریان

      کسب و کار به معنای تجارت و داد و ستد می باشد و این بدین معنی است که شما باید بهترین روش جذب مشتری را نسبت به محصول و خدمات خود تعریف کنید و ارزش های بیشتری را از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه به مشتریان خود ارائه دهید تا از این طریق مشتریان به کسب و کار و همچنین خدماتی که ارائه می دهید جذب شوند و از این خدمات بهره مند شوند.

 

در دنیای رقابتی امروز، مردم از اپلیکیشن های تلفن همراه برای ارتباط با برندهای مورد علاقه خود استفاده می کنند. این راه، کلیه اطلاعات مورد نیاز را به ساده ترین روش در اختیار مشتریان قرار می دهد. اپلیکیشن های تلفن همراه منابع بسیار مفیدی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی هستند. با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه می توانید آگاهی از برند را در میان تعداد زیادی از مشتریان جدید و فعلی ایجاد کنید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما