یک قدم فراتر با Microsoft Power Apps

یک قدم فراتر با Microsoft Power Apps

Power Apps به مجموعه‌ای از برنامه‌های موبایل اطلاق می‌شود که برای استفاده از پتانسیل موبایل، در راستای کسب‌وکارها طراحی شده‌اند. در این راستا، تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن توسعه یافته است که هر کدام به نوبه خود در تلاش برای بهبود خدمات مشتریان، مدیریت کسب‌وکارها و تعامل با کارمندان هستند.

در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با مفهوم Power Apps آشنا کنیم و سپس مزایای استفاده از این تکنولوژی رو به رشد را یادآور شویم.

پلتفرم Power Apps برای توسعه برنامه‌های موبایل و وب است، که حتی به افرادی که دانش IT و کدنویسی ندارند امکان می‌دهد تا با ایجاد اپلیکیشن‌های کاربردی سفارشی، به قابلیت‌هایی دست یابند که پیش از این فقط برای ابزارهای توسعه و یا افرادی با دانش بالا مقدور بود. مشتریان می‌توانند این اپلیکیشن‌ها را دانلود کرده و در موبایل و تبلت خود استفاده کنند.

این پلتفرم مبتنی بر ابر است، به این معنا که سازمان‌ها می‌توانند اپلیکیشن‌های موبایل را در اختیار پرسنل خود قرار دهند، بدون اینکه نگران هزینه‌ها و یا امنیت آن باشند. همچنین این پلتفرم مقیاس‌پذیر است و خیال شما از بابت دورنمای رشد مجموعه در آینده و افزایش تعداد پرسنل راحت خواهد بود. Power Apps امکان ادغام با برنامه‌ها و پلتفرم‌هایی نظیر Power BI ،SharePoint Online ،OneDrive for Business و Delve را دارد، که به واسطه آن تبدیل به یک ابزار مدیریتی انعطاف‌پذیر می‌شود. علاوه بر این، Power Apps با در دست داشتن فرایندهای تجاری و فعالیت‌ها به خودکارسازی گردش‌های کاری می‌پردازد. بدین وسیله سازمان‌ها می‌توانند تمرکز خود را بر مشتریان، فرایندهای تجاری و کسب‌وکار خود معطوف کنند.

در ادامه با ما همراه شوید تا شما را از مزایای Microsoft Power Apps مطلع کنیم:

مناسب برای کاربردهای اختصاصی

Power Apps اغلب برای کاربردهای ساده در نظر گرفته شده و به اشتباه در هنگام نیاز به راهکاری پیچیده‌تر توسط افراد حوزه IT کنار گذاشته می‌شود. این در حالی است که پلتفرمی عالی با قابلیت‌های فراوان است که سازمان‌ها می‌توانند از آن برای ایجاد برنامه‌هایی با کاربردهای سفارشی، در جهت برطرف کردن نیازهای خود و ساده‌سازی فرایندها استفاده کنند.

توسعه سریع

چرخه تولید یک اپلیکیشن از اولین شکل‌گیری ایده تا توسعه آن، نیاز به صرف هزینه و انرژی زیادی برای کدنویسی، تست، رفع باگ‌ها، بازبینی و تست دوباره دارد که هر یک از این مراحل زمان‌بر نیز هستند. در صورتی که اپلیکیشن‌های توسعه یافته با Power Apps به سرعت، با کارآمدی بالا و تلاش بسیار کمتری ساخته می‌شوند.

 

Microsoft Power Apps

 

پلتفرم یکپارچه و جامع برای توسعه اپلیکیشن

توسعه اپلیکیشن‌ها با استفاده از ویژگی‌های سرویس Single Sign On موجب می‌شود که کاربران با دریافت رمز احراز هویت، به چندین برنامۀ مرتبط و در عین حال مستقل وارد شوند. به گونه‌ای که پس از یکبار ورود به سیستم و بدون وارد کردن مجدد اطلاعات، به خدمات دسترسی پیدا می‌کنند. این ویژگی سادگی مطلوبی را برای مشتریان به همراه می‌آورد.

پلتفرم Power Apps هزینه کمتری برای ایجاد و نگهداری برنامه‌ها دارد، شامل کتابخانه‌های متن‌باز است، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به سهولت می‌توان آن را با دیگر پروژه‌های توسعه ادغام کرد. کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌ها را در چندین سیستم‌ عامل مانند اندروید، iOS، ویندوز و نسخه وب مشاهده کنند.

ابزارهای متنوع

با پلتفرم Power Apps سازمان‌ها می‌توانند امکانات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه کنند، که به طور سفارشی تهیه کرده و در اختیار پرسنل خود قرار داده‌اند.

مورد توجه و رضایت

مایکروسافت این فناوری جدید را به شکلی طراحی و ارائه کرده است که تمام تردیدها را از بین برده و ترس از شکست را سرکوب کند. افراد حتی در تیم‌های کوچک نیز می‌توانند از Power Apps بهره برده و با امکانات آن به پردازش داده‌ها بپردازند.

فرایندهای ساده

از نظر توسعه‌دهندگان، Power Apps سادگی قابل توجهی حتی در زمینه APIها به وجود آورده است و آن‌ها می‌توانند کد را بین پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارند. این کار در هنگام نگهداری از نسخه‌های مختلف برنامه‌ها و به خصوص در پلتفرم‌ها و در سیستم‌عامل‌های مختلف، به طور همزمان کمک شایانی است.

یکی از جذابیت‌های Power Apps نقش بزرگ آن در ساده کردن زندگی افراد تیم IT است. اکنون این افراد می‌توانند وظایف را به طور خودکار مدیریت کنند و تمرکز خود را بر روی عملیات‌های کسب‌وکار معطوف کنند. ویژگی مهم دیگر Power Apps که ارزش بالایی به ارمغان می‌آورد این است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را بدون راه‌اندازی در یک محیط Cloud-first توسعه و استقرار دهید.

 

Microsoft Power Apps

 

ذخیره‌سازی اطلاعات

مایکروسافت Power Apps با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شرکت، امکانی فراهم می‌کند که سازمان بتواند کنترل ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های خود را دوباره به دست گیرد. همچنین این قابلیت را دارد که خدمات بهتر، سریع‌تر و قابل اعتمادی را به کاربران خود ارائه دهد. همچنین این پلتفرم به نسبت دیگر سیستم‌های ارائه‌دهنده خدمات که پرهزینه، گیج کننده و دشوار برای مدیریت بودند، امکان مدیریت داده به شیوه نوستالژیک سیستم‌های سنتی و همراه با امکانات مدرن را فراهم کرده است.

یکپارچه با Microsoft Flow

نسخه‌های جدیدتر پلتفرم Power Apps به همراه مولفه Flow، ابزاری برای ادغام را گرد هم آورده است که با آن فرایندهای تجاری را خودکار کنید. کارهای تکراری روزمره را در گردش‌های کاری اتوماتیک کنید و کارایی را افزایش دهید.

مقرون به صرفه

شما می‌توانید از Power Apps برای مدیریت پروژه استفاده کنید. این پلتفرم روند ایجاد ساختارهای سازمانی و مدیریت پروژه‌ها را تسهیل می‌کند و مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

ایجاد اپلیکیشن‌های کاربردی با استفاده از Power Apps کمک بزرگی به سازمان است. این پلتفرم در بهبود کارایی، ارتباطات و کمک به بقا و رشد سازمان موثر است. همچنین، موجب بیشتر دیده شدن کسب‌وکار شما خواهد بود.

یکی از خدمات شرکت تکران ارائه خدمات راهکارهای سازمانی اختصاصی با توجه به نیاز آن‌ها است.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما