اپلیکیشن جامع بیماران دیابتی دیالوگ

اپلیکیشن جامع بیماران دیابتی دیالوگ به سفارش یکى از شــرکت‌هاى به نام صنعت سخت‌افزار پــزشکى ایران در حوزه ثبت و پایش قند خون بیماران دیابتى تولید شـده است.
اپلیکیشن جامع بیماران دیابتی دیالوگ

کاربران و دیالوگ

کاربران در دیالوگ می‌توانند به سـادگى قند خون روزانه خود را ثبت کنند، کربوهیدرات مصرفى خود را از دیتابیس غنى غذایى محاسـبه و ثبت کنند و همچنین تمامى مولفه هاى نشـانگر وضعیت سـلامتى خود مانند فشار خون، نتایج چک آپ هاى پزشکى و فعالیت هاى ورزشى روزانه، A1c و … را نیز ثبت نمایند.

توانایى هاى دیالوگ

قابلیت خواندن خودکار رکوردهاى قندخون از دسـتگاه هاى BGM در کنار قابلیت ارتباطى بیمار و پزشک و پایش شدن اطلاعات وى توسط پزشک باعث شده است دیالوگ بتواند به یــکى از گزینه هاى مطرح در حوزه اپ هاى پزشکى و سلامت تبدیل گردد.

نمودارهاى حرفه‌اى با قــابلیت فیــلترهاى پیـشرفته این امکان را براى پزشکان فراهم مى‌آورد که به سادگى حجم عظیمى از اطلاعات و دیــتا را جهت تــجویز خود به کار گیرند.

امکانات و قابلیت هاى دیالوگ

قابــلیت‌ها و فیچرهاى فـراوانى در دیـالوگ دست به دست هم داده اند تا زندگى ایمن و خوشایندترى براى بیماران دیابتى رقم خورد که یکى از پرکاربردترین آنـها فیچر advisor bolus است.

در این فیچر، اپلیکیشن به بیمار در صورتى که قند خون لحظه‌اى بالایى داشته باشد، می‌تواند انسولین اصلاحى جهت تزریق را پیشنهاد دهد.

استفاده از جدیدترین تکنولوژى هاى روز توسعه نرم افزار در بخش موبـایل، پنل هاى وب و Backend باعث شده تجربه استفاده از اپلیکیشن دیالوگ متفاوت و منحصر به فرد گردد.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما