راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت HESSE

بهبود جستجو و بازیابی اطلاعات براساس خواسته‌های کاربران، اصلاح دیتا و مارکتینگ هوشمندانه‌تر
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت HESSE

خدمات ارائه شده توسط تکران برای شرکت Hesse

  • به‌سازی فرآیندها و فرم‌های موجود بر روی نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365
  • به‌سازی اطلاعات وارد شده از جهت فرمت و پاک‌سازی دیتابیس
  • به‌سازی فرم‌ها جهت استفاده بهتر کاربر
  • پیاده‌سازی کدهای جاوااسکریپت به جهت سهولت ورود دیتا
  • به‌سازی فرآیندهای موجود در نرم‌افزار جهت بالابردن کارایی سیستم
  • برنامه‌نویسی اختصاصی پرتال برای استفاده کارمندان شرکت با استفاده از react
  • طراحی وب سایت با رعایت اصول UI و UX بر اساس کلمات کلیدی
  • اتصال وب سایت به Microsoft Dynamics365 به عنوان پرتال اختصاصی کارمندان شرکت
  • پیاده سازی ابزار جستجوی پیشرفته برای جستجوی تمامی مشتریان شرکت
  • طراحى خاص و چشم نواز براساس رنگ سازمانى
021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما