ابزارهای لازم برای گسترش کسب و کار شما
دسترسی به مشتریان و مخاطبان گسترده و متقاعد کردن آنها در جهت اعتماد به تجارت شما کار سادهای نیست، بهویژه هنگامی که شهرت یک کسبوکار بزرگ را ندارید. خوشبختانه، استراتژیهای رشد بسیاری برای مشاغل کوچک وجود دارند، از تقسیم بازار گرفته تا متنوعسازی خدمات کسبوکار شما. برای کمک به رشد کسبوکارتان، استفاده از فناوری و ابزارهای پیشرفته بسیار مهم هستند، که این ابزارها روند اداره و گسترش تجارت را تا حد ممکن کارآمد میکند. با توجه به این موضوع، در ادامه به مواردی پرداخته میشود که برای گسترش دامنه کسبوکار از آنها استفاده میشود:
تجزیه و تحلیل گوگل یا Google Analytics
بسیاری از ابزارهای تجزیهوتحلیل وب وجود دارد، اما Google Analytics یکی از قدرتمندترین این ابزارها است، که بصورت رایگان میتوان از آن استفاده کرد. درواقع، این ابزار اطلاعات مهمی در اختیار شما قرار میدهد. Google Analytics داشبورد قابل تنظیمی داشته و خروجی قابل درکی برای مدیر وبسایت تهیه میکند. بنابراین، میتوانید معیارهای موفقیت را که بیشترین اهمیت را برای کسبوکار دارند پیگیری کنید، این معیارها میتوانند نرخ کلیک، تبدیل و یا فروش باشند. این ابزار حتی رفتار کاربران در وبسایت را ردیابی کرده و گزارش آن را در اختیار شما قرار میدهد.
Moz
یکی دیگر از ابزارهای تقویت تجارت آنلاین، نرمافزار Moz است که به شما کمک میکند تا بهینه سازی سایت خود را دقیقتر انجام داده و مطمئن شوید که مشتریان بالقوه میتوانند به راحتی شما را در اینترنت پیدا کنند. Moz محصولات مختلفی از جمله Moz Local را برای کمک به شما برای بهبود بخشیدن به لیست محلی خود و همچنین اتصال شما به مشتریان ارائه میدهد. اشتراک در Moz همچنین شامل دسترسی به محتوای آن است، که به شما کمک میکند محتوای آنلاین خود را برای سئو و بازاریابی بهینه کنید. تجزیه و تحلیل Moz به شما این درک را میدهد که افراد از چه عباراتی برای یافتن تجارت و همچنین رقبای شما استفاده میکنند و این بینش میتواند به شما کمک کند تا کمپینهای بازاریابی آنلاین خود را به سمت جلو حرکت دهید.
Toptal
اگر پروژه توسعه کوتاهمدت دارید، خواه در حال تغییر وبسایت خود باشید و یا در حال ساخت اپلیکیشن، Toptal میتواند شما را با استعدادی کاملا مناسب برای تکمیل آن پروژه ارتباط دهد. Toptal با فرآیند دقیق بررسی و تیم مهندسان ارشد، تضمین میکند که شما یک عضو تیم موفق را استخدام میکنید، که میتواند پروژه شما را بدون روند استخدام وقتگیر به نتیجه برساند.
Calendly
Calendly نرمافزاری است که با گوگل کلندر و مایکروسافت 365 ادغام شده و بخشهایی از تقویم شما را که هرچیزی را در آن برنامهریزی کردهاید، مسدود میکند. سپس میتوانید سه زمان مختلف برای جلسه را تنظیم کنید. هر زمان نیاز به برنامهریزی جلسه با کسی دارید، پیوند Calendly خود را به اشتراک بگذارید و سپس آن شخص میتواند یکی از سه نوع جلسه را در یک بازه زمانی موجود در تقویم شما انتخاب کند. پس از برنامهریزی، هم شما و هم شخص مقابل اعلانهای ایمیل جلسه جدید را دریافت خواهید کرد و تقویم شما به طور خودکار به روزرسانی میشود.
Buffer
بدون شک شبکههای اجتماعی بسیار عظیم و گسترده هستند. این دیگر یک فرصت از دست رفته برای کسبوکار شما نیست که رسانههای اجتماعی را نادیده بگیرید. بیش از هر زمان دیگری، شما باید مشتریان خود را از طریق شبکههای اجتماعی جذب نمایید. این ابزار قدرتمند به شما کمک میکند تا با برنامهریزی مقالات خود را در تمام حسابهای رسانههای اجتماعی منتشر نمایید.
Gusto
یک دلیل وجود دارد که چرا همه مشاغل بزرگ دارای بخشی کامل منابع انسانی هستند. اگر یک کسبوکار کوچک را اداره میکنید، توانایی ایجاد یک تیم اختصاصی برای منابع انسانی را نخواهید داشت. اینجاست که Gusto وارد میشود. این نرمافزاری است که از حقوق و دستمزد و مزایای شما مراقبت میکند. این برنامه حتی بهطور منظم مالیاتهای مختلف را نگه میدارد تا امور مالی شما را مرتب تنظیم کند. Gusto به شما این امکان را میدهد که وقت خود را صرف کار در پروژههایی کنید که بیشتر روی رشد شرکت تاثیر میگذارند، نه در کارهای روزمره منابع انسانی.
تبلیغات گوگل یا Google ads برای تبلیغات پرداختی
تبلیغات پرداختی یا Paid ads گوگل به شما این امکان را میدهد که بودجه تبلیغات ماهیانه را تعیین کرده و مخاطبان هدف را برای شروع انتخاب نمایید.
AeroLeads
روند فروش با شناسایی سرنخها و تشکیل یک پایگاه داده مخاطبین آغاز میشود. AeroLeads ابزاری برای یافتن ایمیل و شماره تلفن است. با استفاده از این ابزار، میتوانید برای هر مخاطب پانزده داده مختلف از مخاطب همچون نام، ایمیل، تلفن، عنوان شغلی و محل سکونت را در دسترس داشته باشید. این ابزار با پلتفرمهایی همچون لینکدین و اکثر راهحلهای سازمانی CRM سازگار است.