مایکروسافت داینامیک چیست؟

یک نرم افزار سازمانی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه داده شده است. در ابتدا مایکروسافت سی آر ام (Microsoft CRM) در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه گردید، در سال ۲۰۰۵ ورژن دوم آن با نام Microsoft Dynamic ارائه شد، به مرور تکمیل تر و نسخه های جدیدتری از آن در اختیار کاربران قرار گرفت. Dynamic 365 یک زیرساخت آنلاین جهانی با طراحی ابری است که توانایی های سی.آر.ام (CRM (customer relationship management و ای آر پی (ERP (Enterprise Resource Planing ، را با هم ترکیب کرده و به دلیل هوشمند بودن آن، در همه ی اشکال داده ها و اطلاعات، انقلاب به پا کرده است. سی آر ام و ای آر پی به سازمان ها این این امکان را می دهد که با آگاهی جامع تر و بینشی فعال در مورد کسب و کار خود تصمیم گیری کنند. این امر به توانمند سازی کارکنان برای سرعت بخشیدن به نتیجه کسب و کار کمک می کند.

مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ با بهبود تعاملات با مشتریان، بهینه سازی عملیات، توانمند سازی کارکنان و دگرگونی محصولات و خدمات، به شما درک عمیقی از کسب و کارتان می دهد. همچنین به تحول کسب و کار (Digital Transform) و موفقیت به شیوه خودتان کمک می کند. مایکروسافت داینامیک با برخورداری از هوشمندی بالا، قابلیت نمایش یکجا و یکپارچه انواع داده ها ( شامل : فرآیند بازاریابی مشتریان، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین محصولات و خدمات ارائه شده به آنها و … ) در پروفایل تان کمک بسیار بزرگی در درک عمیق کسب و کارتان می کند. این موارد موجب بهبود سرویس دهی و جلب رضایت مشتریان خواهد شد. همچنین می توانید برنامه های خود را با سیستم های موجود ادغام کرده یا با سفارشی سازی آنها از طریق Microsoft power platform برنامه های خود را بسازید و توسعه دهید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و ارائه بهترین راهکار سازمانی مناسب شما، می توانید از خدمات و مشاوره تخصصی شرکت تکران بهره مند شوید. تکران در این مسیر همراه شما خواهد بود تا نیازها و خواسته های شما را به بهترین نحو برآورده کند. با مایکروسافت داینامیک قادر خواهید بود به ایده هایی برسید که به عمل تبدیل می شوند. امکان تصمیم گیری بهتر و ارتقاء کیفیت فرآیندهای سازمانی موجب ترسیم سطح نوینی از تعامل با مشتریان شده و ارزش های والایی را برای کسب و کار شما فراهم خواهد ساخت.

چگونه مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ به شما کمک میکند تا موفق شوید؟

شرکت مایکروسافت در معرفی محصول داینامیک ۳۶۵ چهار ویژگی را بیان می کند

Dynamic 365 یک مدل داده ای رایج بوده که یکپارچگی عمیقی با Office 365, LinkedIn و سایر منابع داده دارد که موجب خلق اکوسیستمی واحد، از فرآیندها و روابط می شود.

مسیر شما

ابزارک های مدرن و ماژولار (Modular) که کمک های ملموس و دقیقی برای هر عملکرد ارائه می دهند. آنها به صورت یکپارچه با هم و با سیستم های موجود شما کار می کنند؛ بنابراین شما مسیر صحیحی را برای سازمان خود انتخاب می کنید.

رونق کسب و کار با تغییرات کسب و کار

با توجه به ریتم روزافزون تغییرات کسب و کار، داینامیک ۳۶۵ می تواند به راحتی بر اساس نیاز شما سفارشی سازی شود. استفاده از پلتفرم مایکروسافت پاور (Microsoft Power)، توسعه و تولید راهکارهای خاص با داینامیک ۳۶۵ را ساده کرده است.

انجام حرکات هوشمندانه تر

با سهولت در گرفتن سیگنال ها از هر بخش سازمان، ارزش بیشتری ایجاد کنید. اقداماتی انجام دهید که بیشترین تاثیر را داشته باشند.

کار کردن بر روی یک پلتفرم یکپارچه و مقیاس پذیر

مایکروسافت داینامیک با محصولات مایکروسافتی که قبلا در سازمانتان استفاده کردید به صورت یکپارچه و در مقیاس Microsoft Cloud کار می کند.

مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ شامل دو نسخه است

نسخه تجاری (Microsoft Dynamic 365 Business Edition)
نسخه پیشرفته (Microsoft Dynamic 365 Enterprise Edition)

نسخه تجاری مایکروسافت داینامیک

این نسخه ترکیبی از فروش، خدمات مشتری، عملیات، خدمات مالی، اتوماسیون خدمات پروژه، بازاریابی و چندین ابزار آشنای دیگر است. ویژگی های نسخه تجاری خیلی شبیه به ویژگی های مایکروسافت ان.ای.وی (Microsoft NAV) است.
در واقع نسخه تجاری، یک راهکار ای آر پی (ERP) مقرون به صرفه است که با گسترش تجارت شما قابلیت گسترش دارد. نسخه تجاری با Dynamic CRM و Office 365 به صورت یکپارچه کار می کند. مایکروسافت این ویرایش را به شرکت های کوچک و متوسط با کمتر از ۲۵۰ کارمند پیشنهاد می دهد.

خدمات نسخه تجاری مایکروسافت داینامیک

امور مالی و بهره برداری (Finance and Operations)

این ماژول از Project Madeira متولد شده و مبتنی بر مایکروسافت داینامیک NAV است.

فروش (Sales)

نسخه تجاری یک ویرایش سبک از مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ برای فروش است. برای SMB ها بهینه سازی شده است،این ماژول مبتنی بر مایکروسافت داینامیک CRM می باشد.

خدمات مشتریان ( Customer Service)

این ماژول طیف وسیعی از ویژگی ها از مدیریت اتومات پرونده خدمت تا داشبورد و گزارشات را فراهم می کند و به خدمات مشتری کمک می کند تا به یک مزیت رقابتی قوی برای کسب و کار شما تبدیل شوند.

بازاریابی ( Marketing)

این ماژول به تبدیل چشم اندازها به روابط تجاری کمک می کند. بصورت یکپارچه با Dynamics 365 Sales کار می کند و دارای هوش تجاری داخلی است

جدول مقایسه ماژول های ویرایش تجاری (Business Edition) و ویرایش پیشرفته ( Enterprise Edition)

ماژول

  • فروش (Finance and Operations)
  • فروش (Sales)
  • بازاریابی (Marketing)
  • خدمات مشتریان (Customer Service)
  • Project Service
  • Field Service
  • خرده فروشی (Retail)
  • استعداد (Talent)

نسخه پیشرفته داینامیک 365

  • قابلیت های گسترده
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل

نسخه تجاری داینامیک 365

  • قابلیت های محدود
  • قابلیت های محدود
  • So far unknown
  • قابلیت های محدود
  • وجود ندارد
  • وجود ندارد
  • وجود ندارد
  • وجود ندارد

خلاصه تفاوت های نسخه تجاری (Business Edition) با نسخه پیشرفته ( Enterprise Edition)

نسخه تجاری داینامیک 365

  • مناسب 1 - 50 کاربر طراحی شده است.
  • فقط در سرویس Cloud است.
  • امور مالی را دارد.
  • مناسب شرکت هایی که نیازهای مالی محدود دارند، می باشد.
  • ادغام فروش و بازاریابی
  • مناسب برای کسب و کارهایی که به تازگی از سیستم حسابداری سنتی خارج شده اند.

نسخه پیشرفته داینامیک 365

  • برای بیش از 250 کاربر طراحی شده است.
  • هم در Cloud، هم در سرور لوکال قابل استفاده است.
  • شامل امور مالی، فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان، اتوماسیون خدمات سرویس و پروژه می باشد.
  • مناسب شرکت هایی که نیاز مالی گسترده دارند، می باشد.
  • فروش و بازاریابی از طریق Adobe Marketing Cloud
  • برای شرکت هایی که به تجزیه و تحلیل و ERP گسترده و حرفه ای نیاز دارند.

پیاده سازی و پشتیبانی نرم افزار مایکروسافت داینامیک

استقرار و پیاده سازی مناسب این نرم افزار، موجب بهبود فرایند ها و ایجاد ارزش های جدید برای سازمانها خواهد شد. مشاوران و متخصصین تکران با بهره گیری از تجارب حرفه ای خود همچنین با بررسی همه جانبه و در نظر گرفتن مواردی همانند ماهیت کسب و کار، امکانات و سطح بلوغ سازمانها، به طراحی، تحلیل و پیاده سازی راهکار سازمانی مناسب شرکت شما خواهند پرداخت. در مرحله ی بعد از پیاده سازی نیز با پشتیبانی خود همچنان در کنار شما خواهیم بود.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما