15 مورد از بهترین طراحی های وبسایت با استفاده از شیرپوینت
حمید رضا خداوردی

15 مورد از بهترین طراحی های وبسایت با استفاده از شیرپوینت

وب سایت های طراحی شده با شیرپوینت به راحتی به شما این امکان را می‌دهد تا اخبار را منتشر کنید، اطلاعات لازم را برای تیم یا بخش خود به اشتراک بگذارید، یک انجمن ایجاد کنید یا به نمایش بگذارید و همچنین راه‌حل‌های مهم و مفید را در شرکت خود به اجرا درآورید. شما می‌توانید با شیرپوینت، وب سایت‌های ریسپانسیو، جذاب، آموزنده و خلاقانه را ایجاد نمایید. می‌توانید از شیرپوینت به عنوان مکانی امن برای ذخیره اطلاعات، پرونده‌ها و غیره بصورت آنلاین استفاده نمایید. علاوه بر این، شیرپوینت به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از هر دستگاهی این اطلاعات را سازماندهی کرده و به اشتراک بگذارید و به آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه به سه نکته مهم در مورد طراحی سایت توسط شیرپوینت می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند سایت‌های خود را تا حد امکان جذاب و مفید طراحی کنید.

متداول‌ترین انواع وبسایت که با شیرپوینت می‌توانید طراحی کنید

صفحات داخلی اینترانت

برای یک صفحه داخلی یا landing، توصیه می‌شود از یک سایت ارتباطی شیرپوینت مدرن استفاده نمود. این سایت باید محلی باشد که کارمندان درباره سازمان، اخبار، پیوندهای سریع به تمام منابع مهم و حتی برخی از محتوای شخصی را دریافت کنند. بخش‌های وب که برای دستیابی به این هدف کمک ‌می‌کنند عبارتند از: اخبار قطعات وب، لینک‌های سریع، آب و هوا، اسناد اخیرا استفاده شده و غیره.

سایت های تیمی یا گروهی

هدف از یک تیم یا سایت دپارتمان، تقویت همکاری بین اعضا می‌باشد. این بدان معنی است که شما باید تمام پرونده هایی را که برای گروه مهم هستند، آماری را که به کار تیم شما بستگی دارد، اطلاعات مربوط به رویدادهایی که نزدیک می‌شوند و شاید برخی اخبار مربوط به تیم را برای کل سازمان ارائه دهید. بخش‌هایی از وب که به شما در این امر کمک می‌کند عبارتند از: اخبار قسمت وب، اسناد اخیر وب پارت، مطالب برجسته شده و غیره.

سایت های راه حل

همه ما هزاران برنامه در زمینه‌های مختلفی چون غذایی و الکترونیکی را که در شیرپوینت طراحی شده‌اند را می‌دانیم، اما کجا باید آنها را قرار داد؟ گزینه توسعه سایت، راه‌حل است. به عنوان نمونه، در یک سایت آموزش الکترونیکی، می‌توانید فیلم‌های آموزشی مایکروسافت، پیوندهای سریع با مطالب پیشرفته و غیره را ارائه دهید. در اینجا به برخی از بخش‌های وب که معمولا برای ساختن سایت های راه حلی استفاده می‌شوند اشاره می‎گردند: یوتیوب، آفیس 365، لینک های سریع و غیره.

15 نمونه از بهترین طراحی های وب سایت با استفاده از شیرپوینت تا سال 2017

وبسایت هواپیمایی کویت | Kuwait Airways

هواپیمایی کویت یکی از بزرگترین هواپیمایی‌های دنیا است که دفتر مرکزی آن در خود فرودگاه بین المللی کویت است. سایت هواپیمایی کویت با استفاده از پلتفرم پاسخگو شیرپوینت 2013 طراحی شده است. پروازهای ارزان و رقابتی را برای سفرهای هوایی به مکان مورد علاقه شما ارائه می‌دهد.

Kuwait Airways

وبسایت استرالیای غربی | Western Australia

استرالیای غربی حدود یک سوم کل غرب استرالیا را اشغال می کند. از شمال و غرب توسط اقیانوس هند احاطه شده است اما بیشتر ساکنان در گوشه جنوب غربی آن زندگی می‌کنند.در اینجا یک وب سایت جدید، جذاب، مدرن و آموزنده مستقر در استرالیا با استفاده از شیرپوینت 2013 طراحی شده است.

 

Western Australia

وبسایت استورا انسو | Stora Enso

استورا انسو شرکتی است که کاغذ کتاب، روزنامه، مجله و محصولات چوبی و بسته بندی صنعتی تولید می کند. وب‌سایت این شرکت که توسط شیرپوینت 2013 طراحی شده است، بسیار خلاقانه و پاسخگو است. در وب سایت آن‌ها از تاکتیک‌های ابتکاری طراحی مانند پنل ناوبری کشویی، منوی کشویی مگا و غیره استفاده شده است.

Stora Enso

وبسایت اسکرین وست | ScreenWest

اسکرین وست یک شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صفحه نمایش است که در استرالیای غربی مستقر است و با دیگر شرکای اصلی در صنعت صفحه نمایش برای توسعه تلویزیون، رسانه و تولیدی دیجیتال فعالیت می‌کند.

ScreenWest

وبسایت آدسلاس | SegurCaixa Adeslas

آدسلاس یکی از شرکت‌های بیمه سلامت پیشرو در اسپانیا است. ان ها از شیرپوینت 2013 برای ساخت یک وب سایت عالی و پاسخگو استفاده کرده‌اند.

SegurCaixa Adeslas

وبسایت وستفالیا فروت | Westfalia Fruit

وستفالیا فروت در پرورش، بسته‌بندی، توزیع و بازاریابی میوه های خوشمزه در بازارهای بین‌المللی تخصص دارد. اخیرا آنها وب‌سایت خود را با استفاده از شیرپوینت طراحی کرده‌اند.

Westfalia Fruit

وبسایت دانشکده موسیقی دپول | DePaul

دانشکده موسیقی دپول یک شرکت انقلابی در شیکاگو است که از طریق یک موسیقی حرفه ای، موسیقی را از طریق موسیقیدانان حرفه ای به دانشجویان ارائه می‌دهد. اخیرا آنها برای جذب و تقویت تبدیل ها، وب سایت خود را با استفاده از شیرپوینت طراحی کرده‌اند.

DePaul

وبسایت مید جانسون | Mead Johnson Nutrition

مید جانسون تغذیه بیش از 70 محصول را در بیش از 50 کشور مختلف تولید و توزیع می‌کند. بیش از یک میلیون مشتری، والدین و متخصصین مراقبت های بهداشتی که نگران سلامتی و رفاه مردم هستند، به این محصولات اعتماد زیادی دارند. وب سایت این گروه با استفاده از شیرپوینت 2007 به صورتی جذاب، گیرا و پاسخگو طراحی شده است.

Mead Johnson Nutrition

وبسایت سیستم بهداشتی سنت توماس | Saint Thomas Health

سیستم بهداشتی سنت توماس یکی از مهمترین سیستم‌های بهداشتی در شهر تنسی است. همچنین بخشی از گروه Ascension Health است که به عنوان بزرگترین سازمان غیرانتفاعی در ایالات متحده در نظر گرفته شده است. آنها اخیرا از شیرپوینت 2010 برای طراحی وب‌سایتی پاسخگو و جذاب استفاده کرده‌اند.

Saint Thomas Health

وبسایت مهاجرت استرالیا | Australian Immigration

مهاجرت استرالیا یک اداره دولتی برای حمایت از مرزها و مهاجرت در استرالیا است. اخیرا این اداره نیز از شیرپوینت 2010 برای طراحی وب سایتی قدرتمند، مدرن و جذاب استفاده کرده است.

Australian Immigration

وبسایت هلس نورژه | Helse Norge

این شرکت، یک شرکت مستقر در نروژ است که راهنماهای مفیدی را درباره صنعت بهداشت و درمان ارائه می دهد و در مورد بهداشت، درمان، بیماری و حقوق صحبت می‌کند. وبسایت تازه طراحی شده آنها با استفاده از بستر شیرپوینت 2013 ایجاد شده است.

Helse Norge

وبسایت جو مارتینسون | Joe Martinson

جو مارتینسون قهوه ی تازه، بو داده و مخلوط شده را به صورت منحصر بفرد به مشتریان خود ارائه می‌دهد. وب سایت آنها نمونه دیگری از طراحی است که با شیرپوینت 2010 طراحی شده است.

Joe Martinson

وبسایت پروتو | PROTO

پروتو، بخشی از شرکت بلک اند دکر است که ابزارهای دستی را در آمریکا تولید می‌کند. دفتر مرکزی آن در بریتانیا و آمریکا است و وب سایت جدید آنها با استفاده از شیرپوینت 2013 طراحی شده است.

PROTO

وبسایت انجمن راه آهن آمریکا | AAR

انجمن راه آهن آمریکا نماینده راه آهن پیشرو در آمریکای شمالی است. طراحی وب‌سایت جدید آنها نمونه ای از یک سایت زیبا طراحی شده با شیرپوینت 2013 می‌باشد.

 

AAR

وبسایت مادر پارکرز | Mother Parkers

شرکت مادر پارکرز یکی از بزرگترین تامین کنندگان چای و قهوه در جهان است. وب سایت آنها نیز با استفاده از شیرپوینت 2010 ساخته شده است.

 

Mother Parkers

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما