برندینگ از طریق طراحی سایت
حمید رضا خداوردی

برندینگ از طریق طراحی سایت

یک برند موفق می‌تواند مشتریان شما را به خدمات و محصولات سازمان شما جلب کند و شما را قادر به حفظ همزمان آن‌ها خواهد کرد. همچنین، با راضی نگه داشتن مشتریان از محصولات یا خدمات، آن‌ها را می‌توان به مشتریان وفادار نسبت به برند خود تبدیل نمود. با این حال، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به آن‌ها بگویید برند شما چیست؟ همچنین می‌توانید از طریق طراحی وب برند خود را بسازید. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که روحیه کارآفرینی از همیشه قوی‌تر است. افراد پرشور و هیجان در سراسر جهان در حال راه‌اندازی انواع استارت آپ‌های مبتکرانه برای حل مشکلات و بهبود زندگی ما هستند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید اگر می‌خواهید کسب و کار شما موفقیت‌آمیز باشد، باید یک برند قدرتمند بسازید. برای بدست‌آوردن یک جایگاه قدرتمند در کسب و کار خود، توسعه دیجیتالی برند سازمان شما از اهمیت بالایی برخوردار است. با ایجاد یک استراتژی قدرتمند بر روی نام تجاری و طراحی سایت حرفه‌ای، رشد کسب و کار شما با سرعت انجام می‌گیرد. نام تجاری شما داستانی است که مردم را به محصولات و خدماتی که شما ارائه می‌دهید، متصل می‌کند. به همین دلیل ترکیب نام تجاری در طراحی سایت شما بسیار با اهمیت است.

در اینجا چندین نکته در مورد اینکه چگونه طراحی ‌سایت می‌تواند به ایجاد یک نام تجاری مناسب کمک کند، می‌پردازیم:

از رنگ مناسب استفاده نمایید

رنگ‌ آمیزی بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند احساسات و ضمیر ناخودآگاه افراد را برانگیزند. به عنوان مثال، با دیدن رنگ سبز چه چیزی به ذهن شما خطور می‌کند؟ احتمالا به محیط یا سلامتی خود فکر می‌کنید. همچنین دیدن این رنگ ممکن است باعث آرامش شما شود. در عین حال، رنگ سیاه یک رنگ جدی است زیرا می‌تواند نشان دهنده لوکس بودن باشد. اگر می‌خواهید وقتی مردم برند شما را می‌بینند هیجان‌زده و جذب شوند، دریابید کدام رنگ‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند. همچنین باید در نظر داشته باشید که فرهنگ‌های مختلف تفسیرهای مختلفی از یک رنگ دارند. اگر در یک بازار بین‌المللی پذیرایی می‌کنید، فقط در صورت امکان از رنگ‌هایی استفاده نمایید که عامه‌پسند باشند.

طراحی سایت

شخصیت دادن به برند

کاربران اینترنت به برندهایی علاقه پیدا می‌کنند که شخصیت دارند. یک وب سایت رسمی موجب می‌شود که کاربران دیرتر با شما ارتباط بگیرند. ایجاد شخصیت برای سایت به جذاب‎تر شدن برند شما کمک خواهد کرد.

لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است

لوگو جنبه ضروری هر برند است. شما می‌توانید با استفاده از یک لوگوی جالب، برند خود را قدرتمندتر کنید. با این حال، اطمینان حاصل نمایید که در طراحی وب سایت از لوگویی استفاده کنید که نمایانگر برند شما است. این امر موجب می‌شود برندی ایجاد نمایید که کاربران به راحتی از روی لگوی وب سایت شما را به راحتی در کانال های مختلف تشخیص دهند.

طراحی سایت

طراحی خود را سازگار با سایت نگه دارید

طراحی سایت شما باید با برند شما هماهنگ و سازگار باشد. یعنی پالت رنگ در تمام صفحات، سبک پیام، قلم‌ها، آیکون‌ها و غیره باید به یک گروه تعلق داشته باشند. اشتباه نکنید که سبک‌های مختلف را در صفحات وب مختلف آزمایش کنید. همچنین برند خود را با رابط کاربری وب‌سایت سازگار نمایید زیرا این یکی از مواردی است که در طراحی وب توصیه می‌شود و حرفه‌ای‌ها به آن توجه ویژه‌ای دارند.

طراحی ساده و قابل فهم

طراحی مینیمالیستی بسیار محبوب است زیرا طراحی شما را برای کاربر قابل درک‌تر می‌کند و برای کاربران جذاب‌تر است. هنگامی‎ که افراد از سایت شما بازدید می‌کنند، به خصوص اگر اولین بار باشد، احتمالا به دنبال یک خدمت یا محصول هستند. طراحی سایت شما باید یافتن این موارد را آسان کند، در غیر این صورت ممکن است کاربر از سایت خارج شده و حس بدی نسبت به برند شما پیدا کند. درباره محصولات و خدمات خود توضیح دهید، راه‌حل‌هایی برای مشکلات آن‌ها ارائه داده و کمی درباره خود توضیح دهید.

برند‌ها انتظارات را تعیین می‌کنند

همیشه رقبای خود را در نظر بگیرید. اگر مشتریان بالقوه دارای عدم اطمینان از سمت شما باشند، به نظر می‌رسد رقبای شما گزینه‌ی محبوب‌تری برای مشتریان باشند. اگر آن‌ها احساس می‌کنند برند را می‌شناسند و می‌دانند چه انتظاری از شما دارند، در مسیر موفقیت‌آمیز بودن برندسازی موفق خواهید بود.

طراحی سایت

روی طراحی سایت حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید

سایت و رسانه‌های اجتماعی شما بسترهای بسیار خوبی هستند که می‌توانند برند شما را بسازند. شما می‌توانید با طراحی سایت حرفه‌ای به محبوبیت برند خود کمک نمایید.

منحصر بفرد بودن

نکته‌ی قابل توجه دیگری که در مورد برندینگ باید در نظر داشته باشید این است که منحصربفرد بودن، سایت شما را به یادماندنی‌تر می‌کند و به مشتریان بالقوه کمک می‌کند بین شما و رقبا تفاوت قائل شوند. یکی از راه‌هایی که به منحصربفرد بودن وب سایت شما می‌تواند کمک کند این است که تصاویر منحصربه‌فردی در سایت خود منتشر کنید. در این صورت شانس بیشتری برای جذب کاربران خواهید داشت.

زیبایی وب سایت

هنگامی که وب‌سایت شما آراسته و منظم باشد، نام تجاری کسب و کار شما برای مشتریان بسیار جذاب بنظر می‌رسد. بازدیدکنندگان وقتی برند شما را هوشمند و در عین حال ساده می‌بینند، خواندن و درک اطلاعات وب‌سایت برای آن‌ها آسان‌تر است.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما