بهترین ابزارهای بازاریابی برای مشاغل کوچک
بهاره ابهری

بهترین ابزارهای بازاریابی برای مشاغل کوچک

بهترین ابزارهای بازاریابی فقط می‌توانند در اجرای یک برنامه‌ی خوب به شما کمک کنند (آن‌ها نمی توانند کار شما را انجام دهند). این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا فاصله خود را با رقبا کاهش بدهید.

ابزار بازاریابی آنلاین چیست؟

ابزارهای بازاریابی، بسترها یا نرم افزارهای رایگان یا پولی هستند که به انواع شرکت‌ها کمک می‌کنند، استارتاپ‌ها، مشاغل کوچک، متوسط یا شرکت‌هایی برای توسعه‌ی مشاغل و ارتقا آن‌ها.

این مقاله شامل لیستی از برخی ابزارهای بازاریابی دیجیتال با ویژگی‌ها و کاربردهای دسته‌بندی شده است.

مدیریت پروژه و ابزارهای ارتباطی تیمی

مدیریت پروژه و ابزارهای ارتباطی به شما توانایی ایجاد سلسله مراتب وظیفه را به سرعت و برای اجرای موثر و کارآمد می‌دهد.

HubSpot (راهی بهتر برای رشد وجود دارد)

HubSpot یک پلتفرم کاملاً گسترده برای بازاریابی، توزیع و راه حل‌های پشتیبانی مشتری است که به شما کمک می‌کند تجارت خود را در همه‌ی زمینه‌ها گسترش دهید. این یکپارچه سازی منابع برای کمک به شما در توسعه‌ی شرکت، بدون در نظر گرفتن محل کارتان است. برای توسعه‌ی شرکت و بهبود نرخ تبدیل با HubSpot هر آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد.

Asana (سازمان یافته و متصل بمانید)

آسانا یک ابزار بازاریابی با طیف گسترده‌ از خدمات مانند فروش، بازاریابی، تبلیغات و بسیاری از الگوهای حرفه‌ای است که باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می‌شود. این ابزار به شما نشان می‌دهد که چه کاری انجام دهید، چرا مهم است، چگونه این کار را انجام دهید و تیم خود را به یک محل کار تعاملی برسانید.

آسانا مدیریت پروژه‌ها، متدولوژی چابک، وظایف، اهداف، راه حل‌های گردش کار و افزایش بهره وری را فراهم می‌کند.

ابزارهای بازاریابی

Trello (این نرم افزار، چیزی فراتر از کار است. روشی برای کار با هم است)

ترلو نرم افزاری است که از Kanban در متدولوژی Agile پشتیبانی می‌کند تا تیمی سازنده را تحت فشار قرار دهد. این امکان ایجاد بارش فکری، سازماندهی محتوا و تقویم تحریریه را دارد. صفحه‌ی‌ Trello را می‌توان به 3 ستون لیست کارها، در حال انجام، انجام شده و سایر موارد تقسیم کرد. این روند، کار و بهره وری تیم را در یک نگاه بررسی می‌کند.

Slack (برای هر پروژه فضایی وجود دارد.)

مشارکت با مشاغل دیگر نیز امکان پذیر است، Slack Connect به دو کسب و کار این امکان را می دهد که مانند یک شغل با یکدیگر همکاری کنند. قرارداد منعقد کنید، معامله را به اتمام برسانید، یک خلق خوب ایجاد کنید. پروژه ها به پایان می رسند، تیم ها تغییر می کنند و اسلک همه چیز را ذخیره می کند. به جای تلاش برای یادآوری، به راحتی آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

Pumble (برنامه چت تیمی رایگان)

Pumble در همه‌ی سیستم عامل‌ها، قابل استفاده است، مانند Google Play ،App Store ،Windows ،Mac Mac M1 و Linux.

در اینجا برخی از ویژگی‌های آن را بیان می‌کنیم:

  • اشتراک فایل
  • تاریخچه‌ی جستجوی کامل
  • کانال‌ها و رشته‌ها
  • به برنامه‌های دیگر وصل شوید.
  • پرونده‌ها و اطلاعات را جستجو کنید.
  • چت تصویری و تماس کنفرانسی
  • پیام‌ها و اعلان‌های مستقیم

بازاریابی و تبلیغات

ابزارهای بازاریابی برای رشد شرکت شما و اطمینان از بهبود مستمر عملکرد نقش حیاتی دارند. نرم افزارهای آنلاین به شما کمک می کنند مخاطبان خود را بشناسید و آن‌ها را در زمان مناسب و به روش صحیح هدف قرار دهید. ابزارهای بازاریابی می توانند درهای بسته را باز کنند و به شما اجازه دهند مشتری احتمالی خود را بشناسید و در مورد آن‌ها و نیازهایشان اطلاعات بیشتری کسب کنید و گام هایی را برای رسیدن به آن‌ها بردارید. در دسته بندی های زیر، ابزارهای بسیاری و کاربرد آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

بازاریابی ایمیلی

همه کارها را با Mailchimp انجام دهید

Mailchimp ابزاری برای بازاریابی از طریق ایمیل است، که گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد:

  • الگوهای ایمیل
  • کمپین‌های ایمیل
  • ردیابی ترافیک وب سایت
  • طراحی Drip campaign
  • برای شرکت‌های کوچک رایگان است.

ابزارهای بازاریابی

Aweber (مشتریان خود را به طرفداران تبدیل کنید)

ایمیل‌های Aweber از انتها به انتها است، که باعث می‌شود ایمیل شما مستقیماً به صندوق ورودی وارد شود. این ابزار 24/7 دسترسی راه حل‌های مشتری از طریق تلفن / ایمیل / چت را پشتیبانی می‌کند. Aweber Free خدمات را بدون هیچ گونه هزینه‌ای و بدون نیاز به کارت اعتباری یا پرداخت ارائه می‌دهد. در اینجا ویژگی های اصلی را بیان می‌کنیم:

  • اتوماسیون
  • تقسیم بندی
  • برچسب زدن
  • گزارش‌ها
  • الگوها
  • سهام تصویری به صورت رایگان
  • ارسال خودکار برای خبرنامه‌ها
  • ایمیل‌های سفارشی و بدون کدگذاری
  • طراحی ایمیل توسط Canva بدون ترک Aweber

Google Tag Manager

Google Tag Manager ابزاری رایگان است که به شما امکان می‌دهد بدون تغییر کد، برچسب‌های بازاریابی (قطعه‌ی کد یا پیکسل ردیابی) را در وب سایت خود (یا برنامه‌ی تلفن همراه) مدیریت و استقرار دهید. در اینجا یک مثال صریح از نحوه‌ی کار GTM آورده شده است. از طریق Google Tag Manager ، اطلاعات یک منبع داده (وب سایت شما) با یک منبع داده‌ی دیگر (Analytics) به اشتراک گذاشته می‌شود. هنگامی که برچسب‌های زیادی برای اداره دارید، GTM زندگی را آسان می‌کند؛ زیرا همه‌ی کدگذاری‌ها در یک مکان نگهداری می‌شوند. ویژگی Tag Manager این مزیت را دارد که به شما و بازاریاب فرصت می‌دهد تا کد را به صورت خودکار مدیریت کنید.

بازاریابی محتوا

BuzzSumo

BuzzSumo ابزاری برای تحقیق در مورد محتوا است، که به کاربران امکان می‌دهد محتوای مورد نظر را از نظر میزان محبوبیت کشف کنند و منابع بیشتری را در ارتباط با تجارت شما فراهم می‌کند. این ابزار می‌تواند منافع زیادی به تجارت شما برساند:

  • بینش محتوا
  • هشدارهای کلمه کلیدی
  • رقبا را تحلیل کنید.
  • اطلاعات تاثیرگذار

Portent (عناوین جذاب)

تولید کننده ایده های محتوای Portent به شما امکان می‌دهد برای پست وبلاگ، پادکست یا ویدیوی بعدی خود عناوین جذاب ایجاد کنید. به سادگی موضوع خود را تایپ کنید و Idea Generator یک عنوان و توصیه خلاقانه برای ارتقای آن به سطح بعدی ایجاد می‌کند.

ابزارهای بازاریابی

رسانه‌های اجتماعی

Hootsuite

Hootsuite شما را به سمت مدیریت سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی (فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره) سوق می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با ردیابی میزان دسترسی، تعامل و تعداد اشتراک‌ها، مخاطب و محتوای خود را به خوبی درک کنید. علاوه بر این، به شما امکانی می‌دهد که پست‌های خود را برای هفته‌ها و ماه‌ها برنامه ریزی کنید.

شرکت تکران ارئه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت در سطح بین‌المللی است.

سئو

Ahrefs (ما بزرگ فکر می کنیم؛ شروع کوچکی داریم؛ و سریع حرکت می‌کنیم)

شعار Ahrefs این است (شما برای رتبه بندی بالاتر لازم نیست که یک سئوکار حرفه‌ای باشید.) این استارتاپ به دنبال ایجاد ابزار یا محصولاتی برای سهولت و ارزشمند کردن کار است. Ahrefs ابزارهای زیادی را برای کمک به شما در انتقال سریع مسائل و جلو نگه داشتن خود در رقابت ارائه می‌دهد:

  • سایت کاوشگر
  • حسابرسی سایت
  • ردیاب رتبه
  • کاوشگر محتوا
  • کلمات کلیدی Explorer

Yoast (سئو برای همه)

پلاگین Yoast برای وردپرس، ابزاری عالی است که به شما کمک می‌کند وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه نگه دارید و سئو را از نظر فنی، بهبود می بخشد. این کار از سال 2008 آغاز شد و طی سالها آن‌ها ویژگی‌های ابتکاری جدیدی را برای افزایش محتوای SEO با تمرکز روی کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مورد نظر خود برای افزودن به آن‌ها اضافه کردند و به شما در افزایش خوانایی محتوا کمک می‌کنند.

Google Analytics (اطلاعاتی را دریافت کنید که فقط Google می تواند ارائه دهد.)

تجزیه و تحلیل به صورت رایگان ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد که انتخاب کنید چه کسی از وب سایت شما بازدید کند، کاربر از کجا می‌آید و بیشتر در چه صفحاتی وقت می‌گذارد. همچنین می‌توانید برای یادگیری بیشتر در مورد تعامل کاربر، اهداف را برای ردیابی تبدیل‌ها، بهبود تنظیمات تجارت الکترونیکی و نظارت بر رویدادها تنظیم کنید.

تصویری

Canva

Canva یک پلتفرم طراحی گرافیکی است. این پلتفرم، برای ایجاد گرافیک رسانه‌های اجتماعی، ارائه‌ها، پوسترها، اسناد و سایر مطالب بصری ساده استفاده می‌شود. این ابزار شامل عکس‌ها، تصاویر و الگوهای آماده برای استفاده است. استفاده از این پلتفرم رایگان است و اشتراک های پولی را ارائه می‌دهد.

FreePik

اولین وب سایت گرافیکی دیجیتال که گرافیست‌ها استفاده می‌کنند. Freepik در یافتن گرافیک رایگان، نمودار، آرم، ماکت، فایل PSD، تصاویر برای استفاده در وبلاگ‌ها و بنرها به شما کمک می‌کند. هر سرویس یا ابزاری از موارد فوق الذکر برای صرفه جویی در وقت، هزینه و تلاش طراحی شده است و باعث می‌شود شما روی کار خود تمرکز کنید.

پیوست: https://www.sendiancreations.com/best-marketing-tools-for-small-businesses/

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما