7 سیستم قوی مدیریت ارتباط با مشتری

7 سیستم قوی مدیریت ارتباط با مشتری

امروزه تعدادی ابزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بازار وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌ها، ادغام و قابلیت‌های زیادی هستند. بنابراین چگونه CRM مناسب تیم خود را انتخاب کنیم؟ علاوه بر این، هر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توانایی انجام طیف گسترده‌ای از وظایف را دارد. در ادامه، به هفت مورد از بهترین CRMهای موجود در بازار می‌پردازیم تا جستجوی خود را محدود کنید.

1- هاب اسپات یا HubSpot

HubSpot یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری است؛ بدین معنی که روابط مشتری را ردیابی می‌کند و فرایندهای بازاریابی، فروش و خدمات را نیز تسهیل می‌کند. هاب اسپات برای هر کسب‌وکار مقایس‌پذیر و هر تیمی ایده‌آل است. این پلتفرم ترکیبی از مرکز بازاریابی، فروش، سرویس هاب و CMS است تا به شما کمک کند تمام تیم‌های داخلی را تراز کنید، بینش‌های معناداری جمع‌آوری کنید، موفقیت‌ها وفرصت‌های رشد سازمان خود را گزارش کنید، تجربه‌های قابل توجه مشتری را ایجاد کرده، پذیرش را افزایش داده و در هر لحظه از سفر خریدار، مخاطبان مورد نظر خود را خوشحال کنید. این پلتفرم در مدیریت روابط با مشتریان شما، به عنوان یک منبع حقیقت عمل می‌کند و با یک تجربه کاربری فوق‌العاده آسان، می‌توانید زمان بیشتری را برای مشتریان خود صرف کنید.

HubSpot هرگونه تعامل میان شما و مخاطبان را با جدول زمانی مخاطب همگام می‌کند. این امر برای هر یک از اعضای تیم شما یک منبع حقیقت ایجاد می‌کند؛ از فروش گرفته تا بازاریابی و خدمات. این امر باعث می‌شود که تیم شما بتواند در صورت لزوم به آن داده‌ها مراجعه کرده و از آن‌ها استفاده کند.

 

2- مایکروسافت داینامیک

مایکروسافت داینامیک یک نرم‌ افزار CRM و برنامه‌ ریزی منابع انسانی ERP است، که برای بهبود بهره‌وری فروش و بازاریابی طراحی شده است. نرم افزار CRM بینش‌های اجتماعی را جمع‌آوری می‌کند، مدیریت کمپین‌های مبتنی بر ابر را ارائه می‌دهد و همچنین هوش تجاری را فراهم می‌کند. مایکروسافت داینامیک برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد تا بتوانید روابط خود را با مشتریان، از طریق دستگاه‌های تلفن همراه مدیریت کنید و همچنین داده‌های رسانه‌های اجتماعی را با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان خود ادغام و همگام کنید.

CRM قدرت ارائه دید 360 درجه به مشتریان را دارد و داینامیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. پلتفرم اطلاعات مشتری CRM در زمان واقعی، بینش‌هایی با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که به شما می‌گوید چگونه مخاطبین ارزشمندی را بدست آورید.

3- Salesforce

نیروی فروش CRM یا Salesforce، داده‌های مشتری را به علاوه فروش، خدمات، بازاریابی، تجارت، فناوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل در یک مکان واحد برای دسترسی سریع جمع‌آوری می‌کند. CRM قادر به مدیریت سرور و تماس، مدیریت فرصت‌های فروش، قوانین گردش کار، اتوماسیون، گزارش‌ها و داشبوردهای قابل تنظیم است. Salesforce تعدادی برنامه ارائه می‌دهد تا دستیابی به اهداف منحصربفرد شما را آسان کند. همچنین ویژگی‌های تجربه کاربری در داخل این ابزار وجود دارد که همکاری را ساده و انگیزه را افزایش می‌دهد.

مانند بسیاری از CRMها، Salesforce کارهای تکراری و وقت‌گیر را به صورت خودکار انجام می‌دهد. ویژگی هوش مصنوعی اینشتین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا اطلاعات مربوط به تمام تعاملات قبلی را در اختیار تیم شما قرار دهد.

4- زوهو یا Zoho

زوهو یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که کاملا مبتنی بر ابر و یکپارچه است و ویژگی‌های مختلفی از جمله مدیریت و امتیازدهی، اتوماسیون گردش کار، تجزیه و تحلیل، بازاریابی و مدیریت فرایندها را ارائه می‌دهد. دستیار فروش هوش مصنوعی زوهو (Zia)، داده‌های CRM را تفسیر کرده، بازدیدکنندگان وب سایت را ردیابی و فروش را پیش‌بینی می‌کند.

زوهو به شما امکان می‌دهد که یک تجربه مشتری کلی را برای مخاطبین خود ارائه دهید؛ بدین معنی که می‌توانید از مخاطبان خود از طریق ایمیل، چت، رسانه‌های اجتماعی یا ملاقات حضوری پشتیبانی کنید. هرگونه اطلاعات بدست آمده از طریق این تعاملات بطور خودکار در CRM ذخیره می‌شود.

 

5- Pipedrive

Pipedrive یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری فروش و ابزار مدیریت Pipeline است، که برای تیم‌های کوچک ایده‌آل است. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌هایی برای ردیابی عملکرد، مدیریت معاملات، پیش‌بینی درآمد و خودکارسازی کارهای تکراری است. این پلتفرم بطور خودکار سیستم شما را تجسم می‌کند تا بتوانید تشخیص دهید که تلاش‌های شما باید در کجا متمرکز شود.

برای پیگیری داده‌ها و امنیت سیستم خود می‌توانید از Pipedrive استفاده کنید. این نرم‌افزار تمام راه‌های دسترسی به داده‌های شرکت شما و افرادی که با آن دسترسی دارند را زیر نظر دارد. کاربران مشکوک و فعالیت‌ها را در زمان واقعی، از طریق یک داشبورد امنیتی واحد شناسایی کنید.

6- Freshsales

Freshsales یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری فروش و بستر مشارکت مشتری است که از هوش مصنوعی برای کمک به تیم‌های فروش و بازاریابی شما، برای ارائه بهتر تجربیات شخصی مشتری استفاده می‌کند. این سیستم به دو بخش Sales cloud و marketing cloud تقسیم می‌شود. Sales cloud به جذب سرمایه، صلاحیت رهبری و مشارکت در معاملات کمک می‌کند و همچنین از هوش مصنوعی، برای پیش‌بینی فروش در سازمان شما بهره می‌گیرد. Marketing cloud به شما کمک می‌کند تا مکالمات خودکار را با مشتریان، از طریق یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی انجام دهید.

هماهنگی فروش و بازاریابی برای موفقیت هر کسب‌و‌کاری بسیار مهم است. نرم افزار سی آر ام مانند Freshsales  این قدرت را دارد که تیم‌های فروش و بازاریابی شما را برای افزایش بهره‌وری، بهبود همکاری و افزایش تجربه مشتری هماهنگ کند.

 

7- ActiveCampaign

این یک پلتفرم اتوماسیون تجربه مشتری و CRM با تعدادی وظایف و عملکردهای شغلی است، که می‌توانید بطور مثال ایمیل، تقسیم‌بندی و شخصی‌سازی‌ را به صورت خودکار انجام دهید. این پلتفرم به اشتراک‌گذاری داده‌های چرخه عمر مشتری بین تیمی و با استفاده از آن، تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد تعاملات شما با مشتریان را آسان می‌کند. ActiveCampaign به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را به صورت جداگانه بهتر بشناسید و با ردیابی ترجیحات خریدار، تعامل، رفتار و ویژگی‌های منحصربفرد آن‌ها را بطور موثر تقسیم‌بندی کنید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما