چگونگی تبلیغ کسب‌و‌کار در فیس‌بوک

چگونگی تبلیغ کسب‌و‌کار در فیس‌بوک

فیس‌بوک یک ابزار مهم بازاریابی برای مشاغل کوچک است. در اینجا نکاتی برای استفاده بهتر از محبوب‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی یعنی فیس‌بوک آورده شده است. فیس‌بوک به عنوان یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌های جهان، ابزاری بسیار مهم برای صاحبان مشاغل کوچک است که می‌خواهند مشتریان بیشتری را جذب کنند. تبلیغ کسب‌و‌کار در فیس‌بوک یکی از روش‌های کسب درآمد بیشتر است.

هر کسب‌و‌کار کوچک باید در رسانه‌های اجتماعی، به ویژه در فیس‌بوک فعالیت داشته باشد. از گزینه‌های تبلیغاتی قدرتمند خود گرفته تا گوره‌های فیس‌بوک، فیس‌بوک ابزارهای بسیاری دارد که مشاغل کوچک می‌توانند و باید از آن‌ها استفاده کنند. حضور ثابت فیس‌بوک به شما کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه را درگیر کرده و تجارت خود را توسعه دهید.

جک مک کنزی، مدیر محتوای سایت AutoAccessoriesGarage می‌گوید: داشتن یک صفحه فیس‌بوک به مشروعیت بخشیدن تجارت شما در نگاه مشتری کمک بسیار می‌کند. مشاغل بدون داشتن نمایه فیس‌بوک، در بهترین حالت قدیمی یا در بدترین حالت غیرقابل اعتماد به نظر می‌رسد.

فیس‌بوک

با وجود راه‌های زیادی برای تبلیغ کسب‌و‌کار در فیس‌بوک، دانستن اینکه از کجا باید کار را شروع کرد، بسیار دشوار است. در اینجا شش مرحله آسان وجود دارد که باعث می‌شود فیس‌بوک برای شما کار کند:

1- ایجاد یک صفحه تجاری

اگر می‌خواهید یک حضور حرفه‌ای در فیس‌بوک داشته باشد، باید یک صفحه جداگانه برای کسب‌و‌کار خود ایجاد کنید. یک صفحه مانند یک نمایه معمولی است، اما این صفحه می‌تواند برند شما را تقویت کند. همچنین، کاربران به جای درخواست دوستی، باید صفحه شما را بپسندند یا دنبال کنند تا بتوانند پست‌های آن را مشاهده کنند.

روش ایجاد صفحه تجاری در فیس‌بوک:

  • ثبت نام: یا باید از صفحه شخصی فیس‌بوک خود استفاده کنید، یا می‌توانید صفحه‌ای را از ابتدا ایجاد کنید.
  • اضافه کردن عکس: افزودن نمایه و عکس‌های روی جلد که نشان دهنده عملکرد کسب‌و‌کار شما است، بسیار مهم است.
  • ایجاد یک نام کاربری: که همچنین به عنوان URL شناخته می‌شود، نام کاربری شما نحوه پیدا کردن مشتریان شما در فیس‌بوک است.
  • وارد کردن اطلاعات خود: وقتی صفحه فیس‌بوک خود را راه‌اندازی می‌کنید، متوجه خواهید شد که گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن آن وجود دارد.
  • بیان داستان: اگرچه شما قبلا اطلاعات مربوط به کسب‌و‌کار خود را وارد کرده‌اید، اما متوجه خواهید شد که می‌توانید داستان نام تجاری خود را نیز توضیح دهید.
  • ایجاد اولین پست: قبل از اینکه بتوانید افراد را برای پسندیدن صفحه خود دعوت کنید، مقداری محتوا به آن اضافه کنید.
  • انتظار مطالب و دعوت از افراد: وقتی همه جزئیات را به اتمام رساندید، وقت آن رسیده است که مخاطبان خود را افزایش دهید.

فیس‌بوک

2- فعالیت مستمر در صفحه فیس‌بوک

برای استفاده از فیس‌بوک برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود، باید مرتبا در صفحه خود از پست‌های متفاوت استفاده کنید. مدیر رسانه‌های اجتماعی Fundera می‌گوید: تا جایی که می‌توانید، حداقل یک بار در روز در صفحه فیس‌بوک پست ارسال کند. مخاطبان و مشتریان شما می‌خواهند احساس کنند که تجارت شما را می‌شناسند و می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

در حالی که ارسال منظم پست مهم است، ارسال محتوای باکیفیت نیز به همان اندازه مهم است. متخصصین پست‌هایی را پیشنهاد میکنند که اطلاعات و عکس‌های پشت صحنه کارکنان شما را به اشتراک می‌گذارد و محصولات یا خدمات شما را نشان می‌دهد. این نشان‌دهنده تعهد شما به شفافیت و کیفیت است. اگر مطمئن نیستید مشتریان شما می‌خواهند چه چیزی را ببینند، باید آزمایش کنید. می‌توانید از ویژگی‌های نظرسنجی فیس‌بوک برای پرسیدن آنچه که می‌خواهند ببینند استفاده کنید.

3- دنبال‌کنندگان خود را درگیر کنید

الگوریتم جدید فیس‌بوک از پستها و صفحاتی که ایجاد تعامل می‌کنند، حمایت می‌کند. قبل از ارسال هر مطلب در فیس‌بوک، از خود بپرسید که آیا مکالمه‌ای را با کاربران ایجاد می‌کند یا خیر. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید فیس‌بوک یک بستر رسانه اجتماعی است، بنابراین شما باید اجتماعی باشید. مشاغل باید با ارتباط و پاسخ به نظرات کارکنان، سوالات و نگرانی مشتریان را رفع کنند. نکته مهم در ارسال محتوای با کیفیت است. برای دستیابی به بهترین نتیجه، سعی کنید دوستانه و محاوره‌ای باشید. به روز‌رسانی‌ها را به موقع انجام دهید و به نظرات و پیام‌های خصوصی پاسخ دهید.

4- از دوستان طرفدار خود استفاده کنید

وقتی مشتریان با صفحه شما ارتباط برقرار می‌کنند، دوستان آن‌ها فعالیت را در فیدهای خبری خود مشاهده می‌کنند. همچنین می‌توانید تعاملات بیشتری را با استفاده از نظرسنجی و پرسیدن سوالاتی که آن‌ها به دنبال پاسخ هستند، تقویت کنید. رسانه‌های اجتماعی یک روش تبلیغاتی دهان به دهان جدید است. شما دوست دارید مردم وقتی در مورد شما حرف می‌زنند، بتوانند کسب‌و‌کار شما را برچسب‌گذاری کنند.

5- استفاده از تبلیغات فیس‌بوک Fb ads

اگر در دسترسی ارگانیک به کاربران مشکل دارید، تبلیغات فیس‌بوک را امتحان کنید. پست‌های تبلیغاتی فیس‌بوک شبیه پست‌های معمولی هستند، اما بسیار هدفمند. ابزارهای فیس‌بوک بسیار موثر هستند و هدف قرار دادن مخاطبان خاص را آسان می‌کند. شما میتوانید افرادی را که صفحه شما را دوست دارند یا بر اساس موقعیت، سن، جنسیت و علایق مورد هدف قرار دهید. از آنجا که فیس‌بوک، اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کند، می‌تواند تبلیغات شما را به افرادی که به احتمال زیاد به محصول شما علاقه‌مند می‌شوند، هدف قرار دهد. این پلتفرم همچنین دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل است که به شما کمک میکند بفهمید کدام تبلیغ باعث افزایش علاقه و فروش می‌شود.

6- ایجاد محتوای خاص برای انگیزش مخاطبان فیس‌بوک

با توجه به WordStream، می‌توانید محتوای قانع‌کننده ای برای صفحه تجاری فیس‌بوک خود ایجاد کنید:

  • ارسال مطالب متنوع. با ارسال مجموعه‌ای از محتوا، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان خود را سرگرم کرده و درگیر کنید.
  • پایان هر پست را با یک سوال به اتمام برسانید. یک راه عالی برای ایجاد محتوای شگفت‌انگیز و جذاب این است که در انتهای هر پست یک سوال طرح کنید.
  • استفاده از مسابقات در حد اعتدال. با ایجاد مسابقات و اجازه دادن به مشتریان برای دریافت جایزه، تخفیف و غیره، باعث افزایش جذابیت صفحه خود شوید.

تبلیغ کسب‌و‌کار در فیس‌بوک می‌تواند به رشد برند و افزایش فروش محصولات کمک کند. اگر در مورد این حوزه سوالی داشتید حتما از طریق شماره‌های زیر با متخصصین برندینگ ما در تماس باشید:

021-22130288

021-26741787

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما