رویکردهای مهم طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

رویکردهای مهم طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

همه ما می‌دانیم که عبارت “اولین برداشت، آخرین برداشت است” در بسیاری از موارد صحیح است. وب‌سایت شما چهره استارتاپ شما است و ارزش دارد که برای داشتن یک طراحی و توسعه وب‌سایت خوب که با اهداف شما همسو باشد، زمان و تلاش بسیاری را صرف کنید. در عین حال، وب سایت شما نیز به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط و اعتماد با کاربران عمل می‌کند. اگرچه زمینه طراحی بسیار روان و همیشه در حال تکامل است، اما روش‌های اساسی که اعتبار وب‌سایت شما را تعیین می‌کند در کل همواره ثابت بوده‌اند. این روش‌ها همانطور که توسط گروه NN فهرست شده است، عبارتند از: داشتن کیفیت طراحی ثابت در کل وب سایت، اطمینان از افشای اولیه تمام اطلاعات مربوط به تجربه مشتری، جامع، صحیح و جاری بودن و در نهایت، قابلیت اتصال به بقیه سایت. این مقاله به اصول طراحی سایت برای استارتاپ‌ها پرداخته است.

زیبایی‌شناسی مطمئنا بر برداشت‌های اولیه غالب است، اما یک وب‌سایت با عملکردهای خوب چیزی است که پایه و اساس یک وب‌سایت را می‌سازد. در اینجا چند رویکرد مهم که استارتاپ‌ها باید در هنگام طراحی وب‌سایت در نظر بگیرند، آورده شده است:

 

طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

 

محصول وراه‌حل‌های خود را توضیح دهید

طبق مطالعه‌ای که توسط گروه NN انجام شده است، کاربران شما به احتمال زیاد تنها 20 درصد از متن نوشته شده در وب‌سایت شما را می‌خوانند. شما نمی‌خواهید آن‌ها بخش‌های اصلی را که در آن محصول یا راه‌حل‌های خود را توضیح می‌دهید، از دست بدهند. برای کمک به آن‌ها در درک ویژگی‌ها، عملکرد و موارد استفاده از پیشنهادات شما، استفاده از رسانه‌های دیگر مانند اینفوگرافیک، ویدیو، و بازدیدهای محصول بسیار مهم است. این رسانه‌ها زمان بازدیدکنندگان را برای دستیابی به فناوری به شدت کوتاه می‌کنند و در نهایت فروش را برای شما افزایش می‌دهند.

ایجاد اعتماد با طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

شکی نیست که اعتماد یک پیش نیاز بسیار مهم برای ایجاد هر رابطه‌ای است. این همان عنصر نامرئی است که بر هر جنبه دیگری از یک رابطه تاثیر می‌گذارد. این نمی‌تواند برای ایجاد رابطه‌ای که می‌خواهید با بازدیدکنندگان وب‌سایت خود که می‌خواهید آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید، صادق باشد. بازدید کنندگانی که برای اولین بار از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، هنوز اعتمادی در آن‌ها ایجاد نشده است. عناصری مانند توصیفات، مطالعات موردی، پوشش رسانه‌ای استارتاپ شما و برخی از راه‌های رایج و در عین حال مفید برای افزایش اعتماد است. اما چند راه دیگر برای ایجاد اعتماد:

  • مطمئن شوید که طراحی وب‌سایت از استانداردهای اکتشافی با قابلیت استفاده پیروی می‌کند.
  • به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید تا با ارائه پیوندهایی به حساب‌های لینکدین خود، با هر یک از اعضای تیم ارتباط برقرار کنند.
  • یک صفحه درباره شما به روز شده که فرهنگ شما را نیز به نمایش می‌گذارد.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات طراحی سایت برای استارتا‌پ‌ها با بروزترین ابزارها است.

صفحه منابع جامع و فعال

محتوای پویا و مفید سایت شما از این قسمت سرچشمه می‌گیرد. مهم نیست که محصول شما چقدر خوب است، اگر بخش منابع جامعی در وب‌سایت خود ندارید، در سریع‌ترین مسیر موفقیت قرار ندارید. این دلیل اصلی بازگشت بازدیدکنندگان به یک وب‌سایت است. این صفحه برای آموزش و اطلاع‌رسانی منظم به کاربران طراحی شده است. ممکن است بپرسید چرا این همه محتوا مورد نیاز است. یک مرکز منبع فعال، مرکز تمام تلاش‌های بازاریابی ورودی شما است. اگر کلمات کلیدی مرتبط و محبوب را در محتوای خود قرار دهید، رتبه‌بندی موتورهای جستجو به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

 

طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

 

آزمایش‌های رایگان/تورهای محصول/ نمایش‌های معرفی

همیشه آن دسته از بازدیدکنندگان کنجکاو سایت شما وجود خواهند داشت که می‌خواهند قبل از متعهد شدن به محصول شما، ابتدا پیشنهادات/محصولات شما را امتحان کنند. آزمایش‌های رایگان یا Free trials می‌توانند برای استارتاپ‌ها شگفت‌انگیز باشند، زیرا تجربه‌ای دست اول از ویژگی‌ها و عملکرد محصول یا راه‌حل‌ها ارائه می‌کنند. در چنین شرایطی، می‌توان جایگزین‌های بهتری برای مشاهده پیشنهادات شما به کاربران ارائه کرد. این پیشنهادات می‌توانند ویدیوهای توضیحی، تورهای محصول یا نمایش معرفی پیشنهادات شما باشند. برای برداشتن یک گام بیشتر، می‌توانید قراردادهای بدون تعهد یا ضمانت بازگشت وجه داشته باشید.

ایجاد یک جامعه با طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

جامعه‌ای از کاربران و تیم شما باعث ایجاد روابط بهتر و اعتماد بیشتر به استارتاپ‌ شما می‌شود. بسیاری از استارتاپ‌ها از پورتال‌هایی مانند Slack یا Discord استفاده می‌کنند تا کاربران و تیم را به هم متصل کنند. اینفلوئنسرها می‌توانند کارکنان یا بنیانگذاران استارتاپ باشند که جامعه را هدایت می‌کنند و بحث‌ها و تعاملات درون آن را شکل می‌دهند. اعضای فعال آن‌هایی هستند که دائما در بحث‌ها درگیر هستند و همچنین به نوعی بر تاثیرگذاران اثر می‌گذارند تا موضوعات جدید بحث را مطرح کنند. فالوورها همراهانی هستند که عمدتا برای دنبال کردن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول به انجمن می‌پیوندند.

 

طراحی سایت برای استارتاپ‌ها

 

نتیجه

یک وب‌سایت یک رابط ماژولار بسیار پویا است که برای همیشه در حال تکامل است. همچنین شناسایی آنچه کاربران از وب‌سایت شما انتظار دارند، بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار، تجزیه و تحلیل منظم با استفاده از ابزارهای مناسب و انجام تست کیفی کاربران وب سایت است. این به شناسایی نقاط ضعف در وب سایت شما کمک می‌کند که با حذف ناگهانی در هر صفحه قابل مشاهده است. بر روی وب سایت خود زمان بگذارید و متوجه شوید که چقدر برای راه‌اندازی شما مفید است.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما