هشت چیزی که هر طراح اپلیکیشن باید همواره آن‌ها را به همراه داشته باشد

هشت چیزی که هر طراح اپلیکیشن باید همواره آن‌ها را به همراه داشته باشد

چه یک هنرمند باشید، چه نویسنده، یا یک طراح اپلیکیشن، هرگز نمی‌دانید که چه زمانی الهامات، ایده‌ها و افکار از ذهن شما عبور می‌کنند. و وقتی این الهامات از ذهنتان عبور می‌کنند، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که برای گرفتن آن‌ها آماده نباشید. شما باید در محل کار خود به ابزار و لوازم جانبی مناسبی مجهز شوید تا نه تنها این افکار شناور را به تصویر بکشید، بلکه آن‌ها را پرورش داده، تحلیل و اجرا کنید. با توجه به محیط پویایی که یک طراح در آن کار می‌کند، هشت ابزار کلیدی را توصیه می‌کنیم که هر طراحی باید هر روز از آن‌ها استفاده کند.

دفتر طراحی

هنرمندان خودانگیخته هستند و همینطور رویکردهای آن‌ها در قالب تخیلات، افکار، مفاهیم، بازخوردها و نقدها بدون پیش‌بینی و ناگهانی به فکرشان خطور می‌کند. آن‌ها این مفاهیم را با ملموس ساختن آن‌ها بلافاصله از طریق دفتر طراحی، ثبت می‌کنند که در مقایسه با لپ تاپ یا iPad بسیار سریع‌تر و راحت‌تر است. این فرایند خود به خودی است و به شما امکان می‌دهد خلاقیت را از ذهن مستقیما بر روی کاغذ منتقل کنید.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن در سطحی حرفه‌‎ای است.

 

طراح اپلیکیشن

 

لپ‌تاپ

اگر بگوییم لپ‌تاپ بهترین دوست یک طراح اپلیکیشن است، اشتباه نگفته‌ایم. این ابزار برای یک طراح به اندازه یک ساز برای یک نوازنده ضروری است. لپ‌تاپ به عنوان یک نیروگاه خلاقیت قابل حمل، می‌تواند به طراح اجازه دهد از هر کجا و در هر زمان به فعالیت خود ادامه دهد. با رشد فرهنگ BYOD (دستگاه خود را بیاورید)، نمی‌توانید همیشه به دستگاه اداری خود وابسته باشید. به عنوان یک طراح، شما باید لپ‌تاپ شخصی خود را نیز داشته باشید، که به شما استقلال بیشتری می‌دهد تا برای هر موقعیت پیش‌بینی نشده آماده باشید. در بحبوحه شیوع کووید 19، کسب‌و‌کارها قبل از اینکه بتوانند از خانه برای نیروی کار خود کار کنند، به‌شدت آسیب دیدند. شما به عنوان یک طراحی بر روی ابزارهای زیادی کار می‌کنید، و گاهی اوقات به طور همزمان این اتفاق می‌افتد. هیچ چیز نمی‌تواند فاجعه بارتر از خرابی سیستم هنگامی که  تغییرات را ذخیره نکرده باشید، اتفاق بیفتد. ما به شما توصیه می‌کنیم از لپ‌تاپ‌هایی با پیکربندی بالا استفاده کنید که از تمام محصولات Adobe به طور یکپارچه پشتیبانی می‌کنند.

کیف لوازم التحریر

اگرچه قبلا به دفتر اشاره کردیم، اما دفتر طراحی بدون ابزارهای هنرمندان که آن صفحات خالی را می‌گیرند و به آثار هنری تبدیل می‌کنند، ناقص است. یک کیف لوازم التحریر همیشه آن ابزارها را برای شما در یک جا نگه می‌دارد و مطمئن می شوید که تمام لوازم شما آماده هستند.

گوشی هوشمند

امروزه گوشی‌های هوشمند تقریبا در جیب همه کاربران یافت می‌شود. اما دلیلی وجود ندارد که در لیست لوازم ضروری طراحی جای بگیرد. به عنوان یک طراح، باید همیشه مراقب خود باشید و منتظر شگفتی‌هایی از قبیل بررسی، بازخورد، جمع‌آوری نیازها و غیره باشید. یک گوشی هوشمند سطح بالا کمک زیادی به جمع‌آوری داده‌های حیاتی برای پروژه‌ها می‌کند. هنگامی که با مشتری خود صحبت می‌کنید، می‌توانید آن تماس‌ها را ضبط کنید تا بعدا پخش شوند و جزئیات کلیدی را که ممکن است در تماس از بین رفته باشند، بازیابی کنید. این ابزار همچنین برای جلسات با مشتری صدق می‌کند، جایی که ممکن است یک جلسه طوفان فکری سریع با طراحان دیگر خود داشته باشید و ایده‌هایی ارائه کنید، که در غیر این صورت ممکن است در اتاق جلسه رها شوند.

 

طراح اپلیکیشن

 

آیپد iPad

وقتی صحبت از طراحی قابل حمل می‌شود، در حالی که چیزی بیش از یک دفترچه طراحی معمول است، هیچ چیز به اندازه یک آیپد کارآمدتر نیست. این تنها یک راه آسان برای یادداشت طرح‌ها نیست، بلکه ابزاری برای افزودن مقادیر باورنکردنی از جزئیات و تعریف طرح‌های شما است، حتی زمانی که در حال حرکت هستید.

هدفون

موسیقی و طراحی می‌توانند در کنار هم جادو کنند. موسیقی ذهن شما را از دنیای اطرافتان محفوظ می‌دارد و به شما فضایی جدی برای انتشار خلاقیت می‌دهد. وقتی اتفاقات زیادی در اطراف ما می‌گذرد، به تمرکز روی کار کمک می‌کند. یک جفت هدفون خوب از لوازم جانبی مهم برای هر طراح است.

پاور بانک

خواه آی‌پد، تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ باشد، باتری تمام دستگاه‌ها تا پایان روز تمام می‌شوند. این تنها ماهیت فناوری است. آن‌ها قادر به استفاده مداوم یک روز کامل نیستند، مهم نیست سازنده چه می‌گوید. یک پاوربانک مدرن قابل حمل نه تنها گوشی شما را شارژ می‌کند، بلکه جدیدترین آن‌ها حتی می‌توانند لپ‌تاپ شما را نیز شارژ کنند.

 

طراح اپلیکیشن

 

کیف

حمل همه مواردی که در بالا ذکر کردیم ممکن است خسته کننده باشد. یک کیف خوب که به اندازه کافی قابل حمل باشد و فضای کافی برای حمل تمام این وسایل را داشته باشد، بسیار ضروری است.

این‌ها تنها ابزاری نیستند که باید به همراه داشته باشید. موارد بسیار بیشتری وجود دارد، اما ما تنها بر روی مهم ترین‌ آن‌ها تمرکز کردیم. در دسترس بودن آن‌ها با شما در تمام شبانه روز، آمادگی شما را برای رویارویی با هر نوع موقعیتی تضمین می‌کند.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما