اپلیکیشن موبایل چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

اپلیکیشن موبایل چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟

صاحبان مشاغل هر روز به دنبال چه چیزی هستند؟ جواب این سوال ساده است: چگونه می‌توانیم فروش خود را افزایش دهیم، کارایی خود را افزایش داده و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنیم؟ این سه مورد اصلی، از مواردی هستند که در ذهن هر صاحب کسب‌و‌کار وجود دارد. کارآفرینان یک گروه خاص هستند، ساعات کاری بسیار زیادی نسبت به سایر افراد دارند، تمام منابع خود را برای چشم‌انداز و برندینگ خود سرمایه‌گذاری کرده و همواره به دنبال راه‌هایی برای بهبود اوضاع هستند. در این مقاله به بررسی پاسخ این سوال که اپلیکیشن موبایل چگونه به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند؟ پرداخته‌ایم:

 

اپلیکیشن موبایل

 

من به عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک، همواره به دنبال انجام کلیه موارد فوق بوده‌ام. من تحقیقات زیادی در مورد چگونگی دستیابی به این اهداف انجام دادم. افزایش فروش و ایجاد پایگاه مشتری وفادار از مهمترین اهداف بوده است.

من قصد داشتم یک برنامه وفاداری در تجارت خرده‌فروشی خود اجرا کنم. پس از جستجوی راه‌حل‌های مختلف، تصمیم گرفتم تا راه‌حل را خودم ایجاد کنم. از آن زمان به بعد، فضای اپلیکیشن‌های تلفن همراه جهش‌های گسترده‌ای داشته است و چندین شرکت وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک، می‌توانند برای توسعه برنامه وفاداری مبتنی بر تلفن همراه به آن‌ها مراجعه کنند. به هنگام جستجوی یک شرکت برای طراحی اپلیکیشن تلفن همراه خود، به دنبال افرادی باشید که بتوانید با آن‌ها کار کنید و نیازهای شما را به عنوان صاحب کسب‌و‌کار درک کنند.

یک اپلیکیشن تلفن همراه می‌تواند موارد مختلفی را شامل شود. این موارد می‌توانند شامل دسترسی به اطلاعات، بازی، انجام امور بانکی، نظارت بر خانه، برقراری ارتباط و تعامل با مشاغل محلی باشند. صاحبان مشاغل با بینش ایجاد زودهنگام کانال بازاریابی، توانایی خود را در درک اینکه مشتریانشان کجا هستند و چگونه می‌توانند به طور موثر با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، نشان می‌دهند. حرکت به سمت تلفن همراه جدید نیست، اما توانایی مشاغل کوچک و متوسط برای ایجاد یک کانال بازاریابی یک حرکت جدید است.

 

اپلیکیشن موبایل

 

چگونه می‌توان فروش سازمان را افزایش داد؟

اپلیکیشن تلفن همراه می‌تواند شامل انواع مختلفی از برنامه‌های وفاداری باشد. هر برنامه طوری طراحی شده است که باعث می‌شود مشتریان شما بیشتر اوقات به سمت سازمان شما بازگردند و در این صورت، هزینه بیشتری را خرج کنند. همچنین از پاداش‌ها می‌توان به روش‌های دیگری نیز استفاده کرد، از جمله سطوح سطحی که به مشتریان شما انگیزه می‌دهد تا سطوح مختلف را در بالاترین سطح قرار دهند. همچنین گیمیفیکیشن (Gamification) وجود دارد، که در آن می‌توان به مشتریان جوایزی اهدا کرد و توانایی پاداش دادن به مشتریان برای اقدامات از پیش تعیین شده، به پیشرفت نهایی شما کمک خواهد کرد.

چگونه یک اپلیکیشن موبایل کارایی را افزایش می‌دهد؟

ویژگی‌هایی مانند سبد خرید یکپارچه، سفارش غذای یکپارچه و برنامه‌ریزی کارکنان، به کارفرما این امکان را می‌دهد تا این عملکردهای کلیدی، اثر دیجیتالی خود را در داخل اپلیکیشن موبایل قرار دهند. رستورانی با سیستم سفارش غذا که در اپلیکیشن تعبیه شده است، شاهد افزایش چشمگیر خریدهای انلاین و درون برنامه‌ای خواهد بود. یک تجارت خرده‌فروشی با سیستم تجارت الکترونیکی یکپارچه، کارایی را افزایش داده و همچنین آمار فروش را نیز افزایش خواهد داد. تمام مشاغل ممکن است بتوانند مشارکت کارکنان را با نرم‌افزار زمان‌بندی داخلی بهبود ببخشند، که به کارکنان اجازه می‌دهد تا از برنامه‌های خود در زمان واقعی مطلع شوند و در تلفن‌های هوشمند به آن دسترسی داشته باشند.

 

اپلیکیشن موبایل

 

چگونه یک اپلیکیشن موبایل، پایگاه مشتری وفادار را ایجاد می‌کند؟

پایگاه مشتریان وفادار یکی از مهمترین مواردی است که صاحبان مشاغل باید بر روی آن متمرکز شوند.  مشتریان شریان حیاتی هر کسب‌و‌کار هستند. مشاغل موفق این را می‌دانند و ایجاد وفاداری و سفیران برند را در اولویت خود قرار می‌دهند. اپلیکیشن‌های تلفن همراه یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان است. اپلیکیشن به مشتریان شما این امکان را می‌دهد تا طبق برنامه خود، با مشاغل تعامل داشته باشند. اعلان‌های تلفن همراه دارای نرخ بازدهی بالایی هستند که می‌توان از آن‌ها حداکثر بهره‌برداری را نمود. با یک اپلیکیشن مناسب، می‌توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا مشاغل جدید را شناسایی کرده و از رقبای خود پیشی بگیرید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما