مزایای ترکیب Microsoft Power Platform و Dynamics 365

مزایای ترکیب Microsoft Power Platform و Dynamics 365

مدیران رده بالای سازمان، همیشه در فکر راهکارهایی برای افزایش درآمد و انجام فعالیت‌های مفید هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با استفاده همزمان و ترکیبی از Microsoft Power Platform و Dynamics 365 آشنا کنیم، تا اولویت‌ها و اهداف‌تان را محقق کنید. با ما همراه شوید.

Microsoft Power Platform

Power Platform یک ابزار برای تجزیه و تحلیل، سرعت بخشیدن به کارها و خودکارسازی فرایندها است. چهار محصول معروف مایکروسافت شامل Power Apps ,Power Automate ،Power BI ،Virtual Agent به شما کمک می‌کنند تا کسب‌وکارتان را به سرعت و با راهکارهای ویژه بسازید.

Dynamics 365

برنامه‌های زیرمجموعه Dynamics 365 مانند فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان و … که از قضا با Power Platform نیز ساخته شده‌اند، شما را در بهترین موقعیت برای مدیریت فرایندهای کسب‌وکار قرار می‌دهند.

Dynamics 365 چگونه به افزایش درآمد شما کمک می‌کند؟

Dynamics 365 به شما در ساده‌سازی تصمیم‌گیری و کاهش حجم کاری کمک می‌کند. این محصول مایکروسافت، گاه از طریق تمرکز بر روی بهترین سرنخ‌های فروش و گاه با خودکارسازی فرایندهای بازاریابی، گام‌های مفید و موثری در جهت افزایش درآمد شما برمی‌دارد. توجه شما را به دلایل زیر جلب می‌کنم:

  • آگاهانه زمان خود را برای عقد قراردادهای فروش سرمایه‌گذاری کنید.

Dynamics 365 این امکان را فراهم می‌کند که با مشتریان بالقوه آشنا شوید و در نتیجه به عقد قراردادهای بیشتر نیز منجر می‌شود. به عنوان مثال، با استفاده از Dynamics 365 Sales:

  • سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه خود را پیگیری کنید.
  • سرنخ‌ها را بسنجید و آن‌ها را با توجه به سود حاصل احتمالی برای شرکت اولویت‌بندی کنید.
  • تصمیمات خود را بر مبنای شواهد عینی اتخاذ کنید.
  • تیم فروش را هدایت کنید و عملکرد آنان را بهبود بخشید.

اگر دقت کرده باشید، موارد مطرح شده نشان‌دهنده این واقعیت‌اند که شما قادر خواهید بود فرایند فروش خود را با صرف انرژی کمتری به درآمد تبدیل کنید. همچنین، زمان بیشتری برای تمرکز بر روی فرصت‌های ارزشمند خواهید داشت.

 

 

  1. بازاریابی را خودکار کنید، سپس فروش افزایش می‌یابد.

Dynamics 365 با خودکارسازی بازاریابی، باعث حفظ زمان کاری با ارزش می‌شود و شما قادر خواهید بود که از این زمان برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

  1. تجربه بهتری را برای مشتریان خود رقم بزنید.

وقتی مشتری بالقوه از طریق ایمیل از شما سوالی می‌پرسد، پاسخ او به طور خودکار ارسال شود، این کار به سادگی با یک ChatBot امکان‌پذیر است. آمارها نشان می‌دهند مشاغلی که در عرض یک ساعت پس از درخواست مشتری با او تماس می‌گیرند، 7 برابر بیشتر احتمال دارد که به عنوان پیشرو در صنعت خود معرفی شوند.

چگونه با Power Platform نرخ فعالیت‌های مفید را افزایش دهید؟

ناکارآمدی در انجام فعالیت‌های مرتبط با کسب‌وکار می‌تواند ضرری در حدود سالانه 20 تا 30 درصد از درآمد شما را به همراه داشته باشد. شما می‌توانید از ابزار Power Automate برای کاهش هزینه‌های عملیاتی بهره ببرید. با استفاده از این ابزار فرایندهای کسب‌وکار را بهینه کنید، وظایف روتین به شکل خودکار انجام شوند و گردش کاری قاعده‌مندی داشته باشید. به نمونه‌های زیر توجه کنید:

  • AI Builder

AI Builder، ساختار هوشمند Power Platform است که می‌تواند بسیاری از فرایندها را سرعت ببخشد. به عنوان مثال می تواند محتوای فرم را به صورت خودکار تشخیص دهد.

  • داده‌های متمرکز

استفاده از یک سیستم واحد برای ذخیره اطلاعات مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه در بخش خدمات مشتریان بسیار حائز اهمیت است. اعضای تیم می‌توانند با مشاهده اطلاعات مشتری همه در یک جا، پاسخگویی و عملکرد بهتری داشته باشند. به این ترتیب، کارمندان شما تماس‌های بیشتری را در یک روز کاری انجام می‌دهند.

 

 

کاهش ارقام ضرر و زیان با Microsoft Power Platform و Dynamics 365

هر دوی Power Platform و Dynamics 365 علاوه بر افزایش فروش و به حداکثر رساندن فعالیت‌های مفید، می‌توانند به شما در کاهش زیان نیز کمک کنند. می‌پرسید چگونه؟

ردیابی اموال شرکتی

به عنوان مثال، می‌توانید یک اپلیکیشن در Power Apps ایجاد کنید که توسط آن بتوانید سخت‌افزارهای شرکت مانند موس، لپتاپ و … را ردیابی کنید.

سخن پایانی

مطالب ارائه شده در این مقاله، مختصری از خیل عظیم کارهایی است که می‌توانید با استفاده از این ابزارها انجام دهید. اگر فرد عمل هستید و به دنبال راهکارهایی برای بهبود روزافزون بگردید، یابنده نیز خواهید بود.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما