هدف از طراحی یک وب سایت غالبا فراهم کردن بستری مناسب برای کاربران اینترنتی میباشد که بتوانند بر حسب نیازشان به آن مراجعه و نیازهای خود را برطرف نمایند. این نیاز میتواند خواندن مقالات گوناگون پیرامون موضوعی خاص، خرید یک کالا از یک فروشگاه آنلاین، استفاده از سرویس و خدمات یک مجموعه و … باشد.
یکی از اصلیترین روشهایی که یک کاربر فضای اینترنتی برای رسیدن به سایت مورد نظر خود استفاده می کند، جستجو کردن واژه یا عبارات در یک موتور جستجو مانند گوگل میباشد. داستان سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از اینجا آغاز میشود.
با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل میشوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.
شما افرادی را به سایت خود هدایت میکنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند.
تیم سئو تکران از پادارترین و به روزترین روش بهینه سازی وب سایت استفاده میکند. کلمات کلیدی در این روش دارای کمترین ریزش هستند.
کار سئو و بهینه سازی شما پس از تحلیل و طراحی یک استراتژی جامع، به صورت کاملاً اصولی
انجام خواهد
شد.
کارشناسان سئو شرکت تکران با استفاده از به روز ترین متدهای سئو و دانش کافی در مورد آخرین آپدیت های الگوریتم گوگل، به شما کمک می کنند تا برای کلمات کلیدی پر جستجو رتبه صفحه اول گوگل را به دست آورید و ترافیک ارگانیک وب سایت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بالا ببرید.
خدمات سئو حرفه ای شرکت تکران شامل سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) میباشد.
خدمات سئو محتوا شرکت تکران به صورت کاملا حرفهای و با بهرهگیری از به روزترین ابزارهای سئو صورت میگیرد. در این خدمات، کلمات کلیدی هدف مورد بررسی قرار گرفته و براساس میزان رقابت و میزان جستجوی آنها استراتژی تولید محتوا تدوین میگردد.
کارشناسان سئو محتوای شرکت تکران، با بررسی رقبا در زمینه محتوا و کلمات کلیدی که رقبای شما از طریق آن ترافیک قابل توجهی را به سایت خود هدایت می کنند، موقعیتهای تولید محتوای جدید را مورد سنجش قرار داده و با ارائه بهترین راهکارهای تولید محتوای هدفمند، به رقابت با سایر وب سایتها در حیطه فعالیت شما میپردازند.
هر اقدامی که با هدف بهبود رتبه سایت در صفحه نتایج جستجو انجام شود را سئو تکنیکال می نامند. در تعریفی دیگر: سئو تکنیکال شامل تحلیل سایت توسط ربات های گوگل یا Crawl، ایندکس شدن صفحات توسط گوگل و پردازش این موارد برای بررسی تاثیر آنها بر رتبه سایت است.
یکی از اصلیترین فعالیتهایی که شرکت تکران در زمینه سئو تکنیکال به مشتریان خود ارائه میدهد، پیادهسازی وبسایتی قابل فهم برای موتورهای جستجو میباشد. بهینه سازی سرعت لود صفحات وب سایت: سرعت لود صفحات یک وب سایت از اهمیت بسیار زیادی در SEO برخوردار است. هر چه زمان لود یک صفحه بیشتر میشود، کاربران تمایل کمتری برای استفاده از سرویس و خدمات آن وب سایت خواهند داشت و احتمال خروج کاربر از وب سایت بیشتر میشود یا بهتر است بگوییم نرخ پرش یا همان Bounce rate بالاتر میرود که برای یک وبسایت حرفهای اتفاق خوبی نخواهد بود.
هرچند گوگل تاکنون نرخ پرش را به عنوان یک فاکتور رنکینگ معرفی نکرده است، اما این مورد میتواند به کاهش نرخ تبدیل منجر شود. با این حال سرعت لود وب سایت برای موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا فعالیتهای زیادی از جمله بهینهسازی فایل های js و css، بهینه سازی تصاویر، عدم استفاده از ماژول های بلا استفاده و سنگین و … می تواند انجام شود که متخصصین سئو این روش ها را شناسایی کرده و بر روی وب سایت پیاده سازی می کنند.
هدف اصلی کارشناسان سئو شرکت تکران بهینه سازی وب سایت شما برای کاربران است زیرا موتور های جستجو به
ویژه گوگل به رضایت کاربران از یک وبسایت اهمیت ویژه ای می دهند. با این حال نیاز است تا کد نویسی یک
وبسایت برای موتور جستجو بهینه سازی شود و بخش های مختلف وبسایت به درستی به ربات خزنده موتور جستجو
گوگل معرفی شود.
پس لازم است تا با استفاده از سمانتیک تگ های اچ تی ام ال (HTML5 Semantic Tags) قسمت های مختلف سایت را
به ربات گوگل معرفی کنیم.
اسکیما و داده های ساختار یافته یا همان structured data ها، اطلاعاتی را در یک قالب استاندارد در مورد محصول، محتوا و ... به موتورهای جستجو معرفی می کنند. موتور جستجوگر از این داده ها برای نمایش بهتر به کاربر در نتایج جستجو نیز استفاده می کند. همچنین با استفاده از breadcrumb میتوان ارتباط صفحات وب سایت را به خوبی و درستی مشخص کرد که نوعی از لینک سازی داخلی وب سایت ما به شمار می رود که هم به کاربر و هم به موتور جستجوگر کمک بسزایی می کند.
موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که در سئو تکنیکال یک وب سایت ایفای نقش می کنند. برای مثال استفاده از کنونیکال (Canonical)، استفاده از سایت مپ (XML sitemap) و … که همه این موارد در پروژه های سئو شرکت تکران بررسی و در صورت نیاز اجرا می شوند.
سئوی خارجی همانطور که از اسمش پیداست به مجموعه فعالیتهایی که در خارج از وب سایت و به منظور بهبود رتبه یک وب سایت برای کلمات کلیدی مشخص انجام میشود اطلاق میگردد.
لینک سازی در سئو خارجی وب سایت: فضای اینترنت و کسب و کارهای آنلاین شباهت زیادی به کسب و کارهای آفلاین دارد. فرض کنید شما صاحب یک کسب و کار آفلاین هستید. مثلا یک مغازه دارید. در صنف شما فروشگاههای زیادی هستند که مدتها فعالیت کردهاند و اعتبار زیادی کسب کردهاند. اگر این فروشگاهها شما را به مشتریان خود معرفی کنند، در واقع شما را تایید و دارای اعتبار کردهاند و این برای شما مزیت زیادی به حساب میآید.
در فضای اینترنت هم همین اتفاق میافتد. اگر وب سایت ما توسط سایر وب سایتها و یا کاربران اینترنت مورد تایید قرار بگیرد، موتورهای جستجو هم به وب سایت ما اعتماد بیشتری خواهند کرد و طبیعی است که در نتایج جستجو، وب سایت ما را در جایگاه بهتری نمایش دهند.
فرآیند لینک سازی باید با رعایت اصول صحیح و استفاده از تکنیکهای مناسب انجام گیرد. این فرآیند بسیار حائز اهمیت است، چرا که اگر به صورت اصولی انجام نشود، نه تنها برای ما سودی نخواهد داشت، بلکه میتواند به رتبه وب سایت ما آسیب وارد کند و حتی باعث حذف وب سایت از نتایج جستجو شود یا اصطلاحا سایت توسط گوگل پنالتی شود.
حضور یک کسب و کار آنلاین در شبکههای اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، پینترست و … می تواند سیگنالهای بسیار مثبتی برای سئو یک وب سایت باشد.
لینک هایی که از این شبکه های اجتماعی به سایت ما قرار می گیرند، علاوه بر اینکه می توانند برای برندینگ بسیار موثر باشند و کاربران فضای مجازی را با کسب و کار ما آشنا کنند، می توانند در بهبود رتبه یک وب سایت، موثر واقع شوند.
کارشناسان ما در تکران با تسلط به اصول سئو و بهینهسازی وبسایت، و با رویکرد افزایش نرخ تبدیل (CRO) به شما کمک میکنند تا وب سایت خود را براساس آخرین الگوریتمهای گوگل برای کاربر و موتورهای جستجو بهینه کنید و برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در صفحه اول نتایج گوگل رنک بگیرید.
برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.
تماس با ما