نام تجاری یا برند عبارت است از نام، عبارت، طرح، نماد، نشانه یا ترکیبی از این موارد که تصویر ذهنی از محصول و یا خدمات سازمان، در ذهن مخاطبان ایجاد میکند. این عنصر و نماد سازمانی از سرمایههای مهم سازمان محسوب میشود که باعث ارزش آفرینی برای ذینفعان آن به شمار میرود. با نام تجاری به خواستهها و انتظارات مشتریان شکل و جهت میدهید و گزینهای در این زمینه موفق است که بتواند بر پروسه انتخاب و تصمیمگیری مشتریان تاثیرگذار باشد.
برندینگ بطور کلی به معنی ایجاد تصویر ذهنی روشن برای مشتریان و نمایانگر ارزشها، ایدهها و حتی شخصیت خود سازمان میباشد. در بازار کنونی میتوان محصولات و یا خدمات مشابه فراوانی را یافت، بدین منظور برای ایجاد تمایز با سایر محصولات و خدمات میبایستی به آنان هویت دهیم. با استفاده از ابزاری مانند نام، لوگو، رنگهای منحصربهفرد و دیگر مولفهها میتوان در راستای هویت بخشیدن به محصولات و یا خدمات اهتمام ورزید.
نام و دیگر علائم بصری که نشان دهندهی برند شما می باشد.
باور و تصویر ذهنی کاربران درباره ی برند شما
نحوه ی قرار گرفتن برند در ذهن کاربران و نحوه ی ارتباط آن با رقبا
ارزشی که برند به دلیل ویژگی های مثبت، شهرت، تقاضا، محبوبیت، وفاداری و سود بیشتر برای سازمان ایجاد می کند.
شرکت ها و انواع کسب و کار ها می توانند با بهره گیری از استراتژی های نوین برندینگ، برند خود را قوی تر و جایگاه رقابتی آن را محکم تر کنند. ما نیز با استفاده از استراتژی های برندسازی به شما کمک می کنیم تا نام تجاری خود را به نمایش گذاشته، بهره وری و سودآوری کسب و کار خود را از این طریق ارتقا دهید.
گروه تکران بر این امر آگاه است که برندینگ مفهومی فراتر از یک مارک، لوگو یا نام شرکت می باشد. نام تجاری بخش عمده ای از هویت کسب و کار را تشکیل می دهد که می بایست به طراحی و شکل دهی آن توجه ویژه ای شود. ما با استفاده از دانش و تخصص به روز خود در زمینه برندسازی و شکل دهی نام تجاری، به سازمان و کسب و کار شما کمک می کنیم تا در دنیای رقابتی امروزه جایگاه خود را ارتقا دهد. ما به شما کمک می کنیم تا برند خود را تعریف و طراحی کنید و به آن شخصیت و هویت دهید.
شرکت تکران علاوه بر مفاهیم نظری و مفهومی برندینگ، بر طراحی و مسائل زیبایی شناختی آن اعم از لوگو، طرح، رنگ آمیزی و جذابیت آن تاکید می کند. با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در امر برندینگ و بازاریابی دیجیتال، همواره تلاش می کنیم تا استراتژی های کاربردی و موثری در جهت ایجاد، توسعه و بازسازی برند برای سازمان شما ارائه دهیم.
شما می توانید با برقراری ارتباط با تیم متخصص برندینگ گروه تکران، از مشاوره در زمینه بررسی شرایط طراحی، توسعه، بازسازی برند، هزینه های این خدمات و همچنین خدمات مشابه بهره مند شوید.
لوگو یکی از دارایی های سازمانی می باشد که می تواند برند شما را از بقیه رقبا متمایز کند. لوگو به مشتریان و کاربران شما کمک می کند تا تصویری بی همتا از برند شما در ذهن خود ایجاد کنند. انتخاب لوگو امری بسیار مهم برای سازمان ها و کسب و کارها می باشد، زیرا این نمادی خلق شده توسط شرکت می باشد که ارتباطی عینی و ذهنی با کاربران و مشتریان برقرار می سازد.
لوگو، از دو جزء کلمه و نماد، تشکیل شده است. یک لوگوی کارا و منحصر به فرد، باید دارای معنی برای کاربران خود باشد تا کاربران یا مشتریان را به خود جذب کند. (عنصر کلمه) همچنین باید دارای زیبایی ظاهری باشد تا توجه مشتریان را در نگاه اول به خود جلب کند. (عنصر نماد).
انتخاب رنگ، در طراحی لوگو یکی از ابزارهای کلیدی برای سازمان ها تلقی می شود. در طراحی لوگو می بایستی سعی شود با توجه به معیارهای چندگانه محیطی، روانشناختی و فرهنگی از رنگ های موثر استفاده شود؛ زیرا این ترکیب و انتخاب رنگ منجر به شکل گیری هویت برند و در نهایت هویت سازمان می شود.
هر رنگ مفهوم و معنی منحصر به خود را القا می کند که می تواند تفاوتی جزئی یا کلی در پیام نهفته در برند و لوگوی شما ایجاد کند. متخصصان طراحی لوگو می بایستی درک خوبی از معانی رنگ ها در فرهنگ ها و محیط های مختلف داشته باشند.
طراحی لوگو و شکل دهی هویت سازمانی از طریق آن، به سازمانها یا کسب و کارها، برای ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار و موثر کمک شایانی می کند.
گروه تکران با استفاده از تیم متخصص خود در زمینه برندینگ و طراحی لوگو به شما کمک می کند تا با استفاده از طرح ها و رنگ های خاص و منحصر به فرد که گویای هویت و خدمات سازمانی شما می باشد، بهره وری و کارآیی سازمانی خود را افزایش دهید
بسیاری از کسب و کارهای امروزی به دلیل گستردگی رقبا، بازار و تکنولوژی، از شعارهای منحصر به فردی استفاده می کنند تا مزیت رقابتی و قابلیت های خود را به طور ضمنی به گوش مشتریان برسانند.
شعار جزئی از هویت و برند سازمانی محسوب می شود. داشتن شعار واقع گرایانه، منحصر به فرد، کوتاه و قوی می تواند جایگاه برند را در ذهن کاربران تحکیم و تثبیت نماید. شعار یک عبارت مختصر می باشد که خدمات و ویژگی های منحصر به فرد سازمان را به کاربران معرفی می کند.
متخصصان ما با بررسی عوامل مختلف درونی و محیطی به شما کمک می کنند تا شعاری جذاب، گیرا و منحصر به فرد برای کسب و کارتان خلق کنید. شعار باید با قابلیت ها و توانایی های راستین سازمان و کسب و کار شما هماهنگی داشته باشد.
امروزه با گسترش تکنولوژی، بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن های منحصر به فرد خود، با مشتریان و کاربران ارتباط برقرار می کنند. یکی از عناصر بسیار مهم در طراحی اپلیکیشن ها و وب سایت های سازمانی، طراحی آیکون می باشد. آیکون یا نشانگر، توصیف بصری از ایده، هدف و محتوای درون آن برنامه می باشد و از این جهت در برقراری ارتباط و جذب مخاطب نقش به سزایی دارد. مخاطبان معمولا به سمت آیکون هایی تمایل پیدا می کنند که دارای جذابیت ظاهری و همچنین طراحی نوآورانه ای و در عین حال ساده داشته باشند.
همانطور که گفته شد، داشتن یک لوگوی جذاب و متفاوت برای هر سازمان و یا کسب و کار امری بسیار ضروری و مهم می باشد. که در جذب مشتریان و جلب رضایت کاربران تاثیر به سزایی دارد.
تیم متخصص تکران در زمینه برندینگ و طراحی لوگو به شما کمک می کند تا با شناسایی مشتریان و همچنین توانایی های سازمانی خود به طراحی لوگویی منحصربفرد در جهت افزایش بهره وری خود مبادرت کنید.
داشتن شعار نیز از جمله مواردی می باشد که برای اکثر سازمان ها ضروری می باشد و این شعار می تواند شما را از بقیه رقبایتان متمایز سازد. ما با بهره گیری از نیروهای متخصص خود در این زمینه و با توجه به معیار های محیطی، سازمانی، نوآورانه شما را در طراحی یک شعار سازمانی گیرا و خاص همراهی می کنیم.
آیکون نیز از دیگر عناصر مرتبط با برند سازمانی شما می باشد که طراحی دقیق و تخصصی آن می تواند مخاطبان زیادی را به سمت خدمات شما جذب کند. آیکون ها نیز با استفاده از ترکیب رنگ های جذاب و طراحی های مناسب می توانند در ارتقای برند شما نقش فراوان داشته باشند.
گروه تکران با استفاده از ابزارهای مدرن و با بهره گیری از دانش روز تکنولوژی و برندینگ به شما کمک می کند تا با طراحی لوگو، شعار و آیکون های منحصر بفرد خود به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنید.
برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.
تماس با ما