نرم افزار CRM

برای بررسی نیازمندی‌ها برای اجرای CRM لطفا از فرم زیر استفاده کنید. CRM تکران تمام نیازهای شما را برطرف نموده و امکان سفارش سازی آن به درخواست مشتری امکان دارد.

ماژول های نرم افزار CRM

اتصال به سرویس پیام کوتاه از طریق CRM و ارسال و دریافت پیام برای مشتریان به صورت کاملا اتوماتیک

تعریف چندین سرویس پیام کوتاه

از طریق فرم کاربری تعریف شده، امکانات زیر برای تنظیمات پیام کوتاه به کاربر داده می‌شود.

  • امکان تعریف سرویس‌های مختلف از تامین‌کنندگان متفاوت
  • امکان تعریف سرویس‌های بر اساس API
  • امکان تعریف شماره خط متفاوت برای هر سرویس
  • امکان استفاده از هر سرویس در هر پیام کوتاه به صورت جداگانه

رابط کاربری آسان

برای ارسال پیام کوتاه با ساده‌ترین فرم و رابط کاربری امکان فراهم شده است.

  • ارسال پیام کوتاه با تکمیل سه فیلد
  • ارسال پیام کوتاه با کلیک بر روی دکمه موجود در نوار ابزار
سرویس پیام کوتاه

بدون نیاز به هیچ سرویس جانبی اضافی

برای دریافت پیام کوتاه نیاز به هیچ سرویس اضافه‌ای ندارد و به راحتی پیام‌ها بر روی CRM دریافت می‌شوند.

  • دریافت پیام کوتاه بدون نیاز به سرویس‌های جانبی مانند ویندوز سرویس، ویندوز اپلیکیشن و MSMSQ
  • دریافت پیام کوتاه از طریق قابلیت‌های درون نرم‌افزار CRM

قابلیت استفاده در تمامی فرآیندها

با استفاده از این سرویس شما می‌توانید در تمامی فرآیندها امکان ارسال و دریافت پیام داشته باشید.

  • امکان استفاده از سرویس ارسال پیام کوتاه در سایر گردش کارها به عنوان Sub-Process

اتصال به سرویس واتساپ و ارسال و دریافت پیام از طریق نرم‌افزار CRM به نرم‌افزار واتساپ

تعریف چندین سرویس واتساپ

  • امکان تعریف چندین سرویس واتساپ با شماره موبایل‌های مختلف
  • امکان تعریف API های دریافت و ارسال متفاوت
  • امکان استفاده از هر سرویس در هر پیام واتساپ به صورت جداگانه

رابط کاربری آسان

داشتن یک رابط کاربری آسان برای ایجاد پیام و انتقال تنظیمات

  • ارسال پیام واتساپ با تکمیل سه فیلد
  • ارسال واتساپ با کلیک بر روی دکمه موجود در نوار ابزار
سرویس واتساپ

بدون نیاز به سرویس‌های آنلاین

برقراری سرویس واتساپ بدون هرگونه سرویس بیرونی امکان‌پذیر است.

  • ارسال و دریافت پیام بدون نیاز به خریداری سرویس‌های آنلاین داخلی یا خارجی
  • ارسال و دریافت پیام از طریق سرویس هاست شده بر روی سرور میزبان

قابلیت استفاده در تمامی فرآیندها

امکان استفاده از این سرویس در تمامی فرم‌ها و فرآیندهای داخل CRM امکان‌پذیر است.

  • امکان استفاده از سرویس ارسال پیام از طریق واتساپ در سایر گردش کارها به عنوان Sub-Process

امکان اتصال به تلگرام و دریافت و ارسال پیغام از طریق آن توسط سیستم CRM

تعریف چندین سرویس تلگرام

با این سیستم امکان این را دارید که بتوانید چندین سرویس تلگرام تنظیم کنید.

  • امکان تعریف چندین سرویس تلگرام با آدرس بات‌های مختلف
  • امکان تعریف API های دریافت و ارسال متفاوت
  • امکان استفاده از هر سرویس در هر پیام تلگرام به صورت جداگانه

رابط کاربری آسان

داشتن یک رابط کاربری آسان برای ایجاد پیام و انتقال تنظیمات

  • ارسال پیام تلگرام با تکمیل سه فیلد
  • ارسال تلگرام با کلیک بر روی دکمه موجود در نوار ابزار

بدون نیاز به سرویس‌های آنلاین

برقراری سرویس تلگرام بدون هرگونه سرویس بیرونی امکان‌پذیر است.

  • ارسال و دریافت پیام بدون نیاز به خریداری سرویس‌های آنلاین داخلی یا خارجی
  • ارسال و دریافت پیام از طریق سرویس هاست شده بر روی سرور میزبان

قابلیت استفاده در تمامی فرآیندها

امکان استفاده از این سرویس در تمامی فرم‌ها و فرآیندهای داخل CRM امکان‌پذیر است.

  • امکان استفاده از سرویس ارسال پیام از طریق واتساپ در سایر گردش کارها به عنوان Sub-Process

امکان برقراری ارتباط با هر API که کاربر نیاز داشته باشد و ایجاد جداول مورد نیاز برای نمایش و ایجاد خروجی سرویس.

تعریف چندین سرویس API

با این سیستم امکان اینکه را دارید که بتوانید چندین سرویس برای اتصال به API های مختلف تنظیم کنید.

  • امکان تعریف چندین سرویس API با آدرس‌های مختلف
  • امکان تعریف متدهای مختلف برای یک API
  • امکان استفاده از هر سرویس در گردش کارهای مختلف

رابط کاربری آسان

داشتن یک رابط کاربری آسان برای ایجاد پیام و انتقال تنظیمات

  • امکان تعریف آسان سرویس API بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی
  • امکان تعریف متغیرهای ورودی و خروجی به صورت کاملاً آسان و کاربر پسند

امکان تعریف خودکار موجودیت جهت ذخیره‌سازی نتایج خروجی API

با استفاده از این سرویس شما می‌توانید در قسمت تنظیمات برای نشان دادن خروجی سرویس API انتخابی خود، یک جدول یا Entity ایجاد کنید.

  • امکان تبدیل پارامترهای خروجی به موجودیت
  • امکان ذخیره‌سازی نتایج خروجی API در موجودیت خودکار تعریف شده

قابلیت استفاده در تمامی فرآیندها

امکان استفاده از این سرویس در تمامی فرم‌ها و فرآیندهای داخل CRM امکان‌پذیر است.

  • امکان استفاده از سرویس API در سایر گردش کارها به عنوان Sub-Process

قابلیت تعریف مدت زمان وقفه جهت فراخوانی مجدد API

  • امکان تعریف مدت زمان وقفه برای اجرای مجدد گردش کار فراخوانی API

قابلیت تعریف متغیرهای ورودی و خروجی

  • امکان تعریف متغیرهای ورودی و خروجی
  • امکان مشخص نمودن نام متغیر
  • امکان مشخص نمودن نوع داده‌ای متغیر
  • امکان مشخص نمودن مقدار متغیر
  • امکان مشخص نمودن داینامیک جهت دریافت مقدار متغیر

برای تسهیل در ذخیره‌سازی و اضافه کردن فایل به رکوردهای CRM از این امکان استفاده می‌شود.

امکان آپلود فایل با Drag and Drop کردن از Local

کاربری آسان برای انتقال دیتا طبق شکل زیر که میبینید انجام می‌شود.

  • امکان آپلود آسان فایل از Local

رابط کاربری آسان

داشتن یک رابط کاربری آسان برای ایجاد پیام و انتقال تنظیمات

استفاده از ماژول در تمامی موجودیت‌ها

امکان فراخوانی ماژول در هر موجودیتی که دارای فیلد یادداشت باشد، مانند Case, Email, Contract,…

با استفاده از این ابزار برای دانلود همگی و به صورت یکجا فایل‌های ضمیمه رکوردهای CRM مشکلی نخواهید داشت.

دانلود آسان فایل‌های متصل به یک رکورد

  • امکان دانلود تمامی فایل‌های پیوست موجود بر روی یک رکورد

رابط کاربری آسان

امکان دانلود تمامی فایل‌ها فقط با کلیک بر روی دکمه موجود در نوار ابزار

استفاده از ماژول در تمامی موجودیت‌ها

امکان فراخوانی ماژول در هر موجودیتی که دارای فیلد یادداشت باشد، مانند Case, Email, Contract,…

با استفاده از این ابزار می‌توانید موقعیت مکانی مشتریان خود به صورت تکی در فرم و یا یکجا برای همگی را رصد کنید.

ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ مکانی ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﻣﺸﺘﺮی

  • امکان تعیین موقعیت مکانی هر مشتری بر روی نقشه
  • امکان تعیین نحوه نمایش

نمایش نقشه بر روی فرم هر مشتری

  • امکان نمایش موقعیت مکانی مشتری بر روی فرم مشتری

نمایش موقعیت مکانی تمامی مشتریان بر روی نقشه

  • نمایش موقعیت مکانی تمامی مشتریان بر روی یک نقشه
  • نمایش موقعیت مکانی مشتریان به صورت چشمک زن

امکان نمایش نقشه با استفاده از نمایش‌دهندگان مختلف

  • امکان نمایش با استفاده از Waze Map, Google Map, Bing Map و OpenStreet Map

از طریق این ابزار شما می‌توانید فایل‌های آپلود شده در رکوردهای CRM را در oneDrive ذخیره نمایید.

ارسال فایل‌های پیوست به OneDrive

  • امکان ارسال تمامی فایل‌های پیوست یک رکورد با یک کلیک به OneDrive

پوشه‌بندی در OneDrive بر اساس رکورد و موجودیت

امکان ایجاد خودکار پوشه بر اساس موجودیت تعریف شده در CRM و id رکورد مربوطه در OneDrive وجود دارد.

استفاده از ماژول در تمامی موجودیت‌ها

  • امکان فراخوانی ماژول در هر موجودیتی که دارای فیلد یادداشت باشد، مانند Case, Email, Contract,…

رابط کاربری آسان

  • رابط کاربری آسان برای تعریف اطلاعات مربوط به توکن GraphAPI به منظور اتصال به OneDrive
  • دریافت خودکار توکن جدید پس از انقضا با استفاده از refresh token

از طریق این ابزار شما می‌توانید فایل‌های آپلود شده در رکوردهای CRM را در Google Drive ذخیره نمایید.

ارسال فایل‌های پیوست به Google Drive

  • امکان ارسال تمامی فایل‌های پیوست یک رکورد با یک کلیک به Google Drive

پوشه‌بندی در Google Drive بر اساس رکورد و موجودیت

بر اساس نام موجودیتی که این ماژول بر روی آن قرار دارد و id رکورد مربوطه امکان پوشه‌سازی در Google Drive وجود دارد.

استفاده از ماژول در تمامی موجودیت‌ها

امکان فراخوانی ماژول در هر موجودیتی که دارای فیلد یادداشت باشد، مانند Case, Email, Contract,…

رابط کاربری آسان

  • رابط کاربری آسان برای تعریف اطلاعات مربوط به توکن Google API به منظور اتصال به Google Drive
  • دریافت خودکار توکن جدید پس از انقضا با استفاده از refresh token

از طریق این ابزار شما می‌توانید به راحتی قرار ملاقات‌های خود را بر روی Google Calendar خود اتصال نمایید.

ایجاد قرار ملاقات‌ها در Google Calendar

  • امکان ایجاد قرار ملاقات‌ها در Google Calendar از طریق CRM

امکان تنظیم موقعیت مکانی بر روی قرار ملاقات

این امکان وجود دارد که در فیلد Location در CRM موقعیت مکانی محل برگزاری قرار ملاقات تنظیم شود و در Google Calendar با کلیک بر روی Location بر روی Google Map محل برگزاری جلسه نمایش داده شود.

رابط کاربری آسان

  • رابط کاربری آسان برای تعریف اطلاعات مربوط به توکن Google API به منظور اتصال به Google Drive
  • دریافت خودکار توکن جدید پس از انقضا با استفاده از refresh token

چه کسانی به CRM‌ نیاز دارند؟

جواب کوتاه به این سوال این است: هر کسی که دارای کسب و کار است و می‌تواند از یک سیستم CRM سود ببرد.
توضیح بیشتر این است که هر کسیکه کارهای فروش، بازاریابی، خدمات، پشتیبانی یا اجرای یک استارتاپ، مدیریت یک گروه، آژانس های تبلیغاتی و پروژه های هنری یا تولیدی را بر عهده دارد می‌تواند از یک نرم افزار CRM سود ببرد. کسب و کارهایی از هر نوع از سیستم CRM‌ استفاده می‌کنند، از کارهای آزاد انفرادی و کسب و کارهای خانگی تا کسب و کارهای کوچک، متوسط و شرکت‌های در سطح تجاری بزرگ می‌توانند از نرم افزار CRM‌ استفاده نمایند. هر کسی می‌تواند از سازماندهی بهتر، مدیریت متمرکز وظایف و استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکارسازی که باعث سریعتر شدن کارها صرفه جویی در زمان می‌گردد سود ببرد.
عموماْ، شرکت ها به صورت دورکار توزیع شده‌اند و تیم‌ها دارای انعطاف پذیری بالاتری از یک پروژه به پروژه دیگر هستند. این موضوع، استفاده از یک ابزار را که همه فرآیندها را در یک مکان تجمیع کند و به شما اجازه دهد به تمامی وظایف و گردش کارها حتی در یک سرویس ابری دسترسی داشته باشید را ضروری می‌سازد.
بدین ترتیب خودکارسازی فرآیندها به سازمان شما اجازه می‌دهد پیشرفت کند و از انجام وظایف تکراری جلوگیری نماید.
بازار CRM در سال 202 حدود 57 میلیارد دلار ارزش گذاری شد. این بازار در سال 2022 حدود 63 میلیارد دلار رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود این بازار در سال 2029 به 145 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM 365

مشتریان به دنبال سیستم‌های ERP هستند که دارای زمان uptime بالایی بوده که طیف وسیعی از بومی‌سازی ها را پوشش دهد، دارای گواهی‌نامه امنیتی باشد، دارای قابلیت ابری بوده و از خدمات حرفه‌ای و پشتیبانی بالایی برخوردار باشد.

مطابق گزارش سالانه سایت nucleusresearch.com در ماه جون 2023 میلادی نرم‌افزار Microsoft در دسته نرم افزارهای ERP در ماتریس ارزش‌گذاری فناوری در دسته Leaderها قرار گرفت. به این معنا که این نرم‌افزار دارای بالاترین عملکرد و کارایی را دارد.

مطابق این گزارش مایکروسافت با استفاده از SaaS اقدام به ارائه "یکپارچگی پلتفرم به عنوان سرویس" بر مبنای سرویس هاستینگ ابری Azure نموده است. این شرکت با عرضه جهانی خدمات خود به 65 کشور مختلف در کسب و کارهای کوچک و متوسط و همچنین کسب و کارهای تجاری بزرگ تبدیل به یک پلتفرم جهانی و گسترده که هر طیفی را پوشش می‌دهد شده است.

این گزارش معتقد است که استفاده از سرویس Power Platform و نرم افزار Dynamics 365 منجر به هدایت مشتریان به راهکارهای مورد نظر خود شده است و همین امر Leader بودن شرکت مایکروسافت را در این رده تداوم بخشیده است.

قابلیت‌های نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365

تبدیل شدن به نرم افزار ERP

با متمرکز شدن تمامی قابلیت‌های کسب و کار در Dynamics 365‌ مانند Sales, Customer Service, Finance, Field Service, Operations, Marketing, Project Service Automation این نرم افزار تبدیل به یک نرم افزار ERP جامع گردیده است که تحت سرویس ابری مایکروسافت ارائه میگردد.

استفاده از سرویس ابری

365 بر اساس سرویس ابری Microsoft Azure طراحی گردیده است و از این طریق میتواند هزینه ها را مدیریت نماید. علاوه بر آن داده ها در مقیاس بالایی از امنیت بیشتری برخوردارند و در دیتاسنترهای تجاری نگهداری می¬شوند.

استفاده از دستگاه‌های موبایل

Dynamics 365 به منظور افزایش تجربه کاربری برای دستگاه‌های موبایل نیز طراحی شده است و مشتریان می‌توانند از طریق مرورگر موبایل خود یا نرم‌افزار مربوطه در دستگاه ویندوز، iOS و یا اندروید خود به اطلاعات CRM دسترسی داشته باشند.

استفاده از Power BI

این نرم افزار بدین منظور طراحی شده است که بوسیله آن شرکت¬ها بتوانند به یک پیش بینی از آینده خود به همراه پیشنهاد برای ورود به مرحله بعد کسب و کار را داشته باشند. نرم افزار Dynamics 365 با استفاده از گزارش¬های تحلیلی Power BI و همچنین بوسیله Cortana Intelligence امکان پیش بینی محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان را به کسب و کارها می¬دهد.

دسترسی به اطلاعات IoT

برای بخش Field Service قابلیت انجام اقدامات پیشگیرانه توسط کاربر از طریق اتصال سیستم نظارت و تشخیص عیب وجود دارد و در این صورت شما می¬توانید پیش از بروز مشکل اقدام کنید و از بوجود آمدن مشکلات خدمات مشتریان جلوگیری نمایید. Azure IoT اطلاعات دستگاه ها را جمع آوری می نماید تا اقدامات پیشگیرانه برای کسب و کارها ممکن شود.

استفاده از AppSource

بازار نرم افزاری مایکروسافت تحت عنوان AppSource برای کاربران تجاری می باشد و دارای برنامه های تجاری SaaS مایکروسافت است. مایکروسافت در نظر دارد که بیش از ۲۰۰ برنامه تجاری SaaS و add-on را از این طریق به Dynamics 365 بیافزاید.

استفاده از مدل داده ای رایج

به منظور ساده سازی مدیریت اطلاعات، سازگاری و نوآوری در پیوستگی همزمان در تمامی برنامه ها و فرآیندهای تجاری

استفاده از اتصال دهنده ها

که به مشتریان اجازه می‌دهد هر برنامه را به صورت مستقل طراحی نمایند. آنها همچنین می‌توانند به ازای هر برنامه جداگانه هزینه کنند تا به کاهش هزینه هایشان کمک کند.

طراحی ماژولار

که به شما اجازه می‌دهد به هر برنامه یا سرویسی از مایکروسافت یا شرکای آن متصل شوید (حتی API‌ های سفارشی و سیستم های on premise) و تبادل اطلاعات نمایید.

یک سیستم هوشمند

مشتریان با استفاده از Power Apps, Power BI, Microsoft Flow, Azure Cloud Services‌ می¬توانند یک کسب و کار را حفظ کنند و برنامه¬ای جدید ایجاد نموده و به آسانی آنرا توسعه دهند.

تفاوت‌های Dynamics 365 Online و Dynamics 365 On-Premise

صرف نظر از محل نگهداری اطلاعات که بر روی سرورهای ابری مایکروسافت باشد یا بر روی سرورهای داخلی، این دو نسخه در موارد زیر نیز با یکدیگر تفاوت دارند:

با توجه به موارد اشاره شده در جدول فوق و با در نظر گرفتن اینکه طبق گزارشات در سال 2021 میلادی بیش از 50 درصد اطلاعات شرکت‌ها در فضای ابری ذخیره‌سازی گردیدند و این عدد در حال افزایش است به نظر می‌رسد که راهکار استفاده از Dynamics 365 Online از همه نظر برای کسب و کارها به صرفه‌تر باشد. علاوه بر آن استفاده از تمامی قابلیت‌های Office 365 و پیوستگی Dynamics 365 با تمامی نرم‌افزارهای موجود در بسته Office 365 باعث شده که انتخاب این نسخه را اجتناب ناپذیر کند.

مقایسه نرم افزار Microsoft Dynamics 365‌ و CRM‌ های داخلی

اکثر نرم‌افزارهای CRM داخلی برخی از امکانات اولیه را به صورت بسته الحاقی ارائه می‌دهند (مانند ثبت شرکت، کامنت گذاشتن بر روی یادداشت‌ها، ماژول فروش و بازاریابی و ...) که عموماْ در مفاهیم پایه مدیریت ارتباط مشتریان این قابلیت‌ها نیازمندی اولیه محسوب می‌شوند و باید به صورت پیش فرض در هر نرم افزار CRM وجود داشته باشد.

علاوه بر این به جز نرم‌افزار پارس ویتایگر که Open Source می‌باشد باقی نرم‌افزارهای داخلی فاقد قابلیت سفارشی سازی بوده و در صورت احساس نیاز در این خصوص باید به شرکت سازنده آن برای پیاده‌سازی نیاز مربوطه مراجعه گردد و همواره وابستگی به شرکت سازنده وجود خواهد داشت.

با توجه به موضوعات فوق و جدول مقایسه‌ای ارائه شده به نظر می‌رسد به دلایل زیر نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 باز هم انتخاب مناسب‌تری نسبت به نرم‌افزارهای داخلی باشد:

  1. مناسب بودن برای هر اندازه از کسب و کار
  2. دارای قابلیت سفارشی سازی نامحدود
  3. امنیت بالا
  4. هزینه صرف شده پایین تر نسبت به مقیاس کسب و کار
  5. دارای قابلیت دسترسی بالا در هر دستگاه و در هر زمانی
  6. استفاده از نرم افزارهای موجود در بسته Office 365 در نسخه ابری و استفاده از تمامی قابلیت های موجود در آن
  7. امکان اتصال به هر نرم افزار و ابزار جانبی متناسب با نیازمندی کسب و کار

پکیج های CRM

پلن ها متناسب با اندازه کسب و کار پایه (کوچک) حرفه ای (متوسط) اینترپرایس (بزرگ)
نصب و راه اندازی و آپدیت CRM
آموزش CRM 20 ساعت 40 ساعت 50 ساعت
ارائه خدمات پشتیبانی 40 ساعت 60 ساعت 80 ساعت
نصب و راه اندازی و آپدیت CRM
ورود اطلاعات به CRM (مانند اطلاعات مشتریان و اشخاص و ...)
تحلیل و بررسی و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی در درون CRM
گزارش نویسی
سرویس پیام کوتاه
اتصال به ایمیل
اتصال به فکس
گزارش نویسی پیشرفته و اتصال به Power BI
اتصال به سیستم مالی
اتصال به تلگرام
اتصال به واتساپ
اتصال به سیستم تلفنی
سفارشی سازی ظاهر CRM
نوتیفیکیشن هوشمند
ایمیل مارکتینگ
اتصال به SharePoint
ماژول منابع انسانی
ماژول مدیریت پروژه
ماژول استخراج فایل های پیوست و ذخیره سازی در لوکال یا کلود
ماژول پیوست فایلها به صورت Drag and Drop با قابلیت ذخیره فایل پیوست شده در کلود
ماژول ارسال پیام کوتاه از طریق GSM Modem
ماژول اتصال به سیستم حضور غیاب
ماژول اتصال به API (Custom API Integration)
مترجم CRM
ماژول عملیات بر روی فایل با استفاده از کلیک راست ماوس
بهینه سازی سرعت CRM
ماژول سفارشی
تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید

سوالات متداول

نرم افزار Dynamics CRM شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

این نرم افزار به صورت پیش فرض در نسخه On-Premise شامل بخش‌های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می‌شود و در نسخه Online شامل بخش‌های فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی، Customer Insight، Commerce، Finance and Operations، Supply Chain، Customer Feedback و Human Resource می‌باشد.

آیا نرم افزار Dynamics CRM On-Premise یک نرم افزار کرک شده است؟

خیر. این نرم افزار کرک شده نیست بلکه از لایسنس اشتراکی برای اجرا استفاده می‌کند. اجرای این نرم افزار همانند سایر نرم افزارها در محیط ویندوز کرک شده با استفاده از SQL Server کرک شده صورت می‌گیرد و این موضوع اختلالی در عملکرد نرم افزار ایجاد نمی‌نماید.

استفاده از نرم افزار Dynamics CRM هزینه زیادی را در بر دارد؟

این موضوع بستگی به نسخه‌ای که استفاده می‌کنید دارد. در نسخه On-Premise یکسری هزینه‌ها و آن هم فقط برای یکبار صورت می‌گیرد (مانند هزینه سرور، آموزش، فارسی ساز و ...) ولی اگر از نسخه Online استفاده شود به شکل قابل توجهی هزینه‌ها کاهش می‌یابد و فقط نیازمند هزینه کردن برای آموزش خواهید بود.

از کجا بدانم کسب و کار من به نرم افزار CRM نیاز دارد؟

اگر شما در سازمان خود از فرآیندهای تکراری زیاد استفاده می‌کنید و یا هر روز کارمندان شما مجبور هستند یکسری کارها را به صورت دستی انجام دهند و یا نیازمند یکپارچه کردن سیستم‌های مورد استفاده در سازمان خود را دارید پس استفاده از یک نرم افزار CRM برای شما ضروری است.

آیا نرم افزار Dynamics CRM قابل سفارشی سازی است؟

بله. هر دو نسخه Online و On-Premise دارای قابلیت سفارشی سازی و ایجاد موجودیت‌های سفارشی و فرم‌ها و گردش کارهای مورد نیاز سازمان شما می‌باشد.

آیا نرم افزار CRM قابلیت اتصال به نرم افزارهای دیگر مانند حسابداری را دارد؟

بله. با استفاده از CRM SDK امکان برقراری ارتباط بین نرم افزار Dynamics CRM و هر نرم افزار دیگری را دارد.

آیا نرم افزار CRM قابلیت اتصال به سرویس های مختلف مانند VoIP، SMS و ... را دارد؟

بله. با استفاده از CRM SDK امکان اتصال به هر سرویسی مانند ، SMS، WhatsApp یا Telegram و ... وجود دارد.

تفاوت بین CRM Online و CRM On-Premise چیست؟

نرم افزار Dynamics CRM در دو نسخه Online و On-Premise ارائه می‌شود که نسخه Online بر روی فضای ابری مایکروسافت می‌باشد و از امنیت بالایی برخوردار است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد و در هر زمان و مکانی و از طریق هر دستگاه متصل به اینترنتی می‌توان به آن دسترسی داشت. در مقابل نسخه On-Premise به صورت لوکال بر روی سرورهای داخلی سازمان نصب می‌شود و دارای هزینه نگهداری و سخت افزار بوده و دسترسی به آن محدود به شبکه داخلی سازمان می‌باشد.

چه تعداد کاربر می‌توانند به نرم افزار CRM متصل شوند و از آن استفاده نمایند؟

نرم افزار Dynamics CRM در دو نسخه Enterprise Edition و Business Edition ارائه می‌شود که نسخه Enterprise مناسب سازمان‌هایی با بیش از 250 کاربر و نسخه Business مناسب سازمان‌هایی با کمتر از 250 کاربر می‌باشد.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما