یک نرم افزار سازمانی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه داده شده است. در ابتدا مایکروسافت سی آر ام (Microsoft CRM) در سال 2003 به بازار عرضه گردید، در سال 2005 ورژن دوم آن با نام Microsoft Dynamic ارائه شد، به مرور تکمیلتر و نسخههای جدیدتری از آن در اختیار کاربران قرار گرفت. Dynamic 365 یک زیرساخت آنلاین جهانی با طراحی ابری است که تواناییهای سی آر ام (CRM (customer relationship management و ای آر پی (ERP (Enterprise Resource Planing، را با هم ترکیب کرده و به دلیل هوشمند بودن آن، در همهی اشکال دادهها و اطلاعات، انقلاب به پا کرده است. سی آر ام و ای آر پی به سازمانها این این امکان را میدهد که با آگاهی جامعتر و بینشی فعال در مورد کسب و کار خود تصمیمگیری کنند. این امر به توانمندسازی کارکنان برای سرعت بخشیدن به نتیجه کسب و کار کمک میکند.
مایکروسافت داینامیک 365 با بهبود تعاملات با مشتریان، بهینه سازی عملیات، توانمندسازی کارکنان و دگرگونی محصولات و خدمات، به شما درک عمیقی از کسب و کارتان را به شما ارائه میدهد. همچنین به تحول کسب و کار (Digital Transform) و موفقیت به شیوه خودتان کمک میکند. مایکروسافت داینامیک با هوشمندی بالا، قابلیت نمایش یکجا و یکپارچه انواع دادهها ( شامل: فرآیند بازاریابی مشتریان، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین محصولات و خدمات ارائه شده به آنها و … ) در پروفایل شما کمک بسیار بزرگی در درک عمیق کسب و کارتان میکند. این موارد موجب بهبود سرویس دهی و جلب رضایت مشتریان خواهد شد. همچنین میتوانید برنامههای خود را با سیستم های موجود ادغام کرده یا با سفارشی سازی آنها از طریق Microsoft power platform برنامههای خود را بسازید و توسعه دهید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و ارائه بهترین راهکار سازمانی مناسب شما، میتوانید از خدمات و مشاوره تخصصی شرکت تکران بهره مند شوید. تکران در این مسیر همراه شما خواهد بود تا نیازها و خواستههای شما را به بهترین نحو برآورده کند. با مایکروسافت داینامیک قادر خواهید بود به ایدههایی برسید که به عمل تبدیل میشوند. امکان تصمیمگیری بهتر و ارتقاء کیفیت فرآیندهای سازمانی موجب ترسیم سطح نوینی از تعامل با مشتریان شده و ارزشهای والایی را برای کسب و کار شما فراهم خواهد ساخت.
Dynamic 365 یک مدل دادهای رایج بوده که یکپارچگی عمیقی با Office 365, LinkedIn و سایر منابع داده دارد که موجب خلق اکوسیستمی واحد، از فرآیندها و روابط میشود.
ابزارکهای مدرن و ماژولار (Modular) که کمک های ملموس و دقیقی برای هر عملکرد ارائه میدهند. آنها به صورت یکپارچه با هم و با سیستم های موجود شما کار میکنند؛ بنابراین شما مسیر صحیحی را برای سازمان خود انتخاب میکنید.
با توجه به ریتم روزافزون تغییرات کسب و کار، داینامیک 365 می تواند به راحتی براساس نیاز شما سفارشیسازی شود. استفاده از مایکروسافت پاور (Microsoft Power)، توسعه و تولید راهکارهای خاص با داینامیک 365 را ساده کرده است.
با سهولت در گرفتن سیگنالها از هر بخش سازمان، ارزش بیشتری ایجاد کنید. اقداماتی انجام دهید که بیشترین تاثیر را داشته باشند.
مایکروسافت داینامیک با محصولات مایکروسافتی که قبلا در سازمان خود استفاده کردید به صورت یکپارچه و در مقیاس Microsoft Cloud کار میکند.
نسخه تجاری (Microsoft Dynamic 365 Business Edition)
نسخه پیشرفته (Microsoft Dynamic 365 Enterprise Edition)
این نسخه ترکیبی از فروش، خدمات مشتری، عملیات، خدمات مالی، اتوماسیون خدمات پروژه، بازاریابی و چندین ابزار آشنای دیگر است. ویژگیهای نسخه تجاری خیلی شبیه به ویژگی های مایکروسافت ان ای وی (Microsoft NAV) است.
در واقع نسخه تجاری، یک راهکار ای آر پی (ERP) مقرون به صرفه است که با گسترش تجارت شما قابلیت گسترش دارد. نسخه تجاری با Dynamic CRM و Office 365 به صورت یکپارچه کار میکند. مایکروسافت این ویرایش را به شرکتهای کوچک و متوسط با کمتر از ۲۵۰ کارمند پیشنهاد می دهد.
این ماژول از Project Madeira متولد شده و مبتنی بر مایکروسافت داینامیک NAV است.
نسخه تجاری یک ویرایش سبک از مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ برای فروش است. برای SMBها بهینه سازی شده است، این ماژول مبتنی بر نرم افزار CRM مایکروسافت میباشد.
این ماژول طیف وسیعی از ویژگیها از مدیریت اتومات پرونده خدمت تا داشبورد و گزارشات را فراهم میکند.
این ماژول به تبدیل چشم اندازها به روابط تجاری کمک میکند. بصورت یکپارچه با Dynamics 365 Sales کار میکند و دارای هوش تجاری داخلی است
قابلیت های نسخه پیشرفته (Enterprise Edition) مطابق با Dynamic AX است که این نسخه را بسیار حرفه ای و پیشرفته تر از ویرایش تجاری میکند. مایکروسافت به شرکتهای خیلی بزرگ که بیش از ۲۵۰ کارمند دارند نسخه پیشرفته را توصیه میکند. این نسخه نیز مانند نسخه تجاری به صورت یکپارچه با Dynamic CRM و Office 365 کار میکند
برای اطلاع از ماژولهای این نسخه اسلایدهای بعدی را مشاهده نمایید.
استقرار و پیادهسازی مناسب این نرم افزار، موجب بهبود فرایند ها و ایجاد ارزش های جدید برای سازمانها خواهد شد. مشاوران و متخصصین تکران با بهره گیری از تجارب حرفه ای خود همچنین با بررسی همه جانبه و در نظر گرفتن مواردی همانند ماهیت کسب و کار، امکانات و سطح بلوغ سازمانها، به طراحی، تحلیل و پیادهسازی راهکار سازمانی مناسب شرکت شما خواهند پرداخت. در مرحله ی بعد از پیادهسازی نیز با پشتیبانی خود همچنان در کنار شما خواهیم بود.
برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.
تماس با ما