مایکروسافت داینامیک

مایکروسافت داینامیک چیست؟

یک نرم افزار سازمانی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه داده شده است. در ابتدا مایکروسافت سی آر ام (Microsoft CRM) در سال 2003 به بازار عرضه گردید، در سال 2005 ورژن دوم آن با نام Microsoft Dynamic ارائه شد، به مرور تکمیل‌تر و نسخه‌های جدیدتری از آن در اختیار کاربران قرار گرفت. Dynamic 365 یک زیرساخت آنلاین جهانی با طراحی ابری است که توانایی‌های سی آر ام (CRM (customer relationship management و ای آر پی (ERP (Enterprise Resource Planing، را با هم ترکیب کرده و به دلیل هوشمند بودن آن، در همه‌ی اشکال داده‌ها و اطلاعات، انقلاب به پا کرده است. سی آر ام و ای آر پی به سازمان‎ها این این امکان را می‌دهد که با آگاهی جامع‌تر و بینشی فعال در مورد کسب و کار خود تصمیم‌گیری کنند. این امر به توانمندسازی کارکنان برای سرعت بخشیدن به نتیجه کسب و کار کمک می‌کند.

مایکروسافت داینامیک 365 با بهبود تعاملات با مشتریان، بهینه سازی عملیات، توانمندسازی کارکنان و دگرگونی محصولات و خدمات، به شما درک عمیقی از کسب و کارتان را به شما ارائه می‌دهد. همچنین به تحول کسب و کار (Digital Transform) و موفقیت به شیوه خودتان کمک می‌کند. مایکروسافت داینامیک با هوشمندی بالا، قابلیت نمایش یکجا و یکپارچه انواع داده‌ها ( شامل: فرآیند بازاریابی مشتریان، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین محصولات و خدمات ارائه شده به آنها و … ) در پروفایل شما کمک بسیار بزرگی در درک عمیق کسب و کارتان می‌کند. این موارد موجب بهبود سرویس دهی و جلب رضایت مشتریان خواهد شد. همچنین می‌توانید برنامه‌های خود را با سیستم های موجود ادغام کرده یا با سفارشی سازی آنها از طریق Microsoft power platform برنامه‌های خود را بسازید و توسعه دهید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و ارائه بهترین راهکار سازمانی مناسب شما، می‌توانید از خدمات و مشاوره تخصصی شرکت تکران بهره مند شوید. تکران در این مسیر همراه شما خواهد بود تا نیازها و خواسته‌های شما را به بهترین نحو برآورده کند. با مایکروسافت داینامیک قادر خواهید بود به ایده‌هایی برسید که به عمل تبدیل می‌شوند. امکان تصمیم‌گیری بهتر و ارتقاء کیفیت فرآیندهای سازمانی موجب ترسیم سطح نوینی از تعامل با مشتریان شده و ارزش‌های والایی را برای کسب و کار شما فراهم خواهد ساخت.

مایکروسافت داینامیک

مزایای مایکروسافت داینامیک

شرکت مایکروسافت در معرفی محصول داینامیک 365 چهار ویژگی را بیان می‌کند.

Dynamic 365 یک مدل داده‌ای رایج بوده که یکپارچگی عمیقی با Office 365, LinkedIn و سایر منابع داده دارد که موجب خلق اکوسیستمی واحد، از فرآیندها و روابط می‌شود.

مایکروسافت داینامیک
مسیر شما

ابزارک‌های مدرن و ماژولار (Modular) که کمک های ملموس و دقیقی برای هر عملکرد ارائه می‌دهند. آنها به صورت یکپارچه با هم و با سیستم های موجود شما کار می‌کنند؛ بنابراین شما مسیر صحیحی را برای سازمان خود انتخاب می‌کنید.

مایکروسافت داینامیک
رونق کسب و کار با تغییرات کسب و کار

با توجه به ریتم روزافزون تغییرات کسب و کار، داینامیک 365 می تواند به راحتی براساس نیاز شما سفارشی‌سازی شود. استفاده از مایکروسافت پاور (Microsoft Power)، توسعه و تولید راهکارهای خاص با داینامیک 365 را ساده کرده است.

مایکروسافت داینامیک
انجام حرکات هوشمندانه تر

با سهولت در گرفتن سیگنال‎ها از هر بخش سازمان، ارزش بیشتری ایجاد کنید. اقداماتی انجام دهید که بیشترین تاثیر را داشته باشند.

مایکروسافت داینامیک
کار کردن بر روی یک پلتفرم یکپارچه و مقیاس پذیر

مایکروسافت داینامیک با محصولات مایکروسافتی که قبلا در سازمان خود استفاده کردید به صورت یکپارچه و در مقیاس Microsoft Cloud کار می‌کند.

مایکروسافت داینامیک 365 شامل دو نسخه است

نسخه تجاری (Microsoft Dynamic 365 Business Edition)
نسخه پیشرفته (Microsoft Dynamic 365 Enterprise Edition)

مایکروسافت داینامیک

نسخه تجاری مایکروسافت داینامیک

این نسخه ترکیبی از فروش، خدمات مشتری، عملیات، خدمات مالی، اتوماسیون خدمات پروژه، بازاریابی و چندین ابزار آشنای دیگر است. ویژگی‌های نسخه تجاری خیلی شبیه به ویژگی های مایکروسافت ان ای وی (Microsoft NAV) است.
در واقع نسخه تجاری، یک راهکار ای آر پی (ERP) مقرون به صرفه است که با گسترش تجارت شما قابلیت گسترش دارد. نسخه تجاری با Dynamic CRM و Office 365 به صورت یکپارچه کار می‌کند. مایکروسافت این ویرایش را به شرکت‌های کوچک و متوسط با کمتر از ۲۵۰ کارمند پیشنهاد می دهد.

مایکروسافت داینامیک

خدمات نسخه تجاری مایکروسافت داینامیک

مایکروسافت داینامیک
امور مالی و بهره برداری (Finance and Operations)

این ماژول از Project Madeira متولد شده و مبتنی بر مایکروسافت داینامیک NAV است.

مایکروسافت داینامیک
فروش (Sales)

نسخه تجاری یک ویرایش سبک از مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ برای فروش است. برای SMB‌ها بهینه سازی شده است، این ماژول مبتنی بر نرم افزار CRM مایکروسافت می‌باشد.

خدمات مشتریان ( Customer Service)

این ماژول طیف وسیعی از ویژگی‌ها از مدیریت اتومات پرونده خدمت تا داشبورد و گزارشات را فراهم می‌کند.

مایکروسافت داینامیک
بازاریابی ( Marketing)

این ماژول به تبدیل چشم اندازها به روابط تجاری کمک می‌کند. بصورت یکپارچه با Dynamics 365 Sales کار می‌کند و دارای هوش تجاری داخلی است

جدول مقایسه ماژول‌های ویرایش تجاری (Business Edition) و ویرایش پیشرفته ( Enterprise Edition)

ماژول

  • فروش (Finance and Operations)
  • فروش (Sales)
  • بازاریابی (Marketing)
  • خدمات مشتریان (Customer Service)
  • Project Service
  • Field Service
  • خرده فروشی (Retail)
  • استعداد (Talent)

نسخه پیشرفته داینامیک 365

  • قابلیت های گسترده
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل
  • قابلیت های کامل

نسخه تجاری داینامیک 365

  • قابلیت های محدود
  • قابلیت های محدود
  • So far unknown
  • قابلیت های محدود
  • وجود ندارد
  • وجود ندارد
  • وجود ندارد
  • وجود ندارد

خلاصه تفاوت های نسخه تجاری (Business Edition) با نسخه پیشرفته ( Enterprise Edition)

نسخه تجاری داینامیک 365

  • مناسب 1 - 50 کاربر طراحی شده است.
  • فقط در سرویس Cloud است.
  • امور مالی را دارد.
  • مناسب شرکت‌هایی که نیازهای مالی محدود دارند، می‌باشد.
  • ادغام فروش و بازاریابی
  • مناسب برای کسب و کارهایی که به تازگی از سیستم حسابداری سنتی خارج شده‌اند.

نسخه پیشرفته داینامیک 365

  • برای بیش از 250 کاربر طراحی شده است.
  • هم در Cloud، هم در سرور لوکال قابل استفاده است.
  • شامل امور مالی، فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان، اتوماسیون خدمات سرویس و پروژه می‌باشد.
  • مناسب شرکت‌هایی که نیاز مالی گسترده دارند، می‌باشد.
  • فروش و بازاریابی از طریق Adobe Marketing Cloud
  • برای شرکت‌هایی که به تجزیه و تحلیل و ERP گسترده و حرفه ای نیاز دارند.

پیاده‌سازی و پشتیبانی نرم افزار مایکروسافت داینامیک

مایکروسافت داینامیک

استقرار و پیاده‌سازی مناسب این نرم افزار، موجب بهبود فرایند ها و ایجاد ارزش های جدید برای سازمان‌ها خواهد شد. مشاوران و متخصصین تکران با بهره گیری از تجارب حرفه ای خود همچنین با بررسی همه جانبه و در نظر گرفتن مواردی همانند ماهیت کسب و کار، امکانات و سطح بلوغ سازمان‌ها، به طراحی، تحلیل و پیاده‌سازی راهکار سازمانی مناسب شرکت شما خواهند پرداخت. در مرحله ی بعد از پیاده‌سازی نیز با پشتیبانی خود همچنان در کنار شما خواهیم بود.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما