اپلیکیشن سیستم مدیریت فهرست اموال یاس

سیستم مدیریت فهرست اموال یاس در جهت ایجاد گزارش هاى دقیق و کارآمد، طراحى و ایجاد شده است. عقیده ى ما بر این است که سادگى، اصل و کلید امور می باشد بنابراین طى سال ها تجربه در حوزه مدیریت فهرست اموال، ما به اهمیت تولید گزارش هایى پى برده ایم که علاوه بر دقیق بودن، آسان بودن درک و استفاده آن ها نیز ضروری است. هدف ما در سیسـتم مدیریت فهرسـت اموال یاس این است که مشتریان خود را در مرکز تمامى امور قرار دهیم. به همین دلیل است که طراحى جدید و ارتقای سیستم فهرست اموال و دارایی را انجام داده ایم تا مشتریان بتوانند بیشترین بهره بری از محصول را داشته باشند. نرم افزار کاربر پسند (user friendly) یاس، یکی از پیشرفته ترین نرم افزارها در تجارت است که روش هاى سریع تر و ساده ترى را براى ایجاد بازرسـى، بارگذارى عکس ها و اشـتراك گذارى آنها ارائه مى دهد؛ همچنین می توان توسط آن، گزارش هاى حرفه اى با جزئیاتی کامل ثبت نمود. سیستم های تمام الکترونیکی و بدون کاغذ، همانند این نرم افزار، آینده ای بهتر برای همگان می سازد. این سیستم در جهت کمک به کاربران، برای ثبت تمام جزئیـات به صورت دقیق، کارآمد و در کوتاهترین زمان ممکن، طراحی شده است.
اپلیکیشن سیستم مدیریت فهرست اموال یاس

طراحى جدید و ارتقاء سیستم فهرست اموال و دارایی

کنترل ماموریت: دیگر نیازى به انتظار براى دریافت گزارش هاى سـازمانى نیسـت. به آسانی می‌توانید وارد پورتال خود شوید و به تمامی گزارش‌ها دسترسى پیدا کنید و به راحتی آن‌ها را به اشتراك بگذارید.

تعامـلات دقیق و صحیح: به راحتی می توانید در هر یک از مکان‌های ثبت شده در نرم افزار، جستجو و گردش نمایید و خود را در جزئیات اطلاعات غرق نمایید. برای این کار، کافى است در یکی از مکان ها (در فضای 360 درجه) روی Hot Spot ضربه بزنید و تمام اطلاعات مربوط به آن نقطه را مشاهد نمایید.

محیطى واقعى و بــدون کــاغذ: در این سیستم از امـضاهاى دیجیــتالى استـفاده مى‌شود، بنابراین نیازى به چاپ ورقه‌هاى کاغذى نیست. با کمک شما می‌توانیم مصرف کاغذ را در این گونه سیستم‌ها به صفر برسانیم.

محیطى تعاملی

نرم افزار پیشرفته ما، این امکان را فراهم می کند تا تمام جزئیات، تنها با یک لمس سـاده ثبت شوند. ما با استفاده از محدوده دید 360 درجه انسان، رابط کاربرى همه جانبه اى را براى کاربــران خود فراهم کرده ایم؛ تا بتوانند با کمک آن تمام جزئیات را در کمترین زمان ممکـن و به صـورت کارآمد و دقیق ثبت نمایند. برای آشنایی بیشتر با اولین پلتفرم مدیریت موجودى دارایى و اموال با ما همراه باشید. این پلتفرم شامل سه بخش اصلی است:

بازرسی ابتدای دوره

قبل از شروع اجاره ملک، از تمامی دارایی‌ها و اموال گــزارشى دقیق ارائه می‌شود که شامل توصیف وضعیت و شرایطِ تمام وسایل و لوازم دکوراسیون می‌باشد.

بازرسی میان دوره

بازرسـى هاى میان دوره ، یک روش مفید براى اطلاع رسـانى هر دو طرف (مالک و اجاره گیرنده) ، دربــاره هرگونه تغییر در وضعیت لوازم و ملک می باشد. این امر هرگونه بدهى احتمالى را به هر یک از طــرفین اطلاع می دهد.

بازرسی پایان دوره

در پایان زمان اجاره و یا همان مالکیت، ما دارایى را بررسى می‌کنیم و گزارش مفصلى از وضعیت فعلى، میزان سـالم بودن و وضعیت دارایى ارائه مى‌دهیم که این گزارش شامل مواردى مانند موارد آسیب دیده، شکسته شده، مفقود شده و غیره است.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما