سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن ها در سازمان های کوچک
حمید رضا خداوردی

سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن ها در سازمان های کوچک

آیا سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن در سازمان های کوچک کار درستی است؟

به عنوان سریع ترین و پیشرفته ترین شکل رشد دستگاه های ارتباطی، از سازمان های بزرگ گرفته تا شرکت های کوچک تر از تلفن های هوشمند به عنوان وسیله ی ارتباطی با مخاطبان خود استفاده می کنند. اپلیکیشن های تلفن همراه می توانند به شرکت ها کمک کنند تا با بهبود قدرت بصری، وفاداری و کارایی کارمندان را در سازمان ها بهبود بخشند. اما برای این که یک اپلیکیشن از کارایی برخوردار باشد باید مخاطب هدف یک شرکت را درک کرده و ویژگی های اصلی اپلیکیشن ها را شناسایی کرد و در عین حال منابع کافی برای ساخت و نگهداری برنامه را در نظر گرفت. داشتن یک وب سایت تجاری کاملا توسعه یافته و بهینه سازی شده به تنهایی دیگر برای رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال شما کافی نیست، زیرا فعالیت های آنلاین به دلیل افزایش استفاده از تلفن های هوشمند طراحی شده با جدیدترین ویژگی ها، همچنان به سمت دستگاه های تلفن همراه در حرکت هستند. یک اپلیکیشن تجاری تلفن همراه که تعامل با مشتریان را بهبود می بخشد و محصولات و یا خدمات تجاری را پیش روی مشتریان قرار می دهد، می تواند راهی بسیار عالی برای رشد موثر یک کسب و کار کوچک باشد. به عبارت دیگر، اپلیکیشن های تلفن همراه برای مشاغل کوچک نه تنها برای تبلیغ محصولات بلکه برای ارائه تجربه کاربری و خدمات عالی به مشتریان، به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی شناخته می شوند. اپلیکیشن های تلفن همراه می توانند از اعتماد مشتری، هویت برند و مهارت های کارمندان پشتیبانی کنند. در هر صورت، برای موفقیت یک اپلیکیشن تلفن همراه در مقیاس کوچک باید اهداف طراحی اپلیکیشن، مشتریان احتمالی آن و منابع مورد انتظار برای توسعه و مدیریت اپلیکیشن را به دقت مد نظر قرار داد. در ادامه به برخی از دلایلی اشاره می شود که بیان می کنند چرا کسب و کارهای کوچک نیاز دارند تا بر روی اپلیکیشن ها سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن ها در سازمان های کوچک

  • ایجاد کانال بازاریابی مستقیم با استفاده اپلیکیشن

    یک اپلیکیشن تلفن همراه که برای مشاغل کوچک طراحی شده است می تواند یک کانال بازاریابی مستقیم برای شما ایجاد کند تا اطلاعات و جزئیات مورد نظر شما را به کاربران ارائه دهد. نه تنها جزئیات محصول و پیشنهاد های ویژه، بلکه می توانید موارد دیگر مانند اطلاعات کسب و کار، جزئیات قیمت، فرم رزرو، حساب کاربری، سابقه ارسال و دریافت پیام و همچنین موارد دیگر را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

  • تلفن همراه بهینه شده

    این روزها کاربران بیشتری به جای استفاده از سیستم رایانه ای، با استفاده از تلفن هوشمند خود به اینترنت دسترسی پیدا میکنند. بنابراین، برای برقراری ارتباط فوری و در اسرع وقت، باید اطمینان حاصل کنید که حضور آنلاین شما برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت بهینه شده است. یک برنامه کاربردی تلفن همراه که به طور واضح برای نیازهای مشتریان شما ایجاد شده است، از یک وب سایت پاسخگو دارای ماندگاری و ثبات بیشتری است. علاوه بر این، یک برنامه کاربردی یک گذرگاه نیمه دائمی به سمت تجارت شما ایجاد می کند که در صفحه اصلی تلفن همراه قرار دارد، بنابراین پس از خرید در واقع توسط کاربر نادیده گرفته نمی شود.سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن ها در سازمان های کوچک

  • جذب مشتری و کاربر بیشتر

    صرف نظر از اینکه شما یک کارآفرین در یک تجارت کوچک هستید، هدف اصلی شما این است که از تعداد خریداران روزافزون عبور کنید. تا سال های اخیر، مشاغل کوچک از استراتژی های متداول برای گسترش مشتری خود استفاده کرده اند. اما اکنون شرایط متفاوت است و شما برای تماس با مشتریان بالقوه باید از سیستم های جدید استقبال کنید. اپلیکیشن های تلفن همراه این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید به طور تدریجی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. می توانید خدمات و محصولات خود را با سرعت بالایی به بازار عرضه کنید. اپلیکیشن های تلفن همراه علاوه بر این به نظرسنجی از مشتری کمک می کنند که این نظرسنجی به سازماندهی بهتر اطلاعات کمک می کند.

  • پیشی گرفتن از رقبا

    همانطور که در حال حاضر شرکت های کوچک کمتری وجود دارند که از اپلیکیشن های تلفن همراه برای جلب مشتریان از این طریق استفاده میکنند، شما می توانید با قرار دادن منابع در یک اپلیکیشن قابل اعتماد تلفن همراه، در رقابت پیروز شوید. سعی کنید اولین شرکت مطلق در بازار شوید که یک اپلیکیشن کاربردی موبایل کاربر پسند به مشتریان خود ارائه میدهد و آماده مواجهه با افزایش حیرت انگیز فروش و درآمد خود هستید.سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن ها در سازمان های کوچک

  • برای مشتریان خود ارزش قائل شوید

    اپلیکیشن تلفن همراه به مشتریان شما اجازه می دهد تا به جای استفاده از کارت های جمع آوری امتیاز، جوایز خود را در دستگاه های تلفن همراه خود جمع آوری کنند. با این کار می توانید برای مشتریان خود ارزش قائل شوید که این امر باعث دانلود بیشتر اپلیکیشن ها و بازگشت مشتریان در مسیر حرکت شرکت می شود. داشتن یک اپلیکیشن تلفن همراه همچنین می تواند به شما کمک کند تا اپلیکیشن های وفاداری دیجیتال را نه تنها برای افزایش فروش بلکه برای راحتی مشتریان خود به روشی دیجیتال ایجاد کنید .

  • بازخورد مشتری

    سازمان های بزرگ هرگز ارتباط خریدار-فروشنده را قطع نمی کنند. برای اینکه یک کسب و کار به درستی اداره شود باید به مشتریان اجاره داده شود آنچه را که لازم است بیان کنند. مشتریان شما ممکن است بخواهند در مورد محصولات یا خدمات شما پیشنهاد، نقد و یا حتی شکایتی نیز داشته باشند. اپلیکیشن های تلفن همراه مشتریان شما را قادر به انجام چنین اقدامات سازنده ای میکنند. از آنجاییکه اپلیکیشن های تلفن همراه میتوانند به طور منظم از مشتریان و نظرهای آنها استفاده کنند، می توانید موارد پرطرفدار و موارد غیر را کشف کنید. شما در آن مرحله می توانید بر آنچه مشتری های شما بیشتر دوست دارند، بیشتر تمرکز کنید.سرمایه گذاری بر روی اپلیکیشن ها در سازمان های کوچک

  • بهتر شناخته شدن برند

    توسعه یک اپلیکیشن تلفن همراه می تواند معجزه هایی را برای تبلیغات شرکت شما به ارمغان آورد. همچنین تجارت شما با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه می تواند بهتر شناخته شود. فقط یک برنامه کاربردی با ویژگی های جذاب می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. توسعه اپلیکیشن باعث می شود تعداد زیادی از مشتریان هدف که به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می‌دهید، آن را دانلود کنند. بنابراین یک اپلیکیشن موبایل کاملا پیشرفته، آسان و جذاب برای استفاده، تاثیر ماندگاری بر مشتری می‌گذارد و به ایجاد یک هویت تجاری مطمئن کمک می کند. هنگامی که مشتریان اپلیکیشن شما را نصب میکنند، بخشی از مکان مربوط به تلفن همراه هوشمند خود را به شما اختصاص می‌دهند. ایجاد چنین اپلیکیشن جذابی به شما کمک می کند تا برند خود را در ذهن مشتریان نگه دارید.

  • افزایش درآمد

    مشتریان با ارزش، افزایش رضایت مشتری و افزایش تعامل با مشتری از عناصر اصلی هستند که می توانند فروش و سود شما را به طرز باورنکردنی تقویت کنند. به گفته کارشناسان، بیش از 70 درصد تصمیمات خرید توسط مشتریان بر اساس نحوه برخورد آنها با شرکت یا برند در طی مراحل خرید انجام می شود. هنگامی که به مشتریان خود یک اپلیکیشن تلفن همراه را پیشنهاد می دهید تا بدون برخورد با مانع زمانی و مکانی به سرعت تعامل موثر داشته باشند و به سرعت سفارش دهند، آنها هرگز برای خرید به رقبای شما باز نخواهند گشت و قطعا مشتریان بیشتری را برای افزایش درآمد کلی شما ارجاع می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما