چرا از مایکروسافت داینامیک 365 استفاده کنیم؟
حمید رضا خداوردی

چرا از مایکروسافت داینامیک 365 استفاده کنیم؟

مایکروسافت داینامیک 365 راهکاری قدرتمند برای مدیریت روابط تجاری در سازمان های در حال رشد است. با راه اندازی مایکروسافت داینامیک 365 در اواخر سال 2016، مایکروسافت عملکرد اصلی راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را گسترش داد و ابزارهای پیشرفته و جدید را برای تغییر روند فروش، بازاریابی و خدمات مشتری به مشاغل ارائه داد. عملکرد اصلی مایکروسافت داینامیک 365 به کارمندان این امکان را می‌دهد که از تولید و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصت‌ها و روابط با مشتری مطلع می‌کند. بخش‌های اتوماسیون فروش، خدمات به مشتری و خدمات پروژه برای ساده سازی نحوه‌ی برقراری ارتباط مشاغل با مشتریان، چشم اندازها و اعضای تیم در یک راستا قرار می‌گیرند. با تخصص در ساخت، استقرار و پشتیبانی از راه راهکارهای پیشرفته CRM، مایکروسافت کنترل بیشتری بر روند فروش، بهبود رضایت مشتری و بهره‌وری بیشتر ایجاد می‌کند. مواردی چون اتوماسیون نیروی فروش، بازاریابی، هوش تجاری، مدیریت حساب‌ها، مدیریت سفارش، بهبود خدمات یا گردش اطلاعات سهم بزرگی در استراتژی کسب و کار کلی شرکت در حال رشد دارند که توسط داینامیک 365 قابل مدیریت و بررسی هستند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های بسیار مهم و جالب داینامیک 365 برای استفاده در سازمان ها و کسب و کارها می‌پردازیم.

 

مایکروسافت داینامیک 365

بهره وری عملیاتی بهبود یافته و فراگیر

از طریق استاندارد سازی و ساده سازی فرآیندهای تجاری، داینامیک به طور چشمگیری بهره وری عملیاتی را بهبود می بخشد. موتور گردش کار انعطاف پذیر آن، سازمان ها را قادر می سازد تا عملیات و فرایند ها را به روشی که کاربران می‌توانند هر روز استفاده کنند، به صورت خودکار انجام دهد. مایکروسافت داینامیک 365 می‌تواند کارمندان شما را از انجام کارهای عادی اما حیاتی راحت کند.

سفارشی سازی پیشرفته

داینامیک 365 به روشی که سازمان شما کار می کند به صورت پیشرفته قابل سفارشی‌سازی است. بازدیدها، فرم‌ها و پیوندهای مشتری در داینامیک می‌توانند بدون توسعه اضافی، سفارشی و پیکربندی شوند.

اطلاعات درست به افراد مناسب

با توجه به اینکه افراد به اطلاعات سازمان نیاز دارند، با استفاده از داینامیک 365 شما ابزاری در اختیار دارید که اطمینان حاصل کنید داده‌های مناسب در اختیار کارمندان مناسب قرار می‌گیرند، خواه آنها از وب، موبایل یا outlook استفاده کنند.

کمپین‌های بازاریابی هدفمند

مهم است که مشتریان شما در مورد محصولات جدید و پیشنهادات ویژه، اطلاعات بیشتری داشته باشند. مایکروسافت داینامیک 365 ابزاری برای اتوماسیون بازاریابی ارائه می‌دهد که فرایندهایی مانند ایجاد لیست های مشتریان، ایجاد کمپین هایی با هدف چشم اندازهای خاص، اندازه گیری نتایج و پیگیری ها را ساده می کند. با داینامیک 365 همواره با مشتریان مناسب در ارتباط خواهید بود.

 

مایکروسافت داینامیک 365

برنامه ریزی خدمات به صورت ساده

یکی از چالش برانگیزترین ابعاد ارائه تجربه عالی مشتری، اطمینان از این است که با از دست دادن قرار ملاقات یا تماس خدماتی، هرگز مشتری را ناامید نخواهید کرد. مایکروسافت داینامیک 365 از همه درخواست ها و تقویم های خدمات مشتری نمایی متمرکز و کلی ارائه می دهد. کاربران می‌توانند به راحتی و بلافاصله کارشناسان خدمات مناسب را با مشتری یا نوع خاصی از درخواست خدمات مطابقت دهند. با داینامیک 365 همیشه می توانید مشتریان خود را راضی نگاه دارید.

داینامیک 365 برای outlook ساخته شده است

داینامیک 365 قادر است مایکروسافت outlook را به سامانه‌ای واحد تبدیل کند که در آن می‌توانید هم ارتباطات و داده‌های مشتریان را همزمان مدیریت نمایید. همکاری و پیام‌رسانی مشتریان در outlook ابزاری برجسته و جهانی برای ارتباطات مشتریان است. داینامیک 365 با تبدیل outlook به ابزاری برای مدیریت اطلاعات مشتری، دسترسی outlook را افزایش می‌دهد. همچنین اطلاعات بازاریابی، داده های مهم و اطلاعات تماس فروش را برای افراد و کارکنان بازاریابی و فروش به عنوان مکان اصلی اطلاعات در دسترس قرار می‌دهد.

یکپارچه سازی اکسل بدون مشکل

داینامیک 365 با مایکروسافت اکسل به خوبی هماهنگ است و کار می‌کند تا سازمان‌ها بتوانند تصمیمات خود را در این زمینه بگیرند. همانطور که می‌دانید، اکسل ابزاری عالی برای تبدیل داده ها به اطلاعات قابل مرتب‌سازی، به اشتراک‌گذاری و تجزیه و تحلیل است. یکپارچه سازی داینامیک 365 با اکسل به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت اطلاعات بیشتری را به نمایش بگذارید. این اطلاعات می توانند به شما کمک کنند تا به سرعت بفهمید چگونه گسترش بازار یا افزایش فروش می‌تواند به سود تجاری شما منجر شود.

 

مایکروسافت داینامیک 365

یکپارچه سازی برنامه با منبع داده ها

داینامیک 365 قدرت Dot NET framework و سرویس‌های وب را دارد. این قدرت، شرکت ها را قادر می سازد راه حل ها و برنامه های تجاری قدیمی و از کار افتاده را ادغام کنند. داینامیک 365 برای کمک به تجزیه بخش‌های اطلاعاتی با برنامه‌های شخص ثالث همکاری می‌کند:

  • ردیابی ایمیل ها: ایمیل ها را با داده‌های ارتباط با مشتری شخصی سازی کنید و ابزارهای گیرنده را در داینامیک 365 ردیابی کنید.
  • نظرسنجی ها: پاسخ رضایت مشتری به سوابق تماس داینامیک 365 را مطابقت دهید.
  • وب سایت ها: فرم های تحقیق خود را وارد کنید و سوابق جدید را ایجاد کنید.
  • ردیابی وب: مشخص کنید کدام شرکت‌ها از سایت اینترنتی شما بازدید می‌کنند و برای کشف مشتریان جدید و افزایش بازگشت سرمایه وب سایت ، این کلیک‌ها را در داینامیک 365 ردیابی کنید.
  • مسائل مالی: به تاریخچه سفارشات مشتری و جزئیات حسابداری در داینامیک 365 دسترسی پیدا کرده و سفارشات تکمیل شده را برای پردازش ارسال کنید.

ارتباطات پیشرفته

داینامیک 365 طراحی شده است تا بتواند در دفتر کار و سازمان ها بسیار کارآمد باشد، حتی اگر به شبکه متصل نباشد. داده ها می توانند فیلتر شوند تا فقط اطلاعات لازم مانند ارقام فروش یا به روزرسانی‌های جلسه را دریافت کنند. داینامیک 365 ارتباطات را بهبود می‌بخشد، بنابراین همه می‌توانند بدون توجه به مکان استفاده از آن، به تولید کننده ارتباطات و اطلاعات تبدیل شوند. این موضوع باعث سودآوری بیشتر کارمندان می‌شود.

گزارش گیری قدرتمند با داینامیک 365 و Power BI

داینامیک قدرت گزارش سرور SQL را به شما ارائه می دهد. با بهره گیری از این خدمات، می توانید گزارش های بصری لازم را شکل دهید. موتور جستجو خدمات SQL ابزار تحلیلی قدرتمندی برای کلیه مشاغل است. ابزار تحلیلی مورد استفاده در داینامیک 365 به راحتی با یک سرور SQL ادغام می‌شود تا گزارش های جذاب اطلاعاتی را برای مدیران و تصمیم‌گیرندگان ایجاد کند.

 

مایکروسافت داینامیک 365

 

در مجموع و با توجه به مزایای داینامیک 365 که در بالا به آن اشاره شد میتوانید فرآیندهای موجود در سازمان را خودکار نموده و با استفاده از ابزار گزارش‌گیری که در اختیارتان قرار می‌دهد بهترین تصمیم‌گیری را در خصوص موارد مختلف بر اساس نتیجه گزارشات بگیرید. در نتیجه با استفاده از این مزایای داینامیک 365 می‌توانید بهره‌وری را افزایش دهید و منجر به رشد کسب و کارتان شوید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما