توانمند سازی سازمان با آفیس 365
حمید رضا خداوردی

توانمند سازی سازمان با آفیس 365

Microsoft 365 یک پلتفرم سازمانی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است و ابزارهای موردنیاز برای توانمندسازی کارکنان، حفاظت از داده‌ها و نظارت و کنترل جامع را برای مدیران کسب‌وکار فراهم می‌کند. با استفاده از Microsoft 365، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین و از هر مکان و دستگاهی به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. این راه‌حل سازمانی بر پایه ابر و با پشتیبانی مایکروسافت و امنیت قوی، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند و روش کسب‌وکار خود را تغییر دهند.

Microsoft 365، با ارائه امکانات لازم برای توانمندسازی کارکنان و مدیران کسب‌وکار، به بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌های سازمان کمک می‌کند. امکان دسترسی به فایل‌های مورد نیاز در هر زمان و مکانی باعث می‌شود که کارکنان بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند و به بهترین شکل از آن‌ها استفاده کنند. همچنین، با ارائه ابزارهای مختلف برای هماهنگی و ارتباط میان کارکنان، می‌توان بهبود در فرآیند کاری و ارتباطی در سازمان داشت.

با توجه به قابلیت‌های متنوعی که Microsoft 365 ارائه می‌دهد، مدیران کسب‌وکار می‌توانند به راحتی نظارت و کنترل بر فرآیندهای کاری خود داشته باشند و در صورت نیاز، اقدام به تغییر روش کسب‌وکار کنند. در کل، Microsoft 365 با ارائه امکانات لازم برای توانمندسازی کسب‌وکار، به بهبود عملکرد و رشد سازمان‌ها کمک می‌کند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با رقبای خود رقابت کنند.
 

محیط کاری خود را به یک محیط کاملا مدرن تبدیل کنید

در حال حاضر، تغییرات زیادی در محیط کاری سراسر جهان رخ می‌دهد که فرصت‌ها و چالش‌های فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کارها در هر اندازه‌ای ایجاد می‌کند. مشاغل باید به نیازهای نیروی کار خود پاسخ دهند، با تهدیداتی که در فضای آنلاین وجود دارد، روبرو شوند و برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان، اقدامات لازم را انجام دهند. در عین حال، مشتریان کوچک و متوسط به راه‌حل‌هایی نیاز دارند که مدیریت و نگهداری آن‌ها آسان باشد. اما متأسفانه، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، گزینه‌های فناوری را پیچیده و هزینه‌بر می‌دانند. این نگرش باعث می‌شود که بسیاری از آن‌ها به یک مجموعه خدماتی روی آورده و یا به تعویق سرمایه‌گذاری خود بیندازند. اما این رویکردها، بهره‌وری کسب‌و‌کار را به خطر می‌اندازند و خطرات امنیتی را برای سازمان ایجاد می‌کنند.

از کسب‌و‌کار خود محافظت کنید

نسخه تجاری آفیس 365 جهت ارائه ابزارهای بهره‌وری و خدمات امنیتی مورد نیاز مشاغل تجاری، در یک محصول واحد با مدیریت ساده تدوین شده است. آفیس 365 به راحتی می‌تواند از اطلاعات سازمان حفاظت کند و همچنین باعث افزایش امنیت در میان کاربران، برنامه‌ها و دستگاه‌ها شود. این محصول از به‌روز بودن رایانه‌ها اطمینان حاصل می‌کند و از ایجاد آسیب‌پذیری‌های امنیتی که سارقان اینترنتی معمولا از آن‌ها سوء استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کند. همچنین با پاک‌کردن اطلاعات سازمان از دستگاه‌های مفقودی یا سرقت‌شده، از اطلاعات سازمان در کلیه دستگاه‌ها محافظت می‌کند.

کارکنان خود را توانمند کنید

نسخه تجاری مایکروسافت 365 ابزارهای بهره‌وری و همکاری را که سازمان‌ها از آن‌ها برای کمک به کارکنان در تولید و بهره‌وری بیشتر استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد. آفیس 365 مجموعه برنامه‌های بهره‌وری و همکاری از جمله اکسل، ورد، پاورپوینت و همچنین outlook برای ارسال و دریافت ایمیل را شامل می‌شود.

 

فرایند مدیریت فناوری اطلاعات IT خود را ساده کنید

نسخه تجاری مایکروسافت آفیس 365 برای کاهش پیچیدگی و هزینه‌های مدیریت فناوری برای کسب‌و‌کارها و شرکای فناوری اطلاعات آن‌ها طراحی شده است. این راه‌حل، راه‌اندازی و مدیریت ساده فناوری اطلاعات را به شما ارائه می‌دهد، بنابراین صاحبان کسب‌و‌کار و تیم‌های آن‌ها می‌توانند وقت و انرژی بیشتری را در جهت ایجاد مشاغل صرف کنند. شما به سادگی می‌توانید کارکنان جدید را به استخدام درآورید، سیاست‌های امنیتی دستگاه‌ها را پیکربندی کنید و هویت کاربری و دسترسی کاربران را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید مطمئن شوید که همه افراد به آخرین نسخه آفیس 365 دسترسی دارند و اشتراک‌ هر کاربر را به صورت ساده مدیریت کنید.

از شر سرورهای گران‌قیمت خلاص شوید

آفیس 365 یک راه‌حل ساده و ابری است که می‌تواند در هر کسب‌و‌کار با هر اندازه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این راه‌حل، شما می‌توانید هزینه ایجاد و نگهداری سرور را کاهش داده و به راحتی در هر زمان و از هر جایی به داده‌های خود دسترسی داشته باشید. همچنین، قابلیت اتصال و ادغام با فناوری سایت شرکت شما را فراهم می‌کند که می‌تواند به توانمند سازی برند شما کمک کند.

دسترسی به منابع ابری و سازمانی با هویتی مشترک

با استفاده از قابلیت مدیریت یک هویت واحد در آفیس 365، می‌توان بهبودی در محافظت اطلاعات سازمانی داشت و دسترسی به منابع را کنترل کرد. همچنین، این قابلیت می‌تواند به مدیریت خطرات احتمالی کمک کند و امنیت سازمان را بهبود بخشد.

فراهم کردن مدیریت تنظیمات جامع در سراسر سیستم عامل‌ها

با استفاده از قابلیت مدیریت یک هویت واحد در آفیس 365، می‌توان امنیت اطلاعات سازمانی را بهبود بخشید و دسترسی کاربران به منابع را کنترل کرد. این قابلیت همچنین می‌تواند در مدیریت خطرات احتمالی به کمک شما بیاید و بهبودی در امنیت سازمان ایجاد کند.

نسخه تجاری مایکروسافت 365 در سه برنامه اشتراکی مختلف، به کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط ارائه می‌شود: نسخه تجاری ساده، نسخه تجاری استاندارد و نسخه تجاری برتر.

 

نسخه تجاری ساده

این نسخه دارای بسیاری از ویژگی‌های استاندارد از جمله دسترسی به برنامه‌های وب و تلفن همراه، ایمیل کامل و ابزار تقویم، ذخیره‌سازی امن، ابزار همکاری و پشتیبانی است. ویژگی‌های این نسخه عبارتند از:

  • نسخه‌های وب و برنامه‌های تلفن همراه
  • همکاری همزمان
  • میزبانی ایمیل با ظرفیت 50 گیگ
  • یک ترابایت حافظه OneDrive
  • همگام‌سازی خودکار بدون توجه به پلتفرم کاری
  • کنفرانس تلفنی و ارتباطات یکپارچه از طریق Microsoft Teams برای حداکثر 250 کاربر
  • محافظت خودکار از تهدیدات با استفاده از Exchange Online Protection
  • مجموعه کامل از ابزارها و پروتکل‌های امنیت سایبری

نسخه تجاری استاندارد

این نسخه کلیه پیشنهادات نسخه ساده را به علاوه موارد زیر ارائه می‌کند:

  • نسخه‌های دسک‌تاپ برنامه‌های آفیس برای حداکثر پنج رایانه شخصی برای هر کاربر
  • مدیریت آسان و هوشمند برنامه ها
  • ردیابی و گزارش مسافت پیموده شده در زمان واقعی با MileIQ

نسخه تجاری حرفه ای

این نسخه ابزاری عالی برای مشاغل آماده برای ارتقا عملیات سازمانی است. از جمله ویژگی‌های این نسخه:

  • ابزار امنیتی پیشرفته برای محافظت در برابر تهدیدات از طریق Office 365 advanced threat protection
  • ابزار پاک کردن اطلاعات از راه‌دور برای دستگاه‌های مفقودی یا دزدیده شده
  • گزینه‌های محدود برای کپی یا ذخیره برنامه‌ها و مکان‌های غیرمجاز
  • کنترل کامل داده‌های سازمان از طریق مدیریت حقوق اطلاعات
  • گزینه سیاست مقاومت در برابر تهدید از طریق افزونه Defender exploit guard
  • محافظت در برابر بد‌افزار از طریق Windows Defender
  • بایگانی ابری نامحدود از طریق ایمیل
  • استقرار سیاست‌های امنیتی کامل از طریق تلفن‌همراه

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما