Dynamics 365 Business Central و ERP برای شرکت های نوپا
خانم سلطان پور

Dynamics 365 Business Central و ERP برای شرکت های نوپا

در فعالیت‌های تجاری، انتخاب بهترین سامانه ERP ممکن است به عنوان راهکاری برای تقویت و تحکیم پروژه تجاری شما باشد. اغلب در پروژه‌های کارآفرینی، فرض بر این است که یک شخص یا تیم کوچک می‌توانند فرآیندهای تجاری را به خوبی انجام دهند. هرچند که داشتن یک نگرش واقع‌گرایانه و دانستن نرخ سود و رشد در تجارت ممکن است دشوار باشد و در عرصه کسب و کار، داشتن مشتری بیشتر به معنای کار اداری بیشتر است که با گذشت زمان، انجام آن برای اعضای تیم دشوار می‌شود. به همین دلیل، سامانه Dynamics 365 Business Central وERP به عنوان یک ابزار مفید واقع می‌شوند.

با استفاده از سامانه ERP، می‌توانید فرآیندهای تجاری خود را بهبود بخشید و با دسترسی آسان به داده‌های کسب و کار، تصمیمات بهتری بگیرید. همچنین، با استفاده از Dynamics 365 Business Central، می‌توانید فرایندهای مالی، تأمین، تولید و فروش خود را بهبود بخشید و همچنین زمان و هزینه را صرفه‌جویی کنید.

استفاده از Dynamics 365 Business Central و ERP به شما کمک می‌کند تا با بهره‌وری بیشتر، پروژه تجاری خود را تقویت کنید و در مقابل رقبای خود برتری یابید.

Dynamics 365 Business Central و ERP نسل جدید

با توجه به مزایای ارائه شده توسط طرح امنیت ابری و بسته بندی خدمات، نسل جدید ERP در فضای ابری می‌تواند به مشاغل کوچک و متوسط ​​در بخش‌های مختلف برسد، که اکنون می‌توانند از سومین پتانسیل هسته Dynamics NAV بهره‌مند شوند.

 

نسل ERP مایکروسافت

Dynamics 365 Business Central بهترین ERP برای استارت آپ‌ها

هدف اصلی سیستم مدیریت منابع سازمانی و یا همان ای آر پی، کمک به روند کاری روزمره شرکت‌ها است. اگرچه استارتاپ‌ها به طور معمول مشاغل کوچکی هستند، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها نمی‌توانند یا نباید از ERP استفاده کنند. ERP برای شرکت‌های نوپا از این منظر می‌تواند سودمند باشد که در ایجاد روش‌های خوب کسب و کار به آن‌ها کمک می‌کند. در این مقاله، تحلیل می‌کنیم که چرا Dynamics 365 Business Central، مناسب‌ترین ERP برای شرکت‌های نوپا است.

هزینه‌های ماهانه خود را با Dynamics 365 Business Central تنظیم کنید

Dynamics 365 Business Central، یک نرم افزار ارائه دهنده سرویس است که به کمک آن می‌توانید ماهانه تعداد مجوزهای محصول مورد نیاز خود را تنظیم کنید و با توجه به پیش‌بینی مالی، هزینه‌های خود را به صورت ماهانه بسنجید. این نرم افزار علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد هزینه‌های خود را بسنجید، کمک می‌کند در کارهای روزمره نیز انعطاف بیشتری داشته باشید.

بدون سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها

اکثر شرکت‌های نوپا منابع IT لازم را جهت پیاده‌ سازی، مدیریت و نگهداری ERP بر روی سرورهای خود ندارند. Business Central در فضای امنیت ابری ذخیره می‌شود و بنابراین نیازی به سرمایه‌گذاری یا نگهداری زیرساخت‌های سخت‌افزاری ندارد. در خصوص شایعاتی که در مورد ایمن بودن یا نبودن فضای ابری وجود دارد، ما معتقدیم که امنیت ابر از بیشتر راه‌حل‌های محلی بیشتر است؛ زیرا بسیاری از پیاده‌سازی‌ها در سرورهای محلی به طور مستقل کنترل یا تایید نمی‌شوند، بنابراین ارزیابی وضعیت آن‌ها دشوار است، اما فضای ابر قوانینی دارد که برای تضمین امنیت ابر وضع شده است.

 

رشد کسب و کار شما و ERP

Business Central با نرخ رشد شما سازگار است و شما با استفاده از ویژگی‌های اساسی آن، می‌توانید کسب و کار خود را شروع کنید و با رشد شما، تمام ویژگی‌های محصول بدون نیاز به افزایش قیمت مجوز برای شما در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، با استفاده از منطقه کار، می‌توانید به راحتی دسترسی کاربران به وظایف خود را تنظیم کنید و از دسترسی آن‌ها به تمام ویژگی‌های ERP جلوگیری کنید. این کار باعث بهبود بهره‌وری کاربران خواهد شد.

بدون هزینه به ‌روزرسانی کنید

Dynamics 365 Business Central متعهد است که هر 6 ماه یک ‌بار به‌روزرسانی را آغاز کند و یکی از نقاط قوت آن این است که شما قادر خواهید بود به طور خودکار و بدون افزایش قیمت پروانه، از همه پیشرفت‌ها لذت ببرید.

بهره‌وری خود را افزایش دهید

Business Central به عنوان یک سامانه ERP، به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری کسب و کار خود را افزایش دهید. با استفاده از این سامانه، شما می‌توانید به داده‌های کسب و کار خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید، همچنین می‌توانید فرایندهای کسب و کار خود را بهبود بخشید و زمان و هزینه را صرفه‌جویی کنید.

یکی از مزیت‌های Business Central، امکان سازماندهی داده‌های کسب و کار است. با استفاده از این سامانه، شما می‌توانید داده‌های خود را در یک محیط مرکزی ذخیره کنید و از تکثیر داده‌ها جلوگیری کنید. همچنین، با دسترسی آسان به داده‌های خود، می‌توانید تصمیمات بهتری برای کسب و کار خود بگیرید.

با استفاده از Business Central، می‌توانید فرایندهای کسب و کار خود را بهبود بخشید. این سامانه به شما امکان مدیریت فرایندهای مالی، تأمین، تولید و فروش را می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید زمان و هزینه را صرفه‌جویی کنید.

 

نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید

Dynamics 365 Business Central دارای Dynamics NAVanalysis به ابعادی است که به شما امکان تجزیه و تحلیل داده‌های شرکت‌تان را می‌دهد؛ به این صورت که شما می‌توانید در مورد تجزیه و تحلیل نتایج کسب و کارتان تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، اگر بیشتر از یک دفتر دارید، ممکن است علاقه مند باشید نتایج را با تفویض اختیار یا براساس نوع خدمات تجزیه و تحلیل کنید.

Microsoft Dynamics 365 Business Central و ERP پشتیبانی از تجارت شما

آیا شما کار خود را از صفر شروع می‌کنید یا می‌خواهید با کاهش هزینه‌ها و افزایش پتانسیل‌ها با استقرار ای آر پی ERP کار خود را ارتقا دهید؟ شرکت تکران با اجرای Dynamics 365 Business Central به شما کمک کرده و از آن پشتیبانی می‌کند. اکنون با ما تماس بگیرید؛ ما خوشحال می‌شویم که از آغاز کار شما را پشتیبانی کرده و زیرساخت‌های از پیش تعریف شده را ارتقا دهیم.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما