7 دلیل برای اثبات مفید بودن و اثربخشی شیرپوینت در بخش بهداشت و درمان
حمید رضا خداوردی

7 دلیل برای اثبات مفید بودن و اثربخشی شیرپوینت در بخش بهداشت و درمان

بخش بهداشت با تغییرات گسترده فناوری، روز به روز در حال تغییر است و گنجاندن مایکروسافت شیرپوینت در این بخش، یکی از نمونه‌های مشهود تغییرات تکنولوژی است. درمان و بهبودی بیماران یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های تجاری در جهان است و با حجم عظیمی از اطلاعات سروکار دارد. این اطلاعات شامل اطلاعات مربوط به بیماران، برگه‌های مالی، مشخصات کارکنان و سایر اطلاعات پزشکی است. بنابراین، مایکروسافت شیرپوینت به عنوان راه‌حل قدرتمندی برای این بخش پدیدار شده است.

با این حال، بخش بهداشت به دلیل عدم اعتماد به سیستم عامل‌های نرم‌افزاری، برای عدم انطباق با HIPAA یا قانون پاسخگویی بیمه درمانی، به طور مداوم با چالش‌های گسترده در فناوری روبرو است. اما مدیران ارشد اطلاعات در مراقبت‌های بهداشتی، مطمئنا به دنبال راه‌حل‌های فناوری هستند تا بتوانند در بهبود دسترسی به اطلاعات همراه با کاهش هزینه‌ها کمک کنند و در عین حال به مقررات پایبند باشند. بسیاری از موسسات بهداشتی به دنبال پاسخی برای این پرسش هستند که آیا شیرپوینت با HIPPA سازگار است یا خیر؟ بنابراین، کسانی که هنوز در مورد سازگاری شیرپوینت با بخش بهداشت و درمان در شک و کنجکاوی به سر می‌برند، باید بدانند که این مشکل حل شده است؛ زیرا شیرپوینت تمام ضمانت‌های فنی و اداری لازم برای مطابقت با قوانین HIPPA را در خود جای داده است.

در ادامه به 7 دلیل برای اثبات مفید بودن شیرپوینت در بخش بهداشت و درمان می‌پردازیم:

 

اثربخشی شیرپوینت در بخش بهداشت و درمان

 

1- مدیریت اسناد سازمان یافته

همانطور که همه می‌دانند، شیرپوینت قابلیت بسیار قابل توجهی در مدیریت اسناد دارد و مدیریت اسناد یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در سازمان‌ها و بخش‌های مراقبت بهداشتی است. اسناد و مدارک، ذخیره‌سازی، بایگانی و حفاظت اسناد از وظایف بسیار مهم این بخش است و انجام این کارها برای کارکنان این بخش بسیار زمان‌بر است. بر اساس گزارشات فوربس، اگر یک پزشک یک ساعت را صرف ویزیت بیمار کند، این بدان معناست که وی در نهایت دو ساعت دیگر را صرف کارهای اداری کرده است. با استفاده از مخزن اسناد در شیرپوینت، پزشکان می‌توانند مدارک حساس مانند فرم‌های بیماران، فرم‌های بیمه، سوابق پزشکی الکترونیکی و فرم‌های پذیرش را در یک مکان واحد ذخیره و مدیریت کنند. به این ترتیب، پزشکان می‌توانند با راحتی یک نمای کلی و جامع از کل سوابق پزشکی بیمار را با تمام جزئیات در یک مکان واحد مشاهده کنند.

2- گردش کار اتوماتیک

یکی از چالش‌های بزرگ صنعت مراقبت و درمان، افزایش هزینه‌های بهبود کارایی عملیاتی است. اتوماسیون و بهینه‌سازی گردش کارها، به عنوان راهکاری برای مقابله با این چالش، بسیار مهم است. همچنین، کمبود نیرو باعث افزایش زمان انتظار بیماران می‌شود. استفاده از راهکارهای اتوماسیونی مانند شیرپوینت، می‌تواند به شما کمک کند تا با ضبط پیشرفته و اشتراک‌گذاری، فرآیندهای درمانی را بهبود بخشید. شیرپوینت، یک بستر شناخته شده برای خودکارسازی فرایندها و مدیریت سریع و بدون اتلاف وقت است. اگر شما هم با کمبود نیرو و زمان انتظار بیماران مواجه هستید، می‌توانید از راهکارهای شیرپوینت برای مراقبت و درمان استفاده کنید و به راحتی این چالش را مدیریت کنید.

3- مدیریت مجوزها

لینک مستقیم به فهرست فعال شما از طریق شیرپوینت، یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. دلیل آن این است که توجه به اینکه چه کسی می‌تواند اسناد را ویرایش کند و نمی‌تواند دسترسی را برای حفظ یک محیط امن و قابل اعتماد بارگذاری کند، بسیار مهم است. این موارد تحت عنوان مجوزهای کاربری مورد بررسی قرار می‌گیرد که نقش محوری در مدیریت امنیت شیرپوینت دارد.

انواع نقش های دسترسی شیرپوینت:

  • مدیر: برای سطوح مختلف کاربران، مدیر می‌تواند مجوزهای دسترسی و ویرایش اسناد پروژه را تنظیم کند.
  • مالک: آن‌ها کنترل کاملی بر کل سایت و همچنین اسناد دارند.
  • اعضای تیم: توسط مالکان قابل کنترل و اصلاح است اما معمولا اجازه ویرایش اسناد را دارد.
  • مشاهده کننده: مجوز انجام هرگونه ویرایش را ندارد، اما به طور معمول فقط دسترسی خواندن را دارند.

 

اثربخشی شیرپوینت در بخش بهداشت و درمان

 

4- ویژگی جستجو

ویژگی‌های جستجو در بخش بهداشت و درمان بسیار حیاتی هستند، زیرا یافتن رکوردها و پرونده‌ها در کتابخانه‌های بزرگ اسناد زمان‌بری بسیار است. برای ارائه بهترین خدمات به بیماران، توانایی جستجوی سریع و یافتن سند مناسب در شیرپوینت اهمیت بسیاری دارد. بهبود جستجو با قابلیت جستجوی قدرتمند و افزودن فراداده به اسناد، به کارآیی فرایندهای درمانی کمک می‌کند.

5- حریم خصوصی و امنیت

استفاده از ابزارهای شخص ثالث همواره پیچیدگی‌هایی در فرایندهای مراقبت و درمان ایجاد کرده است. با اضافه کردن ویژگی‌های جدید، شیرپوینت توانسته است از مقررات HIPAA و دیگر مقررات پشتیبانی کند و امنیت و حفاظت بالایی را برای داده‌ها و اطلاعات در شبکه‌ها و درون شیرپوینت فراهم کند.

6- اینترانت

اینترانت یکی از مزایای مهم استفاده از شیرپوینت در راه‌حل‌های درمانی است. با ایجاد اینترانت برای تمامی کارکنان، اعضای سازمان می‌توانند با هم همکاری کنند و به یکپارچگی دسترسی داشته باشند. همچنین، می‌توان اخبار، قوانین و خط‌مشی‌ها را در اینترنت منتشر کرد و یا داشبورد مشخصی را به تنظیمات شیرپوینت اضافه کرد. جستجوی سریع و دقیق در شیرپوینت، برای پیدا کردن اطلاعات کارمندان و پزشکان بسیار ساده است. اینترانت همچنین به همه اجازه می‌دهد تا درگاه‌هایی برای دسترسی بیماران و ارتباط مستقیم با پزشکان ایجاد کنند. شیرپوینت یک بستر یکپارچه برای همکاری و مدیریت اسناد در زمینه راه‌حل‌های بهداشتی و درمانی است.

 

اثربخشی شیرپوینت در بخش بهداشت و درمان

 

7- ارائه کمک و راه‌حل‌

از شیرپوینت می‌توان برای ایجاد راه‌حل راهنما در مورد فوریت منحصربفرد و همچنین تاثیر بالقوه پشتیبانی بالینی استفاده کرد. شیرپوینت امکان ایجاد، تغییر کاربری، اختصاص، اولویت بندی، پیوست پرونده‌ها و امضاها به درخواست‌ها، گروه‌بندی درخواست‌ها، پیگیری آن‌ها، دریافت اعلان در مورد تغییرات در درخواست‌ها، وضعیت آن‌ها و غیره را فراهم می‌کند. شیرپوینت به مدیریت درخواست‌ها در زمینه‌های زیر کمک بسیار می‌کند:

  • پشتیبانی پزشک
  • تغییر وضعیت کارمند
  • رزرو اتاق
  • مرخصی بیمارستانی کارکنان
  • نگهداری از امکانات بیمارستانی
  • سفارش تجهیزات بیمارستانی
  • حل مشکلات نرم‌افزاری
  • و غیره

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما