4 دلیل نیاز کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل

4 دلیل نیاز کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل

کسب‌وکارها در حال حاضر، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات، به حوزه تلفن همراه مهاجرت کرده‌اند. برای فروش محصولات خود به مشتریان، کسب‌وکار شما نیازمند ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه است. به علاوه، ایجاد یک برنامه وفاداری در اپلیکیشن شما می‌تواند تعامل مشتریان با کسب‌وکار شما را افزایش داده و ارزش بیشتری را به آن‌ها ارائه دهد.

1- ایجاد یک برنامه وفاداری در اپلیکیشن

با ایجاد یک برنامه وفاداری در اپلیکیشن شما، مشتریانی که با کسب‌وکار شما تعامل بیشتری دارند، امتیاز بیشتری جمع‌آوری می‌کنند. این امتیازات می‌توانند برای معاملات بیشتر با محصولاتی که قبلاً خریداری کرده‌اند، مورد استفاده قرار بگیرند. به علاوه، با ارائه پاداش‌های منحصر به فرد به مشتریان، می‌توانید آن‌ها را به خرید و استفاده از خدمات کسب‌وکار شما تشویق کنید. بدین ترتیب، با ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه و برنامه وفاداری، می‌توانید ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید و تعامل آن‌ها با کسب‌وکار شما را افزایش دهید.
 

طراحی اپلیکیشن

 

اگر در حال حاضر برنامه وفاداری در اپلیکیشن خود دارید، می‌توانید آن را به راحتی در اپلیکیشن تلفن همراه خود قرار دهید و داده‌های خرید مشتریان را به سرعت در اختیار خود قرار دهید. ایجاد یک برند قوی نیز از مهمترین مواردی است که یک اپلیکیشن تلفن همراه به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. با ارائه نام تجاری خود، می‌توانید تعامل منظم با بازار هدف و اعتماد مشتریان را تقویت کنید.

2- یک برند قوی ایجاد کنید

یکی از مهمترین مواردی که یک اپلیکیشن تلفن همراه به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد، آگاهی و ارتباط با نام تجاری شما است. از این طریق می‌توانید تعامل منظم با بازار هدف و اعتماد مشتریان را تقویت کنید. هرچه مخاطبان شما بیشتر به شما اعتماد کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که به موارد بعدی فروش توجه کنند و حتی به برند شما متعهد شوند. با استفاده از یک اپلیکیشن و نمایش نام تجاری خود، به کاربران خود نشان دهید که چرا باید به شما اعتماد کنند .اپلیکیشن‌های تلفن همراه علاوه بر ارائه محصولات و جذب مشتریان، نام تجاری شما را نیز تقویت کرده و باعث افزایش دانش مشتریان می‌شوند.

3- ارتباط بهتر با مشتریان

همچنین، اپلیکیشن تلفن همراه می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید. این اپلیکیشن صرفا یک انسان نخواهد بود و از بسیاری از اشتباهات مصون خواهد بود. همچنین، با حضور تلفن همراه، همیشه می‌توانید یک ظاهر یکسان را به مشتریان ارائه دهید. اکثر بازاریابان، اپلیکیشن‌های خود را به عنوان یک ابزار برای بهبود خدمات مشتری می‌دانند. با استفاده از این امکانات، میتوانید به بهبود تجربه مشتریان خود بپردازید و از این طریق رضایت بیشتری را از مشتریان خود جلب کنید.

 

طراحی اپلیکیشن

 

4- افزایش سود

رضایت مشتریان بر ارزش و فروش کسب‌وکار شما بسیار تأثیرگذار است. بر اساس تحقیقات، هفتاد درصد تجربه خرید مشتریان به احساسات آن‌ها مربوط می‌شود. بنابراین، اگر مشتریان با محصول و کسب‌وکار شما راضی باشند، تقاضا برای خدمات شما افزایش می‌یابد. اگر محصولی دارید که مشتریان به دنبال آن هستند، اپلیکیشن تلفن همراه می‌تواند به شما بسیار کمک کند. با این حال، بسیار مهم است که هزینه‌ها را در هنگام توسعه اپلیکیشن کنترل کنید. باید وب‌سایت با طراحی مناسبی داشته باشید که با هر دستگاه تلفن همراه سازگار باشد. اما در صورت ایجاد یک اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکار خود، بهبود تجربه مشتریان و افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن در سطح بین‌المللی است. برای مشاهده نمونه‌کارهای طراحی اپلیکیشن شرکت تکران به لینک زیر مراجعه نمایید:

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

سایر مزایای اپلیکیشن تلفن همراه

  • کاربران را از محصولات و پیشنهادات جدید مطلع کنید.
  • از رقبا متمایز شوید.
  • با جمعیت‌ جوان‌تر تماس بگیرید.
  • ایمیل و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کاربران را همگام‌سازی کنید.

اگر موارد بالا را به درستی ساختار دهید، می‌توانید نحوه تعامل خود با مشتریان را نیز تقویت کنید که منجر به سود بیشتر برای کسب‌و‌کار شما می‌شود.

 

طراحی اپلیکیشن

 

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، داده‌های مکانی است. اپلیکیشن‌های امروزی بیش از هر زمان دیگری داده‌های موقعیت مکانی کاربران خود را در اختیار سازندگان قرار می‌دهند. اگر بخواهید این کار را در تجارت خود اعمال کنید، می‌توانید در مورد خریداری محصولات توسط مصرف‌کنندگان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مترجم: آقای خداوردی

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما