هر آنچه باید درباره داینامیک 365 Business central بدانید

هر آنچه باید درباره داینامیک 365 Business central بدانید

در دنیای امروز، خدمات ابری در تحول دیجیتال بسیار مهم هستند و بسیاری از سازمان‌ها از پلتفرم‌های ابری مدرن، مانند اتوماسیون یا پردازش هوشمند داده‌ها برای بهبود کارایی خود استفاده می‌کنند. در این میان، داینامیک 365 Business Central یک پلتفرم کامل و جامع است که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا بهبود عملکرد خود را در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله مدیریت مالی، بازاریابی و فروش، بهبود بخشند.

اما در اینجا نکته‌ای وجود دارد که باید به آن توجه کرد. گاهی اوقات، سیستم‌های مستقل مدیریتی در کسب‌وکارها ممکن است با فرایندهای غیرمرتبط و ناسازگار مواجه شوند. در این مواقع، اصلاح فرایندهای موجود برای رویارویی با این موضوع بسیار مهم است، زیرا عدم تطابق می‌تواند به قطع جریان کاری و اختلال در فعالیت‌های سازمانی منجر شود.

در اینجا، داینامیک 365 Business Central به عنوان یک پلتفرم جامع و کامل به کمک می‌آید. با استفاده از این پلتفرم، کسب‌وکارها می‌توانند فرایندهای خود را بهبود بخشیده و همواره به روز بمانند، روندها را شناسایی کنند، مشکلات را رفع کنند و تجربیات استثنایی به مشتریان خود ارائه دهند. علاوه بر این، با یکپارچه‌سازی عملیات و امور مالی، بازاریابی و فروش، کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از یک راه‌حل نرم‌افزاری جامع، فعالیت‌های خود را بهبود بخشند و به سادگی به اهداف خود دست یابند.

داینامیک 365 business central یا مرکز کسب‌و‌کار، با تجزیه و تحلیل داخلی و داشبورد هایی با قابلیت ایجاد آسان، درک جامعی از شرکت خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

داینامیک 365 Business central یک سیستم برنامه‌ریزی منابع انسانی است که بخشی از داینامیک 365 را شامل می‌شود. همچنین این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های سیستم CRM است که یک پلتفرم چندمنظوره و تطبیقی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از نرم‌افزار Business central در محل کار، در فضای ابری یا در هر دو استفاده کنید. این امر باعث می‌شود شرکت‌ها به گزینه‌ای انعطاف‌پذیر و در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی داشته باشند تا فروش خود را بدون دردسر تسریع ببخشند، امور مالی خود را مدیریت کرده و زنجیره تامین خود را بهینه کنند.

 

داینامیک 365 Business central

Business central که قبلا با نام مایکروسافت NAV شناخته می‌شد، نسخه ابری نرم‌افزار قدرتمند ERP و CRM را ارائه می‌دهد که استفاده از آن، به ویژه برای مشاغل کوچک، آسان‌تر می‌شود.

چه اشخاصی می‌توانند از Business central استفاده کنند؟

این راه‌حل نرم‌افزاری قوی توسط بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط استفاده می‌شود. عملکرد یکپارچه پلتفرم در اندازه‌ها و بخش‌های مختلف کسب‌و‌کار از جمله موارد زیر قابل استفاده است:

  • مدیران زنجیره تامین
  • مدیران مالی
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • مدیران پروژه و منابع
  • مدیران منابع انسانی
  • مدیران سفارش خدمات
  • مدیران انبار و غیره

ویژگی‌ها و مزایای مرکز کسب‌و‌کار Business central

این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا تجارت خود را با ویژگی‌های غنی و بسیار سازگار مدیریت کنید، که کنترل کاملی بر فروش، تولید، امور مالی، مدیریت پروژه، خدمات، حمل‌و‌نقل و موارد دیگر داشته باشید. شما به راحتی می‌توانید عملکردهای مرتبط را به منطقه عملیاتی خود اضافه کنید تا صنعت یا تجارت تخصصی خود را تسهیل کنید.

دیدگاه مالی در یک نگاه

Business central منبع یکپارچه حقیقی در زمان واقعی است. به چندین بخش در سراسر یک کسب‌و‌کار متصل می‌شود، داده‌های مربوطه را تهیه می‌کند و به شکلی قابل درک به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق داشبوردهای داخلی به داده‌ها، تحلیل‌ها و گزارش‌ها دسترسی داشته باشید.

داینامیک 365 Business central

ادغام یکپارچه با برنامه‌های داینامیک 365

Business Central یک نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار است که به شما امکان می‌دهد در تمامی جنبه‌های کسب‌وکار خود از جمله مدیریت زنجیره تامین، خدمات و پشتیبانی مشتری، پروژه‌ها و هزینه‌یابی، انطباق و امنیت داده‌ها و … استفاده کنید. این نرم‌افزار دارای داشبوردهای داخلی برای Microsoft BI است که به شما امکان می‌دهد به راحتی اطلاعات خود را بررسی کنید و تصمیمات بهتری بگیرید. همچنین با برنامه‌های مایکروسافت 365 مانند Outlook و صفحات گسترده Excel همسان می‌شود.

یکی از مزایای Business Central این است که به شما کمک می‌کند تا زنجیره تامین خود را بهینه کنید. با ردیابی مکان‌ها، سفارش‌های خرید و تکمیل پیش‌بینی سهام، می‌توانید همزمان به موارد مختلفی توجه کنید و زمان و هزینه را صرفه جویی کنید.

در عرصه خدمات و پشتیبانی مشتری، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا تعاملات مشتریان خود را دنبال کرده و به فرصت‌هایی برای فروش متقابل، افزایش فروش، تمدید و غیره دسترسی پیدا کنید.

همچنین با استفاده از Business Central، می‌توانید به پروژه‌های خود با بودجه مناسب و به موقع مدیریت کنید. این نرم‌افزار امکانات هزینه‌یابی پیشرفته شغلی، استفاده از جدول زمانی و قابلیت‌های گزارش‌دهی را فراهم می‌کند. همچنین با دسترسی به بینش‌های بی‌درنگ، مدیران پروژه می‌توانند سودآوری را در حین رعایت تمام ضرب‌الاجل‌های خود تضمین کنند.

در پایان، Business Central از قابلیت‌های پیشرفته حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها برخوردار است. شما می‌توانید داده‌ها را تنظیم و طبقه‌بندی کنید و مسیرهای حسابرسی را به صورت ایمن پیاده‌سازی کنید. به طور کلی، استفاده از Business Central به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را بهبود بخشید، هزینه‌ها را کاهش دهید و عملکرد کسب‌وکار خود را بهبود بخشید.

داینامیک 365 Business central

مزایای مدیریت کسب‌و‌کار از طریق فضای ابری

استفاده از فضای ابری به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های مرتبط با ساختارهای فناوری اطلاعات را کاهش دهید و بجای خرید تجهیزات گران‌قیمت، از خدمات ارائه‌دهندگان مبتنی بر ابر استفاده کنید. این روش، به شما امکان می‌دهد تا به سرعت هزینه‌های خود را کاهش داده و مقیاس‌پذیری را بهبود بخشید. با این روش، شما به راحتی می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را با توجه به نیازهای عملیاتی خود افزایش یا کاهش دهید و این امکان را دارید که در هر شرایطی در فضای ابری کار کنید.

همچنین، ارائه‌دهندگان خدمات ابری با ارائه پلتفرم‌های منحصربه‌فرد به شما کمک می‌کنند تا به تداوم کسب‌وکار خود بپردازید. با این روش، داده‌های شما در یک سیستم مبتنی بر ابر ذخیره و مدیریت می‌شوند و مقداری از نگرانی‌های امنیتی شما نیز برطرف می‌شود. با این روش، شما مطمئن می‌شوید که در صورت بروز هرگونه بحرانی، داده‌های شما همچنان در دسترس خواهند بود.

همچنین، استفاده از رایانش ابری به شما این امکان را می‌دهد تا با سایر اعضای سازمان خود بهبود همکاری داشته باشید و به راحتی اطلاعات را با هم به اشتراک بگذارید. با این روش، می‌توانید مدل کسب‌وکار خود را بهبود بخشید و به سادگی با همکاران خود در ارتباط باشید. در نتیجه، استفاده از فضای ابری به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش دهید، مقیاس‌پذیری را بهبود بخشید و همکاری در سازمان را بهبود بخشید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما