
هر آنچه باید درباره داینامیک 365 Business central بدانید
خدمات ابری در زمینه تحول دیجیتال از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. امروزه، بسیاری از سازمانها از قدرت پلتفرمهای ابری مدرن، مانند اتوماسیون یا پردازش هوشمند دادهها استفاده بسیار میکنند. در این مقاله به معرفی داینامیک 365 Business central را به صورت کامل پرداخته و شما را با ویژگیهای اصلی آن آشنا خواهیم کرد.
با این حال، هنگام برخورد با سیستمهای مدیریت مستقل در کسبوکارها، به راحتی میتوان با فرایندهای غیرمرتبط سازمانی روبرو شد. در این هنگام، اصلاح فرایندهای موجود برای رویارویی با این موضوع به یک امر بسیار مهم تبدیل میشود، زیرا روبرو شدن با فرایندهای غیرمرتبط سازمانی به معنای قطع جریان کاری است. اینجاست که داینامیک 365 Business central یا مرکز کسبوکار وارد بازی میشود. به طور خلاصه، مرکز کسبوکار به شما کمک میکند تا همواره به روز بمانید، روندها را شناسایی کنید، از مشکلات اجتناب کرده و تجربیات استثنایی به مشتری ارائه دهید. این پلتفرم به شما کمک میکند تا با یکپارچهسازی عملیات و امور مالی، بازاریابی و فروش با یک راهحل نرمافزاری جامع، کسبوکار خود را متحد کنید.
داینامیک 365 business central یا مرکز کسبوکار، با تجزیه و تحلیل داخلی و داشبورد هایی با قابلیت ایجاد آسان، درک جامعی از شرکت خود در اختیار کاربران قرار میدهد.
داینامیک 365 Business central یک سیستم برنامهریزی منابع انسانی است که بخشی از داینامیک 365 را شامل میشود. همچنین این نرمافزار دارای قابلیتهای سیستم CRM است که یک پلتفرم چندمنظوره و تطبیقی را ارائه میدهد. شما میتوانید از نرمافزار Business central در محل کار، در فضای ابری یا در هر دو استفاده کنید. این امر باعث میشود شرکتها به گزینهای انعطافپذیر و در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی داشته باشند تا فروش خود را بدون دردسر تسریع ببخشند، امور مالی خود را مدیریت کرده و زنجیره تامین خود را بهینه کنند.
Business central که قبلا با نام مایکروسافت NAV شناخته میشد، نسخه ابری نرمافزار قدرتمند ERP و CRM را ارائه میدهد که استفاده از آن، به ویژه برای مشاغل کوچک، آسانتر میشود.
چه اشخاصی میتوانند از Business central استفاده کنند؟
این راهحل نرمافزاری قوی توسط بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط استفاده میشود. عملکرد یکپارچه پلتفرم در اندازهها و بخشهای مختلف کسبوکار از جمله موارد زیر قابل استفاده است:
- مدیران زنجیره تامین
- مدیران مالی
- مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیران پروژه و منابع
- مدیران منابع انسانی
- مدیران سفارش خدمات
- مدیران انبار و غیره
ویژگیها و مزایای مرکز کسبوکار Business central
این نرمافزار به شما امکان میدهد تا تجارت خود را با ویژگیهای غنی و بسیار سازگار مدیریت کنید، که کنترل کاملی بر فروش، تولید، امور مالی، مدیریت پروژه، خدمات، حملونقل و موارد دیگر داشته باشید. شما به راحتی میتوانید عملکردهای مرتبط را به منطقه عملیاتی خود اضافه کنید تا صنعت یا تجارت تخصصی خود را تسهیل کنید.
دیدگاه مالی در یک نگاه
Business central منبع یکپارچه حقیقی در زمان واقعی است. به چندین بخش در سراسر یک کسبوکار متصل میشود، دادههای مربوطه را تهیه میکند و به شکلی قابل درک به کاربران ارائه میدهد. همچنین میتوانید از طریق داشبوردهای داخلی به دادهها، تحلیلها و گزارشها دسترسی داشته باشید.
ادغام یکپارچه با برنامههای داینامیک 365
Business central دارای داشبوردهای داخلی برای مایکروسافت BI است. همچنین با برنامههای مایکروسافت 365 مانند outlook و صفحات گسترده مایکروسافت اکسل همسان میشود. به عنوان مثال، اگر ایمیل درخواست قیمت را دریافت کنید، یک نماینده فروش میتواند یک مرکز کسبوکار در outlook ایجاد کند.
بهینهسازی زنجیره تامین
Business central همچنین به شما کمک میکند تا زنجیره تامین خود را بهینه کنید. برای مثال، میتوانید همزمان با ردیابی مکانها، سفارشهای خرید و تکمیل پیشبینی سهام را ایجاد کنید.
خدمات و پشتیبانی مشتری پیشرفته
جنبههای مدیریت ارتباط با مشتری این نرمافزار به شما کمک میکند تا تعاملات مشتریان را دنبال کرده و به فرصتهایی برای فروش متقابل، افزایش فروش، تمدید و غیره دسترسی پیدا کنید.
پروژهها را با بودجه مناسب و به موقع مدیریت کنید
تیمهایی که از business central استفاده میکنند، میتوانند بدون زحمت پروژهها را از طریق هزینهیابی پیشرفته شغلی، استفاده از جدول زمانی و قابلیتهای گزارشدهی ایجاد، مدیریت و نظارت کنند. علاوه بر این، میتوانید به بینشهای بیدرنگ دسترسی داشته باشید که به مدیران پروژه اجازه میدهد سودآوری را در حین رعایت تمام ضربالاجلهای خود تضمین کنند.
انطباق و امنیت دادهها
این نرمافزار قابلیتهای پیشرفته حفظ حریم خصوصی را ارائه میدهد و کاربران را قادر میسازد تا دادهها را تنظیم و طبقهبندی کنند. همچنین میتوانید دادهها را انتقال داده و مسیرهای حسابرسی را به صورت ایمن پیادهسازی کنید.
مزایای مدیریت کسبوکار از طریق فضای ابری
کاهش هزینههای فناوری اطلاعات
انتقال به فضای ابری به شما کمک میکند تا حفظ و مدیریت هزینه ساختارهای فناوری اطلاعات را کاهش دهید. به جای خرید تجهیزات و سیستمهای گرانقیمت برای کسبوکار خود، استفاده از یک ارائهدهنده خدمات مبتنی بر ابر میتواند به سرعت به شما کمک کند تا هزینههای خود را کاهش دهید.
مقیاسپذیری
این امکان وجود دارد که فضای ذخیرهسازی را با توجه به نیازهای عملیاتی خود، متناسب با شرایط و نیاز خود در هنگام کار در فضای ابری، افزایش یا کاهش دهید. ارائهدهنده خدمات ابری میتواند به شما در مدیریت همه موارد سازمانی از طریق این پلتفرم منحصربفرد کمک کند.
تداوم کسبوکار
حفاظت از سیستمها و دادههای شما برای تداوم یک طرح کسبوکار موفق، بسیار مهم است. بنابراین چه با قطع برق، بلایای طبیعی یا بحران دیگری مواجه شوید، ذخیره و مدیریت تمام دادههای شما در یک سیستم مبتنی بر ابر تضمین میکند که از آنها نسخه پشتیبانی تهیه کرده و از اطلاعات محافظت کنید.
کارایی در همکاری
همکاری در یک محیط مبتنی بر ابر، به سازمان شما این امکان را میدهد تا خارج از روشهای مرسوم، کارآمدتر و یکپارچهتر به اشتراک اطلاعات پرداخته و ارتباط برقرار کنید. داشتن یک مدل کسبوکار رایانش ابری، تبادل و به اشتراکگذاری اطلاعات را قابل مدیریتتر میکند.