کاهش هزینه‌ها با نرم افزار ERP مایکروسافت

کاهش هزینه‌ها با نرم افزار ERP مایکروسافت

پیاده‌سازی یک نرم‌افزار ERP می‌تواند به شرکت‌ها کمک شایانی در بهبود عملکرد کسب‌وکار خود بکند. با استفاده از یک سیستم ERP مانند نرم‌افزار مایکروسافت، شرکت‌ها می‌توانند به صورت کارآمدتر، سریع‌تر و دقیق‌تر فعالیت کنند. همچنین، استفاده از این سیستم می‌تواند به کاهش هزینه‌های کسب‌وکار کمک کند، زیرا این نرم‌افزار دید مورد نیاز برای کنترل هزینه‌ها و افزایش خدمات مشتری را فراهم می‌کند. همچنین، یک نرم‌افزار ERP می‌تواند ستون فقرات تحول مالی سازمان شما را فراهم کند.

بعد از پیاده‌سازی یک سیستم ERP، می‌توانید از آن به عنوان یک پس‌انداز استفاده کنید. این به این معنی است که شما می‌توانید همه اطلاعات کسب‌وکار خود را در یک محیط یکپارچه و قابل تنظیم جمع‌آوری کنید. با داشتن همه اطلاعات در یک مکان، شما می‌توانید به سادگی به تحلیل داده‌های کسب‌وکار بپردازید و تصمیمات بهتری برای آینده بگیرید. همچنین، یک نرم‌افزار ERP به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن بخش‌های مختلف کسب‌وکار خود را مدیریت کنید و هزینه‌های سیستم را به حداقل ممکن برسانید.

با اتوماسیون بخش‌های مختلف کسب‌وکار، می‌توانید حجم کار کلی کارکنان را کاهش دهید. این منجر به افزایش تولید و خروجی دقیق‌تر می‌شود که امکان برنامه‌ریزی تجاری بهتر و در نتیجه کاهش هزینه‌های طولانی‌مدت را فراهم می‌کند. با این حال، برای بهره بردن کامل از یک سیستم ERP، شما باید اطمینان حاصل کنید که آن را به درستی پیاده‌سازی کرده‌اید و کارکنان شما برای استفاده از آن آموزش دیده‌اند.

 

نرم افزار ERP مایکروسافت

 

یک نرم افزار ERP می‌تواند مزایای بسیاری را برای سازمان شما به همراه داشته باشد:

مدیریت موجودی

هزینه‌های موجودی در هزینه‌های حمل‌و‌نقل، در جابجایی مانند حمل‌و‌نقل و دریافت یافت می‌شود. یک سیستم ERP به خودکارسازی فرایندها و گزارش و پیش‌بینی بهتر کمک می‌کند و می‌تواند هزینه‌های شما را به حداقل برساند.

کاهش موجودی

از طریق بهبود مدیریت موجودی که یک سیستم ERP ارائه می‌کند، یک سازمان می‌تواند موجودی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این امر منجر به کاهش هزینه‌های انبارداری، جابجایی و حمل‌و‌نقل و همچنین کاهش آسیب و کاهش موجودی منسوخ شده می‌شود.

گردش موجودی

با کمک یک راه‌حل ERP، یک کسب‌و‌کار می‌تواند با اطمینان از اینکه موجودی انبار مورد نیاز است، گردش موجودی را افزایش دهد. برخی برآوردها افزایش گردش مالی را از 2.5 بار در ماه به 3.1 افزایش می‌دهد.

کارایی انبارداری

کاهش هزینه‌ها با نرم افزار ERP مایکروسافت شدنی است چرا که این سیستم می‌تواند انبارداری و ذخیره‌سازی را با ثبت اطلاعات کلیدی محصولات ساده‌سازی کند.

هزینه مواد

استفاده از یک سیستم ERP می‌تواند به بهبود شیوه‌های تدارکات از طریق پیش‌بینی دقیق‌تر منجر شود. می‌توان به موقع سفارش داد و از خریدهای اضطراری اجتناب کرد. در نتیجه، بخش خرید می‌تواند شرایط و ضوابط بهتری را از تامین‌کنندگان دریافت کند.

 

نرم افزار ERP مایکروسافت

 

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین با راه‌حل ERP بهبود می‌یابد. کنترل بهتر بر زنجیره تامین به کاهش ضایعات و تاخیرهای زمانی کمک می‌کند. از سفارش، انبارداری، تا کنترل موجودی و حمل‌و‌نقل، هزینه‌ها با کنترل زنجیره تامین بهتر مدیریت می‌شوند.

جریان اطلاعات

از آنجا که یک سیستم ERP داده‌ها را متمرکز و یکپارچه می‌کند، قابلیت‌های گزارش‌دهی بهتری را ارائه می‌دهد. همراه با اعلان‌های خودکار و مدیریت وظایف، این امر منجر به جریان روان‌تر و سریع‌تر اطلاعات در سراسر سازمان می‌شود.

سطوح خدمات مشتری

با بهبود مدیریت موجودی و استفاده از داده‌ها برای پیش‌بینی بهتر، یک کسب‌و‌کار می‌تواند در صورت نیاز به مشتری تحویل دهد و از فروش از دست رفته جلوگیری کند و موجودی‌ها را کاهش دهد. برای اقلام موجودی با مدت زمان طولانی تر، یک سیستم ERP می‌تواند در مورد سهام موجود و ورودی گزارش دهد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان اطلاعات به روز را دریافت می‌کنند.

بهبود و افزایش هزینه‌های نامشهود

علاوه بر پیشرفت‌هایی که به راحتی قابل اندازه‌گیری هستند، پیشرفت‌هایی وجود دارد که ماهیت آن‌ها ناملموس‌تر است، اما به همان اندازه مهم و با اهمیت هستند.

طراحی و تولید فرایند

یک سیستم ERP کنترل بهتری بر طراحی و تولید فرایند دارد. این سیستم تضمین می‌کند که هرگونه تغییر برنامه‌ریزی شده در مشخصات محصول، کنترل شده است و ناهماهنگی در طراحی ایجاد نمی‌کند.

رویه‌های حسابداری

از آنجاییکه یک برنامه ERP داده‌ها را در یک پایگاه داده مشترک ادغام می‌کند، دیگر نیازی به فایل‌های حسابداری تکراری نیست. این امر باعث افزایش دقت و سرعت بخشیدن به فرایند حسابداری می‌شود.

 

نرم افزار ERP مایکروسافت

 

ترویج آگاهی هزینه

مطالعات اخیر نشان داده است که 69 درصد از مدیران هیئت مدیره می‌گویند تاثیرات همه‌گیر باعث تسریع ابتکارات تجاری دیجیتال آن‌ها شده است. چالش مدیران مالی این است که چگونه می‌توانند این طرح‌ها را تامین کنند و در عین حال، کنترل هزینه‌ها را حفظ کنند. برای یک کسب‌و‌کار بسیار مهم است که بفهمد ساختار هزینه فردی آن چگونه است. این امر با نرم‌افزار ERP کاملا قابل دستیابی است.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما