مدیریت منابع انسانی در سازمان های پروژه محور

مدیریت منابع انسانی در سازمان های پروژه محور

در این مقاله قصد داریم با مزایای استفاده از نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی پروژه آشنا شویم؛

اگر به عنوان مدیر یک سازمان پروژه محور فعالیت می‌کنید، حتماً متوجه شده‌اید که روش‌های سنتی ثبت مرخصی، تایم شیت روزانه، ماموریت‌ها و تعطیلات کارکنان دیگر کارایی خوبی ندارند. در این مواقع، بهتر است برنامه‌ای برای مدیریت منابع انسانی پروژه خود داشته باشید. با استفاده از نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی پروژه شرکت تکران، می‌توانید به سادگی اطلاعاتی مانند تعداد ساعات کاری برنامه‌ریزی شده، نوع قرارداد همکاری، مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و میزان ساعات کاری تخصیص داده شده برای هر پروژه را ثبت کنید. این نرم‌افزار سیستمی جامع برای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های پروژه محور فراهم می‌کند و می‌تواند به شما در صرفه‌جویی زمان و افزایش بهره‌وری کمک کند.

چند مثال از ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی پروژه:

داشبورد مدیریتی

مدیران سازمان برای سازماندهی و مدیریت نیاز به ایزار بصری از داده های سیستم دارد تا در جریان پیشرفت وظایف اختصاص داده شده به تیم پروژه  قرار گیرد . داشبورد های مدیریتی شامل گزارشهایی است که داده های سیستم را به اطلاعات قابل تحلیل برای مدیران تبدیل میکند.

مدیریت درخواست های کارمندان

نرم افزار منابع انسانی پروژه روند درخواست‌های کارمندان همچون درخواست مرخصی، ماموریت، دورکاری و تایید آن‌ها را ساده و سریع می‌کند.

 

hr portal

 

ثبت تایم شیت روزانه

در یک سازمان هر کارمند ممکن است هم زمان به چندین پروژه تخصیص داده شود یکی از چالش‌های مدیریت پروژه میزان کار اعضای تیم پروژه است که در محاسبه میزان زمان و هزینه پروژه موثر هست. به منظور مدیریت این چالش، فرم ثبت تایم شیت در سیستم در نظر گرفته می‌شود که کاربر می‌تواند زمان تخصیص داده شده به پروژه ها را به صورت روزانه ثبت کند. همچنین میزان باقی مانده وظایف خود را ببیند و برآوردی از پیشرفت پروژه با توجه به وظایف خود داشته باشد.

نرم‌افزار منابع انسانی زندگی کارمندان شما را بی‌دغدغه می‌کند.

وقتی کارها به صورت سیستمی انجام شود، علاوه بر صرفه جویی در زمان، رفاهی برای نیروی کار شما به ارمغان می‌آورد. انجام تاییدیه‌ها و محاسبات روزهای حضور، ثبت اضافه‌کاری‌ها، درخواست‌های مرخصی و … را در قالب یک پلتفرم تصور کنید.

مدیریت ایمن داده‌ها

ذخیره تمام اطلاعات کارمندان شامل: مستندات، قراردادهای کاری، ساعات کاری، تعطیلات، گزارش‌های حضور کارمندان، ارزیابی‌ها و هر یادداشتی مرتبط با کارمندان، به شرطی که سرورها کاملا ایمن شده و پشتیبان‌گیری شوند، مطمئن‌تر از یک اتاق بایگانی است.

شرکت تکران با ارائه نرم افزار مدیریت منابع انسانی پروژه، مدیریت وظایف کارمندان براساس مرخصى‌ها، اضافه کارى‎‌ها، مریضى‌ها و ماموریت‌ها را  برای مدیران راحت‌تر کرده است. با استفاده از این سیستم مى‌توان عملکرد کارمندان به عنوان منابع انسـانى پروژه‌ها و درنتیجه میزان پیشرفت پروژه‌ها را به راحتى ارزیابى نمود.

 

hr portal

 

به شما کمک می‌کند تا با گزارش‌گیری‌های ساده، تصمیمات بهتری بگیرید.

در حالی که ممکن است هر روز نیازی به تهیه گزارش‌ها و تصمیم‌گیری‌های تجاری نداشته باشید، نرم‌افزار منابع انسانی شما را قادر می‌سازد تا فورا به مجموعه اطلاعات دست پیدا کنید. نرم‌افزار منابع انسانی پروژه شما را قادر می‌سازد قبل از تایید مرخصی‌ها، چک کنید که آیا در هر بخش کارکنان کافی خواهید داشت یا خیر.

دسترسی از راه دور را فراهم می‌کند.

اگر شما کارکنانی دارید که از راه دور کار می‌کنند، در حال مأموریت هستند و یا کارکنانی که روزانه زیاد با کامپیوتر کار نمی‌کنند، می‌توانند همه کارهای مرتبط به این نرم‌افزار را در هر زمان، مکان و از هر دستگاهی انجام دهند.

مترجم: زهره رجایی

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما