چرا کسب‌وکارهای کوچک از Dynamics 365 Business Central استفاده می‌کنند؟

چرا کسب‌وکارهای کوچک از Dynamics 365 Business Central استفاده می‌کنند؟

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط از نرم افزار Dynamics 365 Business Central برای مدیریت حسابداری و مالی خود استفاده می کنند. این نرم افزار، به عنوان یکی از محصولات خانواده بزرگ مایکروسافت، ویژگی های بسیاری دارد که می توان آن را به عنوان یک نرم افزار فوق العاده مطرح کرد.

دسترسی آسان و سریع به اطلاعات حسابداری

در صفحه اصلی Business Central شما با یک کلیک به مشتریان، فروشندگان، اقلام، حساب‌های بانکی و نمودار حساب‌ها دسترسی دارید. همچنین در صفحه اصلی داشبوردی از اطلاعات تجاری وجود دارد که محصولات پرفروش، آمار فروش و موارد دیگر را به شما نشان می‌دهد. زیر این بخش نمودارهای عملکرد کسب‌وکار را در کنار PowerBI مشاهده می‌کنید.

با استفاده از Dynamics 365 Business Central، می توانید کارهای خود را به صورت سریع و راحت انجام دهید. این نرم افزار امکاناتی مانند پرداخت های الکترونیکی، پردازش خودکار حساب های بانکی و مدیریت سفارشات را نیز دارد. همچنین، با استفاده از این نرم افزار، می توانید به طور موثر تری با مشتریان و فروشندگان خود تعامل داشته باشید.

در نهایت، Dynamics 365 Business Central یک نرم افزار حسابداری و مالی فوق العاده است که به شما کمک می کند به صورت سریع و راحت کارهای خود را انجام دهید و به طور موثر تری با مشتریان و فروشندگان خود تعامل داشته باشید.

اگر با PowerBI آشنایی ندارید به شما توصیه می‌کنم مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

PowerBI چیست؟

به راحتی نحوه نمایش را سفارشی کنید

هر کاربر می‌تواند نحوه نمایش اطلاعات را به شیوه دلخواه خود بچیند و فیلدهایی را اضافه یا حذف کند.

اتصال اکسل به Dynamics 365

با استفاده از Microsoft Excel به راحتی داده‌های خود را ویرایش کنید، سپس فایل اکسل ویرایش شده را انتشار دهید و پایگاه داده شما به‌روز می‌شود.

اتصال به Outlook

Business Central می‌تواند به شما در پاسخ‌دهی و رسیدگی به درخواست‌های مشتریان کمک کند. این نرم‌افزار قابلیتی دارد که با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل محتوای ایمیل، متوجه می‌شود که مخاطب با یک مشتری خاص مرتبط است، که از این ویژگی‌ها برای سرعت بخشیدن به کارهای تکراری و خسته‌کننده روزمره می‌توان بهره برد و زمان ارزشمند را صرف فعالیت‌های منجر به آورده مالی کرد.

 

Dynamics 365 Business Central

 

با Power Automate گردش کاری را خودکار کنید

همان‌طور که می‌دانید، Power Automate قابلیتی ارائه می‌دهد که می‌توانید تقریباً هر کاری را بدون نوشتن حتی یک خط کد انجام دهید. به عنوان مثال با ایجاد یک مشتری جدید، یک پیام به گروه فروش شما در Teams ارسال کرده تا مطلع شوند.

استفاده از نرم‌افزار Business Central بسیار ساده است و لازم نیست هیچ کس برای دریافت یا اشتراک‌گذاری اطلاعات یک متخصص باشد.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما