7 مزایا و ویژگی‌های Copilot در Dynamics 365 Sales (CRM)

7 مزایا و ویژگی‌های Copilot در Dynamics 365 Sales (CRM)

قبل از وجود Copilot، تیم‌های فروش زمان زیادی را صرف مدیریت روابط پیچیده با مشتری و انجام وظایف دستی می‌کردند که منجر به مدیریت ناکارآمد سرنخ‌ها می‌شد. این چالش‌ها در نهایت ثبت سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش آن‌ها را به تأخیر می‌انداخت. آیا این موضوع برای شما آشنا به نظر می‌رسد؟

اگر چنین است، به خواندن ادامه دهید.

اکنون، با ادغام بومی Copilot در تمام محصولات Microsoft Dynamics 365، از جمله Dynamics 365 Sales (CRM)، گیرندگان اولیه آمار زیر را گزارش می‌دهند:

70٪ از کاربران Copilot گفتند که بهره‌وری بیشتری دارند و 68٪ گفتند که این نرم‌افزار کیفیت کار آن‌ها را بهبود بخشیده است.

به طور کلی، کاربران در مجموعه‌ای از وظایف (جستجو، نوشتن و خلاصه‌سازی) 29٪ سریع‌تر بودند.

کاربران تقریباً 4 برابر سریع‌تر توانستند عقب‌افتادگی خود را از یک جلسه جبران کنند.

64٪ از کاربران گفتند که Copilot به آن‌ها کمک می‌کند تا زمان کمتری را صرف پردازش ایمیل کنند.

85٪ از کاربران گفتند که Copilot به آن‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر به یک پیش‌نویس خوب برسند.

75٪ از کاربران گفتند که Copilot با پیدا کردن هر چیزی که در فایل‌هایم نیاز دارم، در زمان من صرفه‌جویی می‌کند.

77٪ از کاربران گفتند که بعد از استفاده از Copilot ، دیگر نمی‌خواهند آن را کنار بگذارند.

گزارش ویژه شاخص روند کار

با وجود آمارهای چشمگیر، این تازه شروع ماجراست و قطعا با دریافت بازخورد بیشتر از کاربران، قابلیت‌های Copilot حتی بهتر هم خواهد شد.

اگر هم‌اکنون از اکوسیستم مایکروسافت استفاده می‌کنید، به این معنا که از هر محصول مایکروسافت از جمله Microsoft 365 یا Teams  بهره می‌برید، ادغام D365 Sales برای شما بسیار قدرتمندتر خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید از Copilot در تمامی این سیستم‌های بهم پیوسته استفاده کنید. فوق‌العاده است، نه؟

با این حال، اگر به دنبال بهینه‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود هستید و می‌خواهید بدانید که Copilot در D365 Sales چگونه می‌تواند به تیم شما کمک کند، این بلاگ برای شما مناسب است. بیایید به مزایا و ویژگی‌های آن بپردازیم.

 

مزایای Copilot

 

مزایای Copilot در Dynamics 365 Sales

1. افزایش بهره‌وری

با خودکارسازی وظایف روتین، تیم فروش شما می‌تواند بر روی فعالیت‌های حیاتی، مانند برقراری ارتباط با مشتریان و نهایی کردن معاملات، تمرکز کند.

2. دقت بالاتر داده‌ها

استفاده از Copilot در D365 Sales با اتوماسیون فرایند ورود و به‌روزرسانی اطلاعات، از صحت داده‌ها مطمئن می‌شود و خطاهای ناشی از ورود دستی را به حداقل می‌رساند.

3. تعاملات شخصی‌سازی‌شده با مشتری

با بهره‌مندی از درک لحظه‌ای در مورد ترجیحات مشتری، تیم‌های فروش قادر خواهند بود تعاملات خود را شخصی‌سازی کنند و  پیشنهادات خود را متناسب با نیازهای هر مشتری تنظیم نمایند.

4. مدیریت ساده‌شده‌ سرنخ‌ها

Dynamics 365 Sales با بهره‌گیری از امتیازدهی و اولویت‌بندی مبتنی بر هوش مصنوعی، تیم‌های فروش را قادر می‌سازد تا مشتریان بالقوه را با دقت شناسایی کنند و در نتیجه، مدیریت سرنخ‌ها را به طور مؤثرتری انجام دهند.

5. پیش‌بینی فروش بهبود یافته

کاربران می‌توانند از تحلیل‌های پیش‌بینی کننده‌ Copilot برای دستیابی به پیش‌بینی‌های فروش دقیق و مدیریت بهتر منابع استفاده کنند. این امر منجر به فرصت‌های بیشتر برای فروش‌های تکمیلی (upselling) و فروش‌های متقابل (cross-selling) و در نهایت، افزایش رشد درآمد می‌شود.

6. راهنمایی لحظه‌ای

دسترسی به پیشنهادات لحظه‌ای، تیم فروش را قادر می‌سازد تا در طول تعامل با مشتری، تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تری داشته باشند و در نتیجه کل مسیر مشتری را بهبود بخشند. برای مثال، زمانی که نماینده‌ فروش در حال مذاکره برای بستن یک قرارداد است، Copilot می‌تواند سوابق خرید گذشته‌ خریدار را تجزیه و تحلیل کند و اقلام یا خدماتی مرتبط را پیشنهاد دهد، که ممکن است مورد توجه آن‌ها قرار گیرد. این امر زمینه‌ای را برای تیم‌های فروش فراهم می‌کند تا معاملات را با کارآمدی بیشتر نهایی کنند و تجربه‌ کلی مشتری را ارتقا دهند.

7. یکپارچگی بی نقص با سایر برنامه‌های مایکروسافت

یکپارچگی با سایر برنامه‌های مایکروسافت (مانند Dynamics 365 BC، بازاریابی، Azure، CRM، PowerPlatform) با ارائه‌ یک پلتفرم واحد برای ارتباط، همکاری و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده، ارزش پیشنهادی Copilot در Dynamics 365 Sales را افزایش می‌دهد.

 

مزایای Copilot

 

ویژگی‌های Copilot در Dynamics 365 Sales

1.  ورود خودکار داده‌ها: Copilot با استخراج جزئیات مرتبط از ایمیل‌ها، تقویم‌ها و سایر منابع، مدیریت داده‌ها را ساده می‌کند و در صورت نیاز، رکوردهای CRM را به‌روزرسانی می‌نماید.

2.  امتیازدهی خودکار سرنخ‌ها با هوش مصنوعی: Copilot در D365 Sales بر اساس عواملی مانند سابقه تعامل، داده‌های جمعیت‌شناختی و سیگنال‌های خرید، به سرنخ‌ها امتیاز می‌دهد و به تیم‌های فروش در اولویت‌بندی مؤثر فعالیت‌هایشان کمک می‌کند.

3.  دستیار هوشمند ایمیل: ادغام Copilot و D365 Sales، دستیار هوشمند ایمیل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستیار بر اساس متن و محتوای ایمیل شما، پاسخ‌های سفارشی‌شده، اقدامات پیگیری و گام‌های بعدی را پیشنهاد می‌کند.

4.  تحلیل پیش‌بینی‌کننده: Copilot با استفاده از تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده، فرصت‌های فروش را پیش‌بینی می‌کند، ریسک‌های بالقوه را شناسایی کرده و اقداماتی را برای بهبود عملکرد فروش پیشنهاد می‌دهد.

5.  دانش مکالمات: Copilot مکالمات ایمیل و جلسات را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بینش‌های ارزشمندی استخراج نماید. این بینش‌ها شامل موضوعات کلیدی مورد بحث، تحلیل احساسات و موارد اقدامی است که به برقراری جلسات پیگیری پربازده‌تر کمک می‌کند.

6.  یکپارچگی با Microsoft 365: Copilot  به‌راحتی با ابزارهای Microsoft 365 مانند Outlook و Teams ادغام می‌شود و یک پلتفرم یکپارچه برای همکاری در بخش فروش ایجاد می‌کند. این قابلیت به فروشندگان امکان می‌دهد تا داده‌های CRM  را مستقیماً از Microsoft 365 و Teams ضبط، بازیابی و ویرایش کنند. علاوه بر این، امکاناتی مانند خلاصه جلسات ثبت‌ شده در Teams و تولید محتوای ایمیل را ارائه می‌دهد.

7. یکپارچگی با سایر راهکارهای D365:  یکپارچگی Copilot با سایر برنامه‌های کاربردی D365 مانند Dynamics 365 Business Central به آن امکان می‌دهد تا با استفاده از داده‌های ادغام‌شده CRM و ERP، دانش و نگرش خود را تطبیق دهد. این امر، تعاملات سفارشی‌شده را تسهیل می‌کند که به نوبه خود، منجر به پرورش روابط قوی‌تر با مشتری می‌شود.

بهینه‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با راهنمایی

Copilot یک ابزار قدرتمند است که به بسیاری از کسب‌وکارها برای بهبود فرایندهای فروش و روابط با مشتری کمک کرده است. اگر می‌خواهید تیم شما از مزایایی مانند دسترسی سریع به اطلاعات، درک لحظه‌ای و همکاری بهبود یافته بهره‌مند شود،  بررسی کنید که چگونه Dynamics 365 Sales می‌تواند برای نیازها و اهداف منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما مفید باشد!

همکاری با یک شریک راهکارهای مایکروسافت مانند TMC می‌تواند به شما در درک و بهره‌مندی هر چه بیشتر از Copilot و Dynamics 365 Sales کمک کند. تیم ما تجربه گسترده‌ای در پیاده‌سازی و سفارشی‌سازی راه‌حل‌های مایکروسافت برای صنایع و نیازهای تجاری مختلف دارد. هنگامی‌که با ما همکاری می‌کنید، شما را در فرایند ادغام Copilot با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهنمایی می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که داده‌ها، گردش کار و امنیت مناسب در اختیار شما قرار گیرد. TMC سال‌هاست که با ارائه آموزش و پشتیبانی به مشتریان برای بهبود فرایندهای کاری جهت دستیابی به کارایی بالاتر کمک می‌کند و ما نیز می‌توانیم به شما یاری برسانیم.

برای خرید CRM از سری محصولات شرکت تکران با ما تماس بگیرید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما