تاثیر Microsoft 365 بر ساده‌سازی فرایندهای تجاری

تاثیر Microsoft 365 بر ساده‌سازی فرایندهای تجاری

تجربه کارمند مهم و حیاتی برای هر کسب‌وکار است و رضایت آن‌ها از کارشان به فراهم بودن ترکیبی از سیستم‌های مناسب و فرهنگ سازمانی خوب وابسته است. با توجه به تحولات رخ داده در نحوه کار و محیط کار، به وجود آوردن تجربه کارمندی خوب و تعامل با کارمندان چالش برانگیز است. تجربه کارمند از لحظه‌ای آغاز می‌شود که فرد به فرصت شغلی نگاه می‌کند و تا زمانی که شرکت را ترک کند، ادامه دارد. بنابراین، مدیریت تجربه کارمند در هر مرحله این چرخه بسیار اهمیت دارد.

استفاده از برنامه‌های پیچیده می‌تواند موجب از بین رفتن امید و دلگرمی کارمندان شود و در نهایت برای سازمان مخرب خواهد بود. برخی پلتفرم‌های نرم‌افزاری مانند Microsoft 365 شامل برنامه‌های Office، سرویس‌های ابری هوشمند و امنیتی هستند که تاثیر مستقیمی بر ارتباطات و همکاری میان کارمندان دارند. Microsoft Viva و Microsoft Loop نیز این قابلیت را دارند که ارتباطات، دانش، منابع و گزارشات تحلیلی را در کنار هم به شما ارائه کنند.

بنابراین، استفاده از پلتفرم‌های نرم‌افزاری مانند Microsoft 365 می‌تواند به ساده‌سازی فرایندهای تجاری و بهبود تجربه کارمند کمک کند. این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند تا ارتباطات، دانش، منابع و گزارشات تحلیلی را به صورت خودکار و در یک محیط مرکزی مدیریت کنید. به همین ترتیب، سازمان شما می‌تواند بهبود یابد و کارمندان شما می‌توانند با اطمینان بهتری کار کنند.

 

در شرکت‌هایی که از Microsoft 365 بهره می‌برند، تجربه کارمندان به سادگی با تعاملات درون این پلتفرم افزایش می‌یابد. سرویس‌های ارائه شده در این زمینه، تجربه کارمند را با در نظر گرفتن پارامترهایی همچون عملکرد شغلی یا شخصیت اختصاصی می‌کنند. این سرویس‌ها ضامن این هستند که کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را با وضوح بیشتری ببینند و با تمرکز بر نیازهای کاربران، پیچیدگی‌ها را از بین ببرند.

اگر قصد دارید با ایجاد تغییراتی در سازمان تجربه مفید کارمندان را افزایش دهید، چهار حوزه وجود دارد که باید بر آن‌ها متمرکز شوید:

  • امکان دسترسی به اطلاعات از راه دور
  • سهولت جمع‌آوری داده‌ها و طبقه‌بندی آن‌ها
  • سرعت بالا در دستیابی به اسناد
  • ایجاد تجربه کارمندی در فضایی که افراد کار می‌کنند

دسترسی به اطلاعات از راه دور

برای کارمندانی که به صورت ریموت و یا به صورت ترکیبی از حضوری و ریموت مشغول به کار هستند، ضروری است که به داده‌ها، اسناد و اطلاعات دسترسی داشته باشند. ارائه راهکارهایی همراه با سادگی می‌تواند تعاملات را افزایش دهد. وظایف در برنامه‌هایی همچون Outlook ،Office و Microsoft Teams ثبت و تکمیل می‌شوند.

سهولت جمع‌آوری داده‌ها و طبقه‌بندی آن‌ها

تحت یک فرایند ساده که کارمندان بتوانند داده‌ها و اسناد را جمع‌آوری و همزمان طبقه‌بندی کنند، یک تجربه کارمندی سودمند شکل خواهد گرفت. با این شیوه، پرسنل شما به آسانی به اطلاعات دسترسی دارند، بدون اینکه عوامل دست‌وپاگیر عملکرد آن‌ها را کاهش دهد.

 

 

سرعت بالا در دستیابی به اسناد

محیط کاری به طور مداوم در گردش است و افراد می‌روند یا اعضای جدیدی به تیم می‌پیوندند، پس اطلاعات همیشه به یک شیوه جمع‌آوری و ذخیره نمی‌شوند. در نتیجه، فراهم بودن امکان جستجوی پیشرفته برای دستیابی به اسناد و نسخه‌های قبلی اهمیت دارد.

ایجاد تجربه کارمندی در فضایی که افراد کار می‌کنند

تجربه کارمندی باید در جایی شکل گیرد که افراد با پیچیدگی مواجه هستند. به طور مثال، فرایندهایی که کارمندان را ملزم می‌کند دائماً بین مرورگرها، نسخه‌های مختلف ویندوز و سیستم‌عامل یا برنامه‌ها در رفت‌وآمد باشند، موجب خستگی آن‌ها می‌شود و عملکردشان را کاهش خواهد داد. پس ایجاد گردش کاری به شکلی سازنده، که پرسنل بتوانند به هر چه نیاز دارند به سرعت و سهولت دست یابند، آنان را فعال و همراه با سرعت عمل در انجام امور نگه خواهد داشت.

تکران علاوه بر درک نیازهای کسب‌وکار شما، راهکار‌هایی تجاری پیشنهاد می‌دهد تا تحت پلتفرم Microsoft 365، کارمندان خود را با انگیزه نگه دارید و تجربه کارمندی لذت‌بخش و ساده‌ای برایشان فراهم گردانید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما