هشت روش هوشمند مدیریت بازاریابی

هشت روش هوشمند مدیریت بازاریابی

صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک مسئولیت‌های زیادی دارند و اغلب درگیر حجم بسیار زیادی از وظایف هستند. مدیریت بازاریابی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که صاحبان مشاغل کوچک با آن روبرو هستند. از جمله چالش‌هایی که صاحبان مشاغل با آن روبرو هستند: چگونه برای محصولات یا خدمات خود تقاضا ایجاد کنید، کسب‌و‌کار خود را در ذهن مشتریان بالقوه نگه دارید و جریان درآمدی کسب‌و‌کار جدید خود را حفظ کنید؟

1- تدوین یک برنامه

بازاریابی به طور تصادفی نتایج ناهمواری ایجاد می‌کند. تصمیم بگیرید که می‌خواهید از تلاش‌های بازاریابی‌تان چه چیزی به دست آورید، کدام روش‌ها براساس تحقیقات بازارتان برای دستیابی به مشتریان هدف بهترین کارکرد را دارند، و چه نوع بودجه‌ای را می‌توانید به بازاریابی اختصاص دهید. سپس یک برنامه بازاریابی 12 ماهه با جزئیات ایجاد کنید. از آن به عنوان نقشه راه خود برای هدایت تلاش‌های بازاریابی استفاده کنید.

2- شخصی سازی

استفاده از یک روش بازاریابی یکسان برای تمامی کسب‌و‌کارها در صنایع مختلف امری اشتباه است. امروزه، بازاریابی شما نیاز به یک تماس شخصی دارد. با جمع‌آوری داده‌های مشتری مانند بودجه، رفتار خرید گذشته و جزئیات شخصی آن‌ها آغاز به کار کنید. بنابراین، شما می‌توانید این دانش را در مورد آنچه مشتریانتان انجام می‌دهند، می‌خواهند و نیاز دارند، ایجاد کنید. استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مانند داینامیک CRM جمع‌آوری اطلاعات را بسیار آسان کرده است.

 

مدیریت بازاریابی

 

3- ایجاد روابط

مشتریان امروزی خواهان روابط با مشاغلی هستند که از آن‌ها حمایت می‌کنند. برای ایجاد این رابطه، بازاریابی شما باید در تمام نقاط تماس ممکن در مسیر خرید به مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشد. از آگاهی تا توجه به تحقیق و تصمیم گیری، توسعه بازاریابی که پیام‌های بازاریابی سنتی و دیجیتالی را در برمی‌گیرد، تضمین می‌کند که کسب‌و‌کار شما در آگاهی مشتری باقی می‌ماند.

4- بیان داستان

برای انتقال سریع پیام بازاریابی خود در قالبی قانع‌کننده، Sway را امتحان کنید، یک ابزار داستان‌سرایی دیجیتالی که ایجاد و اشتراک گذاری ایده‌ها را در صفحه آسان می‌کند. فقط کافی است یک سند را وارد کنید، سپس اطلاعات را ویرایش کنید. Sway به طور خودکار آن را قالب بندی می‌کند و حتی به شما امکان می‌دهد برای مشاهده افقی یا عمودی بهینه‌سازی کنید.

5- خودکارسازی

از ابزارهایی مانند داینامیک CRM برای کارآمدتر کردن سازمان استفاده کنید. CRM آنلاین می‌تواند تمام تعاملات و داده‌های مشتری را در یک مکان ردیابی کند، با برنامه‌هایی که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید، کار می‌کند و سایر دسترسی‌ها را خودکار می‌کند. اتوماسیون به شما زمان و پول بیشتری می‌دهد تا در جایی که نیاز است خرج کنید.

 

مدیریت بازاریابی

 

6- بازاریابی خود را در حال حرکت مدیریت کنید

صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک هرگز دست از کار نمی‌کشند و مدیریت بازاریابی آن‌ها نیز نباید هرگز از فعالیت خود بایستد. برای ایجاد، راه‌اندازی و مدیریت کمپین‌های بازاریابی در هر زمان و مکان، یک راه‌حل CRM سازگار با موبایل مانند CRM آنلاین را انتخاب کنید. از آنجایی که در زمان واقعی همگام‌سازی می‌شود، همیشه اطلاعات فعلی را روی دستگاه تلفن همراه خود خواهید داشت.

7- همکاری

بهترین مدیریت بازاریابی زمانی اتفاق می‌افتد که با تیم خود طوفان فکری به پا کنید. ابزارهای بازاریابی را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد با هم کار کنید. آفیس 365 مبتنی بر ابر است که اشتراک‌گذاری اسناد را آسان می‌کند و همچنین پیام‌رسانی فوری از طریق Yammer و ویدئو کنفرانس آنلاین، از طریق اسکایپ برای کسب‌و‌کار را در خود جای داده است.

 

مدیریت بازاریابی

 

8- اندازه‌گیری نتایج

برای اینکه بدانید مدیریت بازاریابی شما کارآمد است یا خیر، باید نتایج را اندازه‌گیری کنید. از داینامیک CRM آنلاین برای جمع‌آوری داده‌های مشتری و گزارش رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. تجزیه و تحلیل وب‌سایت خود را اضافه کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را جمع‌اوری کنید تا در نهایت بهترین ROI را ایجاد کنید. همچنین با اندازه‌گیری نتایج سازمانی، می‌توانید برنامه بازاریابی خود را برای موفقیت بیشتر تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما