
دلایل سرمایهگذاری در طراحی اپلیکیشن
همزمان که رفتار مصرفکنندگان در حال تغییر و تحول است، مشاغل باید استراتژی خود را مطابق با نیازهای مصرفکنندگان طراحی و اجرا کنند. در نتیجه، شرکتها به سرعت در حال تبدیل اپلیکیشنهای خود به عنوان ابزار و دارایی تجاری خود هستند. یکی از سوالات کلیدی در تجارت این است که چگونه میتوانید به برند خود مزیت رقابتی بدهید. اپلیکیشنهای تلفن همراه شرکتهای پیشرو در صنعت در حال طراحی تجربیات جامعی هستند که از ماهیت شخصی تلفن همراه استفاده میکنند. در حالی که هنوز در مورد اپلیکیشنهای تلفن همراه تردید وجود دارد، مهم است بدانید که یک اپلیکیشن بومی تنها یک نسخه موبایل وب سایت شما نیست، بلکه یک محیط جذاب و تجربه محور برای ایجاد یک سفر منسجم مشتری است. از یک اپلیکیشن تلفن همراه میتوان برای ایجاد یک حضور قوی در موبایل استفاده کرد، که منجر به مشارکت بهتر کاربران برای سرمایهگذاری در اپلیکیشن شما میشود.
یک رویکرد مبتنی بر تلفن همراه برای مشاغل موفق ضروری است، اما بسیاری هنوز در اتخاذ استراتژی اپلیکیشن تلفن همراه عقب ماندهاند. وب تلفن همراه میتواند به افزایش آگاهی و افزایش ترافیک کمک کند، از طرف دیگر اپلیکیشنهای تلفن همراه به شما این امکان را میدهد تا ارتباط خود با مشتریان را تقویت کرده و میزان نگهداری آنان را نیز افزایش دهید. بدون حضور تلفن همراه، فرصتهای قابل توجه بازاریابی از دست میرود.
برای ارتباط در بازار امروز، حضور موبایل یک ضرورت است. ما شاهد افزایش چشمگیر تنوع و انواع اپلیکیشنهای تجاری در حال بارگیری هستیم و مصرفکنندگان بیشتری برای تعامل با برند ما به اپلیکیشنهای تلفن همراه روی میآورند. در واقع، تخمین زده میشود که بین سالهای 2016 تا 2020 بارگیریهای سالانه به میزان دو برابر افزایش یابد و به حدود 284 میلیارد برسد. بدین ترتیب، اکنون بهترین زمان برای شروع سفر توسعه اپلیکیشن تلفن همراه است.
مشاغل برای ارائه تجربه بهتر مشتری، کمک به افزایش فروش یا رقابت بیشتر در بازار، روی اپلیکیشنهای تلفن همراه سرمایهگذاری میکنند. طبق تحقیقات، دو روش اصلی که اپلیکیشنهای تلفن همراه به بهبود کسب و کار کمک میکند، بهبود خدمات به مشتریان و ارائه بازگشت سرمایه است.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا مشاغل باید این انقلاب تکنولوژیکی را بپذیرند و روی اپلیکیشنهای تلفن همراه سرمایهگذاری کنند:
1- افزایش مشارکت مشتری
اپلیکیشنهای تلفن همراه یک استراتژی عالی برای حفظ مشتریان شما، با نام تجاری سازمانتان است و ویژگیهای منحصربفردی را ارائه میدهند که جذابیت بیشتری نسبت به وب دارند. اپلیکیشنها میتوانند مشتریان فعلی و بالقوه را ترغیب کنند تا با مشاغل شما درگیر شوند و به همکاری خود ادامه دهند. یک اپلیکیشن راهی آسان برای مرور، خرید و تعامل با یک نام تجاری به مشتریان ارائه میدهد. درنتیجه، نام تجاری درست در دست مشتریان قرار دارد. هرچه بیشتر مشتریان شما درگیر و با برند ارتباط برقرار کنند، تمایل بیشتری برای خرید محصول خواهند داشت.
2- کانال مستقیم و شخصی
یکی از مزیتهای مهم یک اپلیکیشن تلفن همراه این است که به مشاغل این امکان را میدهد تا ارتباطات خود را شخصیسازی کنند. با استفاده از اطلاعات پروفایل کاربری، شرکتها قادر به جذب مشتریان خود به صورت جداگانه در زمان واقعی هستند. یک اپلیکیشن تلفن همراه، فرصتی فوقالعاده را برای برندها در جهت ارائه تجربه کاربری بسیار شخصی و ایجاد روابط عمیقتر با مشتریان فراهم میکند. این به نوبه خود، منجر به نتایج بهتر و تعامل با نام تجاری میشود. اطلاعات پروفایل کاربری اپلیکیشن را میتوان برای ارائه ارتباطات بسیار تقسیمبندی شده و شخصی به هر کاربر استفاده کرد.
3- ایجاد آگاهی برند
یکی از مهمترین مواردی که یک اپلیکیشن به مصرفکنندگان ارائه میدهد، آگاهی و ارتباط با نام تجاری شما است. محیطی را فراهم میکند که در آن تعامل منظم با بازار هدف شما میتواند اعتماد و وفاداری را تقویت کند. هرچه بیشتر مصرفکننده در معرض نام تجاری شما قرار بگیرد، قصد خرید وب نیز بیشتر میشود. به همین دلیل است که اپلیکیشنهای تلفن همراه یک استراتژی موثر و موفق برای ارتقا و ایجاد برندها محسوب میشوند.
4- وفاداری به برند را تشویق کنید
ایجاد ارتباط واقعی و صادقانه برای تقویت وفاداری به برند بسیار مهم است. این تجربه کاربر از یک اپلیکیشن است و چقدر این برای مشتریان ارزشمند است که وفاداری برند را به اپلیکیشنهای تلفن همراه پیوند داده است. این یکی از مهمترین دلایلی است که شما باید به فکر ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه برای تجارت خود باشید. افزایش قابلیت دسترسی به محصولات و خدمات شما، راهی عالی برای افزایش وفاداری مشتریان و بهبود پیشنهادات شما است.
5- خدمات و پشتیبانی مشتریان
70 درصد از خریدها متاثر از تجربه مشتریان است. اپلیکیشنهای تلفن همراه یک کانال کارآمدتر را برای ارتباط مشتریان و ارتباط با نام تجاری شما در اختیار مشتریان قرار میدهد. از سادهسازی خریدهای آنلاین گرفته تا ارائه اطلاعات با دسترسی آسان، اپلیکیشنهای تلفن همراه میتوانند تجربه و رضایت مشتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. وقتی رضایت مشتری افزایش یابد، فروش نیز افزایش خواهد یافت.
6- اهمیت رقابت
با تداوم رشد موبایل و رفتار روزافزون مصرفکننده، اپلیکیشن تلفن همراه برای مشاغل به سرعت به یک نیاز تبدیل شده است. ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه راهی مطمئن برای رقابتپذیری و تضمین حضور قوی در صنعت است. اپلیکیشن با ارائه یک محیط بصری جذاب و تعاملی، این فرصت را به مشاغل میدهد که از بقیه کسبوکارها متمایز شوند.
7- افزایش درآمد
اپلیکیشنهای تلفن همراه به برند شما این فرصت را میدهد تا درآمد بیشتری را داشته باشید. با راحتتر کردن فرایند خرید، اپلیکیشنها میتوانند تجربه مشتری را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشند، که به نوبه خود بر فروش تاثیر مثبت میگذارد.
8- کسب بینش مصرف کننده
یک اپلیکیشن تلفن همراه به شرکتها این فرصت منحصربفرد را میدهد که واقعا مشتریان خود را درک کنند. بطور خاص، یک اپلیکیشن راهی کارآمد برای کسب و کارها برای جمعآوری، تجزیه و تحلیل و استفاده از دادههای مشتری ارائه میدهد. با بدست آوردن اطلاعاتی مانند ترجیحات مشتریان، اپلیکیشنها به طور بالقوه میتوانند بر استراتژی بازاریابی با بینش ارزشمند مصرف کننده تاثیر بگذارند.
شرکت تکران ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن حرفهای میباشد. برای مشاهده بخش از نمونه کارهای ما در حوزه طراحی اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه نمایید: