
دلایل استفاده از مایکروسافت داینامیک 365
مایکروسافت داینامیک 365، یک پلتفرم تجاری مبتنی بر ابر است که ترکیبی از اجزای مدیریت ارتباط با مشتری CRM و برنامهریزی منابع انسانی ERP به همراه برنامههای بهرهوری و ابزارهای هوش مصنوعی است. داینامیک 365 بهعنوان یک پلتفرم ابری، دید 360 درجهای از بینشهای تجاری را به شما ارائه میکند و همچنین موجب تسریع عملیات تجاری در سازمان شما میشود. ابزارهای داینامیک 365 به تیمهای فروش و بازاریابی کسبوکار کمک میکنند تا بهطور موثر در جهت اهداف سازمانی کار کنند و در میان رقبا به صورت قوی و فعال ظاهر شوند. با استفاده از سیستم عالی و پیشرفتهی سی آر ام، دیگر نیازی به نگرانی در زمینه زیرساختهای مدیریت ارتباط با مشتری ندارید، زیرا مایکروسافت از طریق راهحل Azure این مشکل را حل کرده است. داینامیک 365 تجارت شما را در هر اندازه که باشد و بهرهوری آن را از طریق تحول دیجیتال بهبود میبخشد.
داینامیک 365 با سایر محصولات مایکروسافت مانند آفیس 365 و Outlook به راحتی ادغام میشود و همچنین میتواند به برنامههای شخص ثالث دیگر نیز متصل شود. با توجه به قابلیتهای گسترده و خاصیت مقیاسپذیر این برنامه، داینامیک 365 در حال حاضر توسط صاحبان کسبوکار به عنوان رقیب اصلی بازیگران اصلی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و برنامه ریزی منابع انسانی در جهان مانند Oracle و Salesforce شناخته شده است. اگرچه بسیاری از برنامههای داینامیک 365 بر پایه محصولات قبلی داینامیک فعالیت میکنند، اما این برنامههای جدید جایگزینی برای برنامههایی همچون نرم افزار CRM نخواهند بود. داینامیک 365 به سادگی یک روش جایگزین برای صدور مجوز و استفاده از برنامههای تجاری است که عملکردهای فراوان و قابل توجه دیگری را نیز به کاربران خود ارائه میکند.
داینامیک 365 شامل تعدادی برنامه است که طیف گستردهای از فرایندهای تجاری را پوشش میدهد. مدیریت ارتباط با مشتری، برنامهریزی و تهیه گزارشهای مالی، تدارکات و توابع مدیریت منابع انسانی در یک برنامه واحد وجود دارند. آنچه داینامیک را از بقیه برنامهها متمایز میکند و همچنین میزبان تمامی این فرایندها در یک برنامه واحد است، مدل داده متداول آن است که به این برنامهها اجازه میدهد دادهها را با هم به اشتراک بگذارند. برنامههای موجود در داینامیک 365 با کسبوکار شما و همچنین با توجه به نیازهای خاص بخش شما سازگار هستند. هر برنامه بهگونهای طراحی شده است که به تنهایی و به درستی کار میکنند، اما با هم حتی بهتر کار میکنند. کاربران میتوانند تصمیم بگیرند که با کدام برنامه شروع به کار کنند و در صورت لزوم آنها را برای پشتیبانی از نحوه کار کاربران خود اضافه کنند.
دلایل استفاده از داینامیک 365 در انواع کسبوکار
بینش تجاری سازنده
با استفاده از رابط پیشرفته Power BI در داینامیک 365، شما میتوانید بصیرتهای تجاری سازندهای را ایجاد کنید تا کسبوکار خود را قادر سازید که تمام عملکردهای تجاری را با مجموعه شاخصهای اصلی عملکرد KPI هماهنگ کند.
منبع اطلاعات متمرکز
داینامیک 365، ویژگیهای پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتری را با مایکروسافت outlook ادغام میکند، درحالیکه کاربران را به طور متناوب به یک پلتفرم متمرکز متصل میکند و به مشاغل این امکان را میدهد تا جریانهای کاری را بهصورت کارآمد تنظیم کنند.
سهولت دسترسی
داینامیک 365، قابلیت فعالیت در هر زمان و مکان را از طریق برنامههای تلفن همراه دارای مجوز، در دسترس برای پلتفرمهای اندروید، iOS و ویندوز فعال میکند. این ویژگی به کاربران امکان میدهد تا بهطور شبانهروزی به فعالیت بپردازند و با مشتریان در ارتباط مستمر باشند.
نظارت بر شبکههای اجتماعی
این پلتفرم، گفتگوهای وب، پستها یا سایر مطالب مرتبط را از طریق برنامه هوشمند بازاریابی اجتماعی تحت نظارت قرار میدهد تا مشاغل را قادر به آشنایی با مخاطبان هدف و ایجاد تاکتیکهای بازاریابی برای بهبود تعاملات مشتری کند.
امنیت دادهها
داینامیک 365، اطلاعات مربوط به برنامههای مبتنی بر ابر و منابع داده را از طریق کنترل دسترسی قوی شامل یک مرکز داده فیزیکی، بستر میزبانی خدمات، اتصال شبکه و سطح دسترسی کاربر محافظت میکند.
برنامهریزی بهبود یافته منابع
این پلتفرم همچنین منابع کسبوکار از جمله زمان، منابع فیزیکی و نیروی کار را از طریق امتیازدهی و ویژگیهای اعتبارسنجی لیست هماهنگ میکند تا تیمهای فروش را قادر سازد به تولید مداوم روی آورند و مشتریان جدید بدست آورند و مشتریان فعلی را حفظ کنند.
مدیریت تماس
اطلاعات تماس مشتری را از طریق یک تلفیق آنلاین اکسل جاسازی شده، جمع آوری کرده، بهروزرسانی و سازماندهی میکند و حتی با ایجاد بایگانی، کاربران را قادر میسازد تا پایگاه دادههای مهم CRM خود را بهطور یکپارچه مدیریت و کنترل کنند.
کاهش زمان از دست رفته
از طریق یک راهحل قوی برای مدیریت خدمات میدانی که تعمیر و نگهداری را با یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا یا IoT متحد میکند، یک مدل خدمات پیشگیرانه را ارائه میکند. داینامیک 365 با ارائه این مدل پیشگیرانه، خرابیهای عملیاتی را در سازمان به حداقل میرساند.
معمار مقیاسپذیر
برای ارائه راهحلهای جامع، یکپارچه با راهحلهای مدیریت کسبوکار و برنامههای مایکروسافت آفیس ادغام میشود، تیمهای CRM را قادر میسازد تا تعاملات تجاری و روابط مشتریان را به درستی مدیریت کنند.
بودجهبندی هوشمند
الزامات فعلی خدمات را برای پیشبینی روند تقاضای آینده، کنترل و تجزیه و تحلیل میکند و در عین حال، روشهای مربوطه و سریع را به کاربران توصیه میکند. همچنین به تیمهای بودجهریزی برای اجرای هوشمندانه هزینههای پیشبینیشده، قدرت میبخشد.