10 نمونه استفاده از داینامیک 365 در صنایع مختلف
مایکروسافت داینامیک 365 در دو بخش CRM enterprise یا مدیریت ارتباط با مشتری کسبوکار و کسبکارهای کوچک توانسته است جوایز 2018 CRM را از آن خود کند. این موفقیت دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم. داینامیک 365 در سال 2016 به عنوان نرمافزار ترکیبی ERP و CRM راهاندازی و روانه بازار شد. بهطور معمول، شرکتها از داینامیک 365 برای مدیریت حسابهای مشتریان، سازماندهی مخاطبین اصلی، جمعآوری فرصتهای تجاری، حفظ عملیات روزانه و غیره استفاده میکنند. فرآیندها در موسسات مختلف ممکن است در شب و روز متفاوت باشند، بنابراین هر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری باید بهطور قابل توجهی سفارشیسازی شود، تا اطمینان پیدا کند که تمام عملکردهای مورد نیاز را پوشش میدهد. در ادامه به برخی مثالها در زمینه چگونگی کمک داینامیک 365 به انواع کسبوکارها پرداخته میشود:
1- بهدست آوردن بینش در سراسر چرخه زندگی دانشآموزان، برای انجام فعالیتها
شرکت: Campus Management corporation
صنعت: نرمافزار رایانهای آموزش عالی
این سازمان از داینامیک 365 برای بهبود همکاری با دانشجویان و موسسات آموزشی استفاده میکند.
این سازمان بستر و خدمات آموزش عالی را برای مشارکت بهتر دانشآموزان، تغییر مفاد آموزشی و عملکرد بیشتر ارائه میدهد. این شرکت به عنوان برنده جایزه جهانی مایکروسافت در سال 2018 در زمینه آموزش عالی معرفی شده است. تیم این سازمان متوجه شد که مایکروسافت قصد دارد یک برنامه افزودنی در مدل داده مشترک خود ایجاد کند، که مربوط به صنعت آموزش عالی است. این سازمان کوشیده است تا بتواند دانشآموزان در معرض خطر را شناسایی کرده و برای رفع مشکلات مداخله کند.
2- افزایش پذیرش CRM و بهرهوری کارگزاران
شرکت: JLL
صنعت: املاک تجاری
از داینامیک 365 برای کمک به کارگزاران خود، برای کارآمدتر شدن استفاده میکند.
JLL یک شرکت مطرح عضو Fortune 500 است که در زمینه املاک تجاری و مدیریت سرمایهگذاری تخصص دارد. آنها با بهرهگیری از نرم افزار سی آر ام مایکروسافت به دنبال رویکردهای نوآورانه و انعطافپذیر در جهت رشد هستند. این شرکت با نزدیک به 300 دفتر در سراسر جهان، خواستار بهبود سیستم خود در میان بیش از 83 هزار کارمند و همچنین ادغام دادههای بیشتر در سیستم خود هستند.
3- همگام شدن با رشد سریع دادهها و استفاده از موبایل
شرکت: Copper State Bolt & Nut
صنعت: مصالح ساختمانی
از داینامیک 365 برای بهرهگیری بیشتر از تلفن همراه استفاده میکند.
این شرکت تولید کننده و توزیعکننده اتصالدهندهها و محصولات مرتبط در آمریکای شمالی است. بدون شک استفاده از راهحل ابری موبایل CRM، همگام کردن شرکت را با سرعت توسعه جهانی آسان میکند. این شرکت از داینامیک 365 CRM در تمامی فعالیتهای خود استفاده کرده و از پیچیدگی و افزایش سریع حجم دادهها پیروی میکند.
4- بهبود فرایندها و KPI با دادههای بهتر
شرکت: Handicare
صنعت: مراقبتهای بهداشتی
از داینامیک 365 برای دسترسی به دادههای بهتر در حال حرکت و تخصیص مجدد تیمها استفاده میکند.
این شرکت باعث ایجاد نوآوری در زمینه مسائل مربوط به تحرک میشود. این تیم یک راهحل قوی برای پاسخگویی به نیازهای تجاری و مشتریان خود در سراسر جهان ارائه میکند. داینامیک 365 چنین راهحلی را با ویژگیهایی مانند نقشهبرداری و زمانبندی پرسنل شرکت، ردیابی موافقتنامه خدمات و دسترسی به دادههای بهتر ارائه میکند.
5- ایجاد پیشروهای بیشتر با یک ابزار تجاری کاربردی
شرکت: Stiles
صنعت: توسعه املاک تجاری
از داینامیک 365 برای تقویت نسل پیشرو استفاده میکند.
Stiles یک شرکت املاک تجاری است که خدمات توسعه، معماری، املاک و غیره را ارائه میدهد. چالشی که آنها با آن روبرو هستند این است که چشماندازهای یکسان، به طور ناخودآگاه توسط بخشهای مختلف پردازش میشود. این شرکت از داینامیک CRM برای استفاده از ویژگیهای کاربردی و رابط کاربر پسند استفاده میکند. CRM اطلاعات مشتری را ذخیره کرده و امکان به اشتراکگذاری فایلها را فراهم میکند.
6- داشتن سیستم مدیریت پخش برای خدمت به بازیکنان NFL
شرکت: اتحادیه بازیکنان لیگ ملی فوتبال
صنعت: غیرانتفاعی
از داینامیک 365 برای کشف بهترین فرصتها برای بازیکنان NFL استفاده میکند.
این اتحادیه سعی دارد تا اطلاعات بازیکنان را به سرعت مدیریت کند، تا بتواند فرصتهای بیشتری را برای نزدیک به 220 بازیکن فعلی و 3200 بازیکن سابق پیدا کند. سیستم داینامیک 365 یک سیستم مبتنی بر ابر، دارای چند ماژول برای فروش و سایر عملکردهای تجاری است. اکنون کارکنان NFLPA زمان بیشتری برای خلاقیت و ایجاد فرصتهای بیشتر برای بازیکنان دارند.
7- اتصال دادههای سازه با پرسنل شرکت
شرکت: McDonald Miller Facility Solutions
صنعت: ساختمان سازی
از داینامیک 365 برای تجمیع تمام دادهها در یک مکان و سرعت بخشیدن به فرایند تصمیمگیری استفاده میکند.
این تیم به راهحلی نیاز داشت که به تکنسینهای خدمات اجازه دهد تا آنچه را که در ساختمان اتفاق میافتد، درک کرده و تصمیمات آگاهانهای بگیرند. مایکروسافت داینامیک به پرسنل کمک کرده تا دادهها را درک کرده و اکنون همه چیز در یک سیستم واحد، به جای دو یا سه سیستم مختلف نگهداری شوند.
8- ادغام فرآیندهای اصلی کسبوکار و کاهش هزینهها
شرکت: TGI Friday’s
صنعت: رستوران
از داینامیک 365 برای ادغام کلیه عملیات اصلی کسبوکار و کاهش کار دستی استفاده میکند.
هدف اولیه این شرکت، ادغام تمام عملیات اصلی کسبوکار و اطمینان از این بود که سیستم بتواند از استراتژی رشد در آینده پشتیبانی کند. استفاده از داینامیک 365 به این شرکت کمک کرد تا کاربران بتوانند در هر زمان و مکان به سیستم و اطلاعات دسترسی داشته باشند و از استراتژیهای مختلف استفاده کنند.
9- افزایش کارایی شرکت و استخدام استعدادها
شرکت: Colliers int. Indiana
صنعت: املاک تجاری
از داینامیک 365 برای جذب استعدادهای برتر استفاده میکند.
کولیر یک شرکت در حال رشد است، که میخواهد سرعت خود را حفظ کرده و CRM خود را برای یک جریان کاری خاص سفارشی کند. انتقال به داینامیک 365، انتخاب بسیار درستی بود که به شرکت اجاره داد استعدادهای برتر را شناسایی کرده و به استخدام درآورد.
10- ایجاد تجربه کاربری
شرکت: Providence St. Joseph Health
صنعت: بیمارستان
از داینامیک 365 برای شخصیسازی تجربه بیماران استفاده میکند.
هدف این بخش این است که به بیماران کمک کند تا به موقع به مراقبتهای درمانی دسترسی پیدا کنند و از تجربه شخصیتری بهره ببرند. از این رو، پلتفرم داینامیک 365 قادر به سفارشی کردن تجربه بیماران است. هنگام تماس بیمار با مرکز درمان، کارکنان قادر خواهند بود تا اطلاعات بیمار را در لحظه مشاهده کنند. این قابلیت به مرکز درمانی اجازه میدهد تا خدمات شخصی به بیمار ارائه شود.