مزایای CRM برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط

مزایای CRM برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، برای سازمان‌های کوچک و متوسط، ابزاری بسیار مهم برای حفظ و توسعه روابط با مشتریان است. برای کسب و کارهایی که به دنبال رشد استراتژیک هستند، حفظ مشتریان و جلب رضایت آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای این کسب و کارها، هزینه‌های راه‌اندازی باید با افزایش فروش جبران شود. در نتیجه، حفظ روابط با مشتریان باید در اولویت کسب و کارهایی باشد که به دنبال رشد هستند.

داینامیک 365 یکی از نمونه‌های متعدد CRMها است که برای استفاده در سازمان‌های کوچک و متوسط قابل استفاده است. این برنامه متحد و مبتنی بر ابر است و قابلیت تقسیم کار را میان تیم‌های مختلف فروش، خدمات مشتریان، خدمات میدانی، عملیات، امور مالی، بازاریابی و غیره فراهم می‌کند. داینامیک 365 همچنین ابزارهای بهره‌وری بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین استفاده ممکن را از این ابزارها برای رشد کسب و کار خود ببرند.

آخرین ادغام داینامیک 365 با هدایتگر فروش لینکدین، مزایای بیشتری را برای تیم‌های فروش فراهم می‌کند. با این ترکیب، تیم‌های فروش می‌توانند به راحتی با مشتریان خود در لینکدین ارتباط برقرار کرده و روابط با آن‌ها را بهبود بخشند. به طور کلی، استفاده از مایکروسافت CRM برای سازمان‌های کوچک و متوسط، مزایای بسیاری را به همراه دارد که به آن‌ها کمک می‌کند تا روابط با مشتریان خود را بهبود بخشند و به رشد و توسعه کسب و کارشان برسند.

 

سی آر ام

 

مزایای CRM برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط

اگر داده‌های شما در یک صفحه اکسل یا تنها در ایمیل‌های شما ذخیره شده‌اند، باید به فکر مرتب کردن و خودکارسازی فعالیت‌های سازمان باشید. در میان بسیاری از مزایای غیرقابل انکار CRM، ما در ادامه به سه مزیت اصلی آن اشاره می‌کنیم:

  1. سازماندهی مستمر
  2. یافتن فرصت‌ها
  3. مدیریت ارتباط سازمانی

کمک به تیم فروش برای سازماندهی مستمر

فروش، یک صنعت بسیار سریع است که برای برآوردن نیازهای مشتریان به چابکی و سازگاری زیادی نیاز دارد. با پیاده‌سازی یک سیستم سی آر ام، به ویژه سیستم دارای قابلیت تلفن همراه، نمایندگان فروش می‌توانند اطلاعات خود را بطور مداوم در زمان واقعی به روز رسانی کنند.

برای صرفه‌جویی در وقت، مولد باشید. منظم ماندن برای استفاده بهینه از زمان، امری بسیار مهم است. انجام وظایف اداری بسیار مهم است، اما هرگز نباید مانع بستن معاملات شوید. با استفاده از CRM، پایگاه داده تعاملات، فرصت‌های آینده، معاملات بسته و غیره در هر زمان در دسترس قرار دارند و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

رضایت مشتری: وقتی بی‌نظمی در سازمان شکل بگیرد، همه چیز از دست می‌رود و مشتریان از خدمات شما ناراضی می‌شوند. حفظ وفاداری مشتریان به خدمات عالی مشتریان بستگی دارد و داشتن CRM در محل، توانایی برآورده ساختن و فراتر از انتظارات مشتریان را تقویت می‌کند.

داینامیک 365 چگونه به تیم فروش شما برای سازماندهی کمک می‌کند؟

داینامیک 365 برنامه‌های آشنای شما مانند ورد، اکسل و شیرپوینت را در بر می‌گیرد و عمیقا با آن‌ها ادغام می‌شود. این ادغام به تیم فروش شما کمک می‌کند تا با ترکیب دو دنیای فرایند تجاری و بهره‌وری شخصی، سازماندهی شده باشند.

همواره در حال حرکت: تیم فروش شما می‌تواند در هر زمان و مکان و تنها با اپلیکیشن‌ تلفن همراه غنی که اخبار زمینه‌ای، داده‌های اجتماعی و جریان وظایف را ارائه می‌کند، فعالیت کند.

دسترسی سریع به اطلاعات: تیم فروش شما می‌تواند بطور کارآمد اطلاعات خاصی در مورد حساب‌ها و فرصت‌ها را از طریق ایمیل، تقویم و داده‌های داینامیک 365 جمع‌آوری کند. اگر سازمان شما از آفیس 365 Power BI استفاده می‌کند، تیم فروش شما می‌تواند با استفاده از داشبوردهای مربوطه، نمودارهای مبتنی و غیره را سریعا دریافت کند.

همکاری راحت: از آنجا که ابزارهای همکاری آفیس 365 با داینامیک 365 ادغام شده اند، به اشتراک گذاری موارد مختلف بسیار آسان شده است.

کمک به تیم فروش برای جستجوی فرصت‌ها

حفظ روابط و وفاداری مشتریان فعلی بسیار ضروری است، اما پرورش پیشروهای بازار نیز از اهمیت برخوردار است. ما اغلب می‌گوییم که هیچ معامله‌ای دور از معادله خطی 0=0 وجود ندارد. یعنی اگر می‌خواهید معاملات بسته‌ای در انتهای خط فروش داشته باشید، باید بالای آن چشم‌اندازهایی وجود داشته باشد.

فرآیندهای هوشمند: مایکروسافت CRM یک راه عالی برای فروشندگان شما است تا از تمام راهنمایی‌های خود پیروی کنند، اما به آن‌ها این امکان را نیز می‌دهد تا موقعیت‌های بزرگ خود را دقیقا مشخص کنند.

مدیریت زمان بهتر: همه تیم‌های فروش سازمان‌های کوچک و متوسط، باید به منظور استفاده موثر و کارآمد از زمان خود، دارای شرایط خاصی باشند. استفاده از CRM یک روش هوشمند و کارآمد برای سازماندهی و ارزیابی پیشروهای بازار است.

 

سی آر ام

 

آیا می‌دانستید که داینامیک 365 با Linkedin sales navigator ادغام شده است؟

راه حل فروش روابط مایکروسافت، نیروی ترکیبی Linkedin sales navigator و dynamics 365 for sales است که به تیم فروش شما در ایجاد و مدیریت روابط با مشتریان کمک می‌کند.

شناسایی پیشروهای مناسب: راه‌حل‌های فروش ارتباطات مایکروسافت به تیم فروش شما امکان دسترسی به پایگاه داده 500 میلیون کاربر لینکدین را می‌دهد.

مدیریت روابط در مقیاس: از آنجا که تیم فروش شما دیگر مجبور نیست داده‌ها را میان پلتفرم‌های مختلف مدیریت کند، برای تیم شما این فرایند بسیار آسان‌تر شده است.

دریافت بینش و توصیه: راه‌حل‌های فروش روابط مایکروسافت، راه را برای فروش اجتماعی نیز باز می‌کند. تیم فروش شما می‌تواند سیگنال‌های تعاملی را از طریق جریان‌های اجتماعی، بطور منظم کنترل کند تا اقدامات بعدی را بر آن اساس اجرا کند.

کمک به تیم فروش برای مدیریت جریان‌های ارتباطی

پیش‌بینی قطعا امری ضروری است، اما نباید به یک پروژه ساختنی تبدیل شود. با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشریان، می‌توانید بک پایگاه داده ایجاد کنید و همچنین یک ابزار پیش‌بینی برای مدیریت بهتر جریان‌های ارتباطی ایجاد کنید.

زمان بیشتر فروش، پیش‌بینی زمان کمتر: پیش‌بینی می‌تواند به عنوان یک نقطه ضعف برای فروشندگان شناخته شود. با این حال، پیش‌بینی به ویژه برای SMB بسیار مهم است، زیرا به مدیران اجازه می‌دهد تا درآمدهای آینده را ردیابی کرده و در مواقع لزوم برای حفظ هزینه‌ها مطابق با نیازهای سازمان محور قرار دهند.

پیش‌بینی هوشمند = خدمات عالی به مشتریان: در حالی که بسته شدن بیش از حد معاملات همزمان به نظر می‌رسد که مشکل خوبی باشد، اما در واقعیت اینطور نیست. اگر منابع شما قادر به برآوردن نیازهای مشتری نیستند، در این صورت با بیگانگی این مشتریان و از دست دادن وفاداری آن‌ها، در معرض خطر قرار خواهید گرفت.

 

سی آر ام

 

داینامیک 365 چگونه به تیم فروش شما در مدیریت جریان‌های ارتباطی کمک می‌کند؟

داینامیک 365 به تیم فروش شما کمک می‌کند تا بر اولویت‌های مناسب تمرکز کرده و عمل کنند. تیم شما قادر به استخراج اطلاعات معنادار از حجم زیادی از داده‌های پیچیده، برای ارائه بینش‌های ارزشمند و کاربردی از تجارت است.

افزایش سرعت فروش: با استفاده از داینامیک 365، نمایندگان فروش می‌توانند مشتریان احتمالی را براساس هوش پیش‌بینی کننده مشخص کنند.

اعتماد به مشتریان: بینش تجاری از داینامیک 365 با ارائه توصیه‌های مربوط به محصول برای هر یک از مشتریان، به افزایش فرصت‌های فروش نمایندگان شما کمک می‌کند.

شخصی‌سازی مشارکت مشتری: داینامیک 365 به نمایندگان شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را از طریق هوش مشتری بهتر بشناسند و به شیوه‌های موثرتری با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما