ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارها، به ویژه در بخش بازاریابی، با مشتریان بسیاری سروکار دارند. استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند به کسب‌و‌کارها در فرایند ارتباط با مشتریان کمک بسیاری کند. سیستم ارتباط با مشتری یا CRM به سازمان‌ها در ردیابی، سازماندهی و مدیریت کلیه اطلاعات مربوط به مشتریان کمک می‌کند. سیستم ارتباط با مشتری به کلیه ابزارها، استراتژی‌ها و فناوری‌های تجاری اشاره دارد که به ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتریان اطلاق می‌شود. سیستم ارتباط با مشتری یک مخزن مرکزی را در خود جای داده است که کسب‌و‌کارها می‌توانند داده‌های بالقوه خود را در آنجا ذخیره، تعاملات مربوط به مشتریان را حفظ و ردیابی کنند و همچنین این داده‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. داشتن یک سیستم ارتباط با مشتری به کسب‌و‌کار شما اجازه می‌دهد تا با حفظ روابط با مشتریان، همچنان به رشد سازمانی خود ادامه دهد. در این مقاله به صورت کامل به مزایای ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته‌ایم:

یکپارچه‌ سازی و ادغام CRM

ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، به معنای یکپارچه سازی یک نرم‌افزار CRM با سیستم مدیریت محتوای یک وب‌سایت یا CMS مانند وردپرس است. به عبارت ساده‌تر، ادغام یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با یک وب‌سایت به معنای طراحی وب‌سایت و ایجاد یک نرم افزار CRM برای عملکرد یکپارچه با یکدیگر است. با ادغام سیستم ارتباط با مشتری و وب‌سایت سازمانی، می‌توانید عملکرد نرم‌افزار ارتباط با مشتری خود را به طور چشم‌گیری گسترش دهید و در نتیجه، جابجایی میان سیستم‌ها را کاهش دهید. ادغام سیستم ارتباط با مشتری با وب‌سایت همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از آخرین بازدید وب‌سایت، محتوای مشاهده شده و اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان آگاه شوید.

یکپارچه سازی و ادغام وب‌سایت

وقتی یک وب‌سایت با سیستم‌های دیگر سازمانی ادغام می‌شود، دیگر جزئی از یک شبکه سازمانی خواهد شد و به صورت انفرادی عمل نخواهد کرد. یکپارچه‌سازی وب‌سایت باعث ایجاد یک رشته ارتباطی می‌شود که سیستم‌های مختلف رایانه‌ای را با پیوند دادن به سیستم‌های شخص ثالث دیگر یکپارچه می‌کند. این سیستم‌های شخص ثالث عبارتند از CRM، پلتفرم‌های تجاری، دروازه‌ها، سیستم‌های تجاری و شبکه‌ها.

 

ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

 

مزایای یکپارچه‌ سازی وب‌سایت CRM

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM ارزش افزوده بسیاری را برای مدیریت زمان و بازاریابی سازمان شما به ارمغان خواهد آورد و به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک سایت خود را بطور موثر مدیریت کنید.

بهبود تجربه مشتری

تجربه مشتری یکی از موارد بسیار مهمی است که طراحان وب‌سایت  باید به آن توجه بسیاری داشته باشند. درک اینکه شما جزئی از تجربه مشتریان خود هستید نیز به شما در بهبود تجربه مشتری کمک فراوان خواهد کرد. بسیاری از کسب‌و‌کارهای پیشرو از این روش برای ارتقای جایگاه خود استفاده می‌کنند. چنین کسب‌و‌کارهایی به خوبی می‌دانند که چگونه محصولات ارزشی را به مشتریان ارائه دهند. بسیاری از بازاریابان از مشتریان به عنوان مرکز تجارت یاد می‌کنند و هدف آن‌ها بهبود تجربه این مشتریان است. تجربه مشتری بهبود یافته، یک فرصت عالی برای دستیابی به بهترین نتایج در پایان هر کمپین را برای سازمان فراهم می‌کند. ادغام سیستم CRM با وب‌سایت به شما این مزیت را می‌دهد تا تجربه مشتری را بهبود ببخشید.

کاهش هزینه‌های اداری

در صورتی که وب‌سایت شما با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM پیوند داده نشده باشد، شما زمان زیادی را صرف انجام امور غیر ضروری خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر داده‌ها را از وب‌سایت خود صادر می‌کنید و آن‌ها را به CRM وارد می‌کنید، یا به صورت دستی هر داده‌ای را از وب‌سایت خود در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کپی و جایگذاری می‌کنید، زمان بسیار زیادی را صرف انجام این فرایند خواهید کرد. شما با انتخاب یک وب‌سایت یکپارچه‌شده با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM، می‌توانید هزینه‌های اداری را کاهش داده و در نتیجه، در هزینه و زمان صرفه‌جویی خواهید کرد.

منبع داده واحد

از دیگر مزایای ادغام سیستم ارتباط با مشتری با وب‌سایت، ایجاد یک منبع داده معتبر پس از هر تماس با مشتریان است. داشتن یک رکورد اصلی از هر مشتری سازمانی، باعث صرفه‌جویی در زمان تیم بازاریابی می‌شود. آن‌ها مجبور نیستند میان چندین سیستم جابجا شوند تا نمای کاملی از اطلاعات را مشاهده کنند. علاوه‌بر‌این، هیچ عنصر انسانی و دستی در افزودن این داده‌ها در این پروسه وجود نخواهد داشت. بنابراین، شانس کمتری برای ایجاد خطا یا رکوردهای اضافی وجود دارد.

 

ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

 

پروفایل سازی بهتر

مزیت قابل توجهی که یک سیستم CRM برای شما ایجاد می‌کند، توانایی ایجاد پروفایل مشتریان و پیشروها برای پیش‌بینی خرید آن‌ها، ارزش مشتریان و موارد دیگر است. با داده‌های بیشتر و غنی‌تر در مورد مشتریان، توسعه پروفایل‌ آن‌ها آسان‌تر خواهد شد و همچنین با ادغام داده‌ها با سیستم CRM، پروفایل مشتریان دقیق‌تر خواهد شد. با یکپارچه‌سازی وب‌سایت و CRM، تیم شما اطلاعات بیشتری در مورد تعاملات مشتری با کسب‌و‌کار بدست خواهد آورد.

به حداقل رساندن ریزش مشتری

ادغام وب‌سایت همراه با بهبود تجربه مشتری به شما کمک می‌کند تا به سوالات مشتریان پاسخ داده و مشتریان خود را راضی نگه دارید. برخی اقدامات کوچک دیگر مانند ارسال خودکار یک ایمیل تشکر یا تاییدیه دریافت ایمیل، می‌تواند مشتریان را خوشحال کند که به درخواست آن‌ها پاسخ داده شده است. شما باید مطمئن شوید که ارزش واقعی کسب‌و‌کار خود را نشان می‌دهید و نیازها و خواسته‌های مشتریان را درک می‌کنید.

تصمیم‌گیری بهتر

تصور کنید یکی از اعضای تیم شما هنگام پاسخ دادن به تلفن، به تمام اطلاعات مرتبط با مشتری دسترسی داشته باشد. آن وقت، تیم برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان نیازی به برقراری تماس با بخش‌های دیگر نخواهد داشت. بنابراین، دوره‌ای که اطلاعات خاص مشتریان تنها در اختیار گروهی خاص از پرسنل بود، گذشته است. ادغام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به شما دیدی جامع از مشتریان در بخش‌های مختلف سازمانی می‌دهد. بنابراین، این ادغام تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری آگاهانه و بهتر را به شما ارائه می‌دهد.

نتیجه‌گیری

صرف‌ نظر از اینکه از چه نرم‌افزار CRM برای وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، یک CRM مزایای بی‌شماری را به شما ارائه می‌دهد. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با جمع‌آوری داده‌های دقیق در یک مکان، تجربه و رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد و افزونگی و انباشتگی داده‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما