6 مزیت Dynamics 365 Customer Service Copilot
Microsoft Dynamics 365 Copilot اولین همکار مبتنی بر هوش مصنوعی تولیدکننده در جهان برای CRM و ERP است که بهرهوری تیمهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری را افزایش میدهد و به آنها کمک میکند تا روی مهمترین امور تمرکز کنند. از زمان معرفی آن در اوایل سال 2023، بیش از 63000 سازمان از ویژگیهای Copilot بهرهمند شدهاند.
المدرك (Aldrik de Jongh)، مشاور ارشد کسب و کار نرم افزار CRM در شرکت HSO، یکی از علاقهمندان به Copilot است. در این وبلاگ، آلدریک توضیح میدهد که Copilot چگونه شش مزیت مستقیم را برای تیمهای خدمات مشتری به ارمغان میآورد.
از چالشهای مربوط به جذب و نگهداشت کارکنان (from onboarding challenges) تا افزایش حجم کاری و فشار زمان (to increasing workload and time pressure).
بسیاری از تیمهای خدمات مشتری با منابع محدود و نرخ بالای جابجایی کارمندان مواجه هستند. حفظ سطح مهارت و تیم مطابق با انتظارات مشتری، یک چالش مداوم برای اکثر سازمانهایی است که تیم خدمات دارند. مسئله کلیدی دیگر، توانایی افزایش آسان خدماترسانی است. مشتریان انتظار پشتیبانی 24/7 و تجربهای ثابت از طریق هر کانالی را دارند. چگونه تیمها میتوانند همزمان کارآمد باشند و خدمات شخصیسازیشده ارائه دهند؟
تمام این موارد به فشار مداوم کار روزانه برای کارشناسان خدمات که باید همزمان چندین پرونده را از طریق کانالهای مختلف پیگیری و حل کنند، میافزاید و این میتواند منجر به اشتباهات احتمالی و کاهش رضایت مشتری شود.
6 مزیت Copilot و AI برای خدمات مشتری
وقتی با مشتریان در مورد فرصتهایی صحبت میکنیم که Copilot به تیمهای خدمات مشتری خود ارائه میدهد، من ۶ مزیت زیر را نشان میدهم:
1- رفع کارآمدِ مشکلات
سیستم Copilot میتواند بهسرعت حجم زیادی از مشکلات رایج مشتریان را شناسایی و حل کند، در نتیجه موجب صرفهجویی در زمان و هزینه شده و نیاز به بازخورد انسانی را کاهش میدهد.
2- بهبود بهرهوری کارکنان
هوش مصنوعی وظایف تکراری مانند خلاصهسازی رشتههای ارتباطی و خلاصه مکالمات را خودکار میکند و به کارمندان خدمات مشتری این امکان را میدهد تا روی مسائل پیچیدهتر تمرکز کنند.
3- در دسترس بودن 24/7
AI-powered self-service به صورت شبانهروزی در دسترس است و به مشتریان امکان میدهد تا در هر زمان و هر مکان کمک دریافت کنند و زمان پاسخگویی را تسریع بخشند.
4- کیفیت خدمات یکنواخت
ارائه پاسخهای دقیق و یکنواخت در تمام کانالهای ارتباطی و ایجاد یک تجربه قابل اعتماد برای مشتری.
5- پشتیبانی چندزبانه
قابلیتهای ترجمه زبان مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان به زبان ترجیحیشان، به منظور شکستن موانع زبانی.
6- تجربه شخصیسازیشده
الگوریتمهای هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل دادههای مشتری، پیشنهادات و راهحلهای شخصیسازیشده ارائه میدهند.
هوش مصنوعی به نمایندگان خدمات مشتری قدرت میدهد
مراکز خدمات مشتری اغلب به عنوان یک مرکز هزینه در نظر گرفته میشوند، اما در واقع آنها میتوانند یکی از منابع اصلی ارزش و سود باشند. زیرا بهترین سرمایهگذاری برای ایجاد روابط با مشتری، افزایش رضایت و وفاداری مشتری است. همچنین آنها بهترین منبع دادههای مشتری هستند.
بسیاری از افراد اغلب این سوال را مطرح میکنند که آیا هوش مصنوعی جایگزین کارمندان میز خدمات خواهد شد؟ اما در واقع، برعکس این موضوع صادق است. هوش مصنوعی به طور قابل توجهی کارایی و بهرهوری کارگزاران را افزایش میدهد. با داشتن یک همکار دیجیتال که بسیاری از کارهای اداری و وقتگیر را برای آنها انجام میدهد، کارگزاران زمان بیشتری برای ارائه توجه ارزشمند به مشتریان خواهند داشت و مشتریان خدمات و مراقبت بهتری را تجربه خواهند کرد.
ما انتظار داریم، و این امکان هم اکنون با Copilot در دسترس شما قرار دارد، که کارشناسان خدمات مشتری که در کنار سیستمهای هوش مصنوعی کار میکنند، با سرعت بیشتری به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، پاسخها را سریعتر بنویسند، راهحلهای بهتر و خدمات شخصیسازیشده ارائه دهند.