ارتباط با مشتری توسط پلتفرم بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365
حمید رضا خداوردی

ارتباط با مشتری توسط پلتفرم بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365

مایکروسافت داینامیک 365 بازاریابی، یک راه‌حل بازاریابی ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت است که اطلاعات مشتریان را به روزرسانی و تنظیم می‌کند. همچنین ویژگی‌های اتوماسیون بازاریابی، مانند امتیازدهی و الگوهای قابل تنظیم ایمیل‌ها را نیز فراهم می‌کند و به شما امکان می دهد تا برای مشتریان خود تجربه منحصربفردی را ارائه نمایید.

مولفه های کلیدی بازاریابی داینامیک 365

بازاریابی داینامیک 365 ادعا دارد که یک برنامه بازاریابی همه جانبه را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. در واقع، عملکرد آن، برای انجام فعالیت‌های بازاریابی چند کاناله، شخصی‌سازی ارتباط با مشتریان، ارزیابی و بهبود مستمر عملکرد بازاریابی اثبات شده است. این برنامه تعدادی راه حل ارائه می دهد و برخی از آنها همچنین به عنوان افزودنی برای سایر محصولات داینامیک 365 قابل ارائه هستند.

  • واحد بازاریابی اصلی، شامل مشخصات جامع مشتریان، مدیریت ایمیل ها، فرم ها و صفحات بازاریابی، تقسیم‌بندی مشتری، تجربه مشتری و تجزیه و تحلیل مشتریان است.
  • قابلیت مدیریت رویدادها، امکان تمرکز کردن و نظارت بر کلیه اطلاعات مربوط به رویداد را فراهم می‌کند.
  • فرم‌های پیشرفته، امکان راه‌اندازی نظرسنجی‌های آنلاین و تجزیه و تحلیل نتایج آنها را فراهم می‌کند.

 

شیرپوینت

بازاریابی داینامیک 365 چگونه فرایندهای تجاری را متحول کرده است؟

پوشش عملکرد برنامه بازاریابی برای ارائه یک نمای کلی از سازمان و خدمات ارائه شده توسط آن ضروری است. شرکت‌ها در ترجمه عملکرد اصلی خود به زبان تجاری تمرکز می‌کنند تا نشان دهند دقیقا چه چالش های تجاری توسط داینامیک 365 بازاریابی حل می‌شود و همچنین چه مزیت‌هایی برای سازمان فراهم می‌کند.

 

شیرپوینت

از دیگر ویژگی های بازاریابی داینامیک 365

هنگامی که اعضای تیم شما یک منبع داده بازاریابی در سازمان را به اشتراک می‌گذارند، برای تبادل و به روز رسانی اطلاعات وابستگی کمتری به یکدیگر دارند. با در دست داشتن جزئیات فعالیت‌های بازاریابی، تیم‌های بازاریابی منسجم و موثرتر به انجام فعالیت می‌پردازند. بازاریابی داینامیک 365 تقسیم‌بندی مشتریان را متناسب با نیازها و علایق مشتری ارائه می‌دهد.
قبل از راه‌اندازی یک کمپین، بازاریابان درباره مخاطبان هدف خود فکر می‌کنند و یک بخش مرتبط با آن را ایجاد می کنند و سپس با برقراری ارتباط در سطح کیفی جدید، اعتماد مشتریان را جلب می کنند. تجربه های مشتری در بازاریابی داینامیک 365 به شما کمک می کند فرایندهای روزانه ای را که می توانند بدون مشارکت مستقیم تیم بازاریابی شما با ارزش تلقی شوند، به طور خودکار صورت گیرند. شما می‌توانید از همان ابتدا روند راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی آینده را بهینه کرده و الگوها را مطابق با سبک سازمان خود سفارشی نمایید. مسئول بازاریابی در سازمان شما احساس می‌کند که از تبلیغات متنوع می‌تواند استفاده کند و ارتباطات را با شرایط مختلف مشتری متناسب می‌سازد.
بازاریابی داینامیک 365 برای بدست آوردن بازخورد مشتریان دست اول برای شما راه حلی نیز ارائه کرده است وآن فرم‌های پیشرفته یا Forms Pro است. در اینجا می‌توانید نظرسنجی‌هایی ایجاد نمایید که بتواند با رویدادها، ایمیل‌ها و تجربه‌های مشتری سازگار باشد. پاسخ‌های نظرسنجی مشتری نه تنها نقایص احتمالی را نشان می‌دهد و به عنوان نقاط رشد تجارت شما به شمار می‌رود، بلکه می‌تواند به هنگام پردازش درخواست‌ها و پرونده‌های خدمات بسیار کمک کند.
با استفاده از ابزار مایکروسافت می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی که منجر به تولید شده را، بسته به فعالیت‌ها، تعاملات یا مرور زمان، به طور خودکار امتیازدهی نمایید. علاوه بر این، مایکروسافت داینامیک 365 دارای یک اتصال‌دهنده به لینکدین است که به شما امکان می‌دهد تا از تبلیغات در این شبکه اجتماعی نیز استفاده نمایید.

 

شیرپوینت

سه ویژگی مهم ارائه شده توسط داینامیک 365 بازاریابی

  • تجربه های شگفت‌انگیز مشتری را سریع‌تر بسازید
    برای تعامل با مشتریان، تجربه های مشتریان را می‌توان طراحی نمود. ما در این برنامه از این فرصت استفاده می‌کنیم تا تجربه های مشتریان را دوباره طراحی کنیم تا اتوماسیون تجربه مشتری خود را برای سازمان آسان‌تر، سریع‌تر و پربارتر کنیم. یک نکته کلیدی در طراحی، کاهش میزان تغییر متن، کلیک کردن و پیمایش برای کاهش سطح تلاش برای انجام وظایف و همچنین بصری‌تر کردن وظایف است. همچنین می‌توان بر بهبود عملکرد و ارائه خدمات متمرکز شد.
  • وبینارها و جلسات، مستقیما با مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) ادغام شده‌اند.
    جلسات حضوری اکنون مانند یک خاطره دور احساس شده و همه ما به کانال های آنلاین و دیجیتال متصل شده‌ایم. برای کمک به شما در اجرای بهتر رویدادهای مجازی، داینامیک 365 با مایکروسافت تیمز همکاری نموده تا ویژگی‌های مدیریت رویدادهای خود، وبینارها و جلسات گروهی صوتی و تصویری ادغام کند. بنابراین می‌توانید تیم‌های خود را توسط وبینارها و جلسات آنلاین مشاهده و با آنها به گفتگو بپردازید. قابلیت ثبت رویدادها در بازاریابی داینامیک 365 به روز شده‌اند، بنابراین می‌توانید به استفاده از روند ثبت رویدادهای موجود خود ادامه داده و با فشردن یک کلید، رویداد یا جلسه را به جریان بیندازید.
  • پست‌های شبکه‌های اجتماعی را ایجاد و مدیریت کنید و عملکرد آنها را به راحتی کنترل کنید.
    ارتباط شما با مشتری را از طریق شبکه‌های اجتماعی آسان‌تر شده است. با نسخه بازاریابی داینامیک 365، پیشرفت‌های بزرگی در ویژگی‌های ارتباطات اجتماعی در کلیه برنامه‌ها مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین ایجاد شده و رابط کاربری کاملا بهبود بخشیده است تا قابلیت استفاده از نوشتن پیام، تصاویر و پیوندها را بهبود دهد. پشتیبانی از تصاویر و گزینه حذف پست‌ها اضافه شده است. همچنین تقویم برنامه‌ها با تصاویر، رنگ‌ها و نمادهای بهبود یافته و اکنون می‌توانید مستقیما از طریق تقویم شخصی خود به ارسال این موارد بپردازید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما