آیا مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک تا متوسط مناسب است؟
حمید رضا خداوردی

آیا مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک تا متوسط مناسب است؟

مایکروسافت با ارائه مجموعه محصولات داینامیک 365، یک راه‌حل مناسب و قوی برای مدیریت چرخه عمر کامل یک نرم‌افزار ERP یا برنامه‌ریزی منابع انسانی و همچنین بهبود فرایندهای داخلی سازمان‌ها ارائه کرده است. این مجموعه محصولات شامل قابلیت‌های متعددی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای خود را بهبود داده و کارآمدتر کنند.

از جمله قابلیت‌های داینامیک 365، می‌توان به مدیریت چرخه عمر محصولات، برنامه‌ریزی منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت پروژه و مدیریت زنجیره تأمین اشاره کرد. با استفاده از این مجموعه محصولات، سازمان‌ها می‌توانند فرایندهای خود را بهبود داده و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، برنامه‌های کارآمدتری برای مشتریان خود ارائه دهند.

 

نرم‌افزار ERP

 

همچنین، داینامیک 365 یک سیستم برنامه‌ریزی منابع انسانی آنلاین است. دیگر نیازی به هزینه‌های زیاد برای سرمایه‌گذاری در سخت‌افزار و نرم‌افزارهای گوناگون نیست. در دسترس قرار دادن 24 ساعته ای آر پی همچنین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های غیرقابل مشاهده مانند برق، اتصال اینترنت با کیفیت، باتری‌های UPS و غیره می‌شود.

مجموعه محصولات مایکروسافت داینامیک 365 در سه نسخه ارائه می‌شوند. در سطح بالا، نسخه‌ها توسط ماژول‌های مختلفی که در کنار هم قرار گرفته‌اند، تفکیک شده‌اند. مجوز اصلی توسط اشتراک نام کاربری داخلی، سازماندهی می‌شود. اشتراک کاربران مایکروسافت داینامیک 365، کاربران را به سه نوع کاربران کامل، کاربران اضافی و کاربران خارجی طبقه‌بندی می‌کند:

 

نرم‌افزار ERP

 

  1. کاربران کامل، کاربرانی هستند که به دسترسی کامل به تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های سیستم دسترسی دارند. این دسته از کاربران معمولاً درون سازمان و در بخش‌های مختلف شرکت به عنوان کاربران اصلی و فعال فعالیت می‌کنند.
  2. کاربران اضافی، کاربرانی هستند که دسترسی محدودتری به قابلیت‌ها و ویژگی‌های سیستم دارند و تنها به بخش‌های مشخصی از سیستم دسترسی دارند. این دسته از کاربران معمولاً در بخش‌های محدودی از سازمان و برای انجام کارهای خاصی به عنوان کاربران فرعی استفاده می‌شوند.
  3. کاربران خارجی، کاربرانی هستند که دسترسی محدود به برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سیستم دارند و تنها به سیستم برای انجام کارهای مشخصی دسترسی دارند. این دسته از کاربران معمولاً از سمت خارج سازمان، مثلاً مشتریان، تامین‌کنندگان و شریک‌های تجاری به سیستم دسترسی دارند.

مشتریانی که حسابدار خارجی دارند و مایل به اتصال به اپلیکیشن داینامیک 365 business central هستند، می‌توانند یک مجوز را بدون هزینه اضافی خریداری کنند. مجوز‌های حسابدار خارجی شامل تمامی حقوق استفاده از مجوز داینامیک 365 business central به جز موارد زیر است: دسترسی به تنظیمات کاربری یا سرپرستی و سایر اپلیکیشن‌های داینامیک 365.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما