
مزایای داینامیک 365
مایکروسافت داینامیک 365، یک اپلیکیشن مبتنی بر ابر است که به کاربران در جهت تسهیل ارتباطات و همکاری سازمانی کمک بسیاری میکند. این اپلیکیشن بر یک مدل داده مشترک مبتنی است که اجازه میدهد راهحلهای ابری سی آر ام (CRM) و ای آر پی (ERP) مایکروسافت در یک سرویس ابری با اشتراکهای جدید، بر اساس نقش مورد نظر مستقر شوند. تجارت شما میتواند با اپلیکیشنهای مورد نیاز شما آغاز شده و با توجه به نیاز کسبوکار، میتوانید با همکاری و ادغام اپلیکیشنها به راحتی از قابلیتهای اضافی استفاده کنید. مایکروسافت داینامیک 365 به کسبوکارهای میانه بازار کمک میکند تا روابط تجاری خود با مشتریان، مشتریان احتمالی و اعضای تیم بهبود ببخشند. این برنامه شامل مجموعهای از اپلیکیشنهای مبتنی بر ابر برای کمک به مدیریت انواع فرایندهای تجاری، فروش و عملیات و حسابداری استفاده میشود. داینامیک 365، ابزارهای کاربری مورد نیاز کارمندان را برای بهرهوری و کارایی بیشتر، بهبود روابط با مشتریان و کسب جایگاه بهتر در اختیار آنها میگذارد. همچنین از طریق بستر هوش تجاری، بینشهای ارزندهای را در مورد عملکرد سازمان و همچنین فرصتهای داخلی و خارجی در اختیار مدیران قرار میدهد.
مایکروسافت داینامیک 365، یک سیستم برنامهریزی منابع انسانی مبتنی بر ابر یا ERP و یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شامل میشود. این برنامه برای بسیاری از کسبوکارها مفید بوده و به آنها این امکان را میدهد تا روند فروش و خدمات به مشتریان خود را بهبود ببخشند و همچنین بهرهوری کارمندان خود را افزایش دهند. داینامیک 365 از طریق مجموعهای گسترده از ابزارهای بهرهوری به تجارت سریع، تسریع در برقراری ارتباط و بهبود روابط با مشتری کمک میکند. این کار با ترکیب تمامی برنامههای ضروری فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان در یک پلتفرم واحد، نیاز به انتقال از یک برنامه به برنامه دیگر را در سازمان کاهش میدهد. داینامیک 365، ابزارهای عملی لازم برای تیم شما را برای انجام معاملات موثرتر فراهم میکند. در ادامه به برخی از ویژگیهای مهم این راهحل سازمانی قدرتمند میپردازیم:
استقرار و استفاده آسان
بسیاری از کاربران میتوانند از داینامیک 365 در فضای ابری یا در یک فضای ابری ترکیبی بدون نیاز به دانش تخصصی استفاده کنند. بر اساس بودجه و زیرساختهای سازمانی خود، استقرار و مدیریت این برنامه امری بسیار ساده است. از آنجا که داینامیک 365 مبتنی بر ابر است، این برنامه برای کسبوکارهایی با سیاست BYOD یا استفاده از روش شخصی بسیار ایدهآل است. کارمندان میتوانند به راحتی از طریق برنامه Outlook، صفحه وب، یا هر دستگاه دیگر به برنامههای داینامیک 365 خود دسترسی داشته باشند.
ادغام و ارتباط کامل با سایر محصولات مایکروسافت
داینامیک 365 به راحتی با سایر محصولات مایکروسافت از جمله مجموعه کامل آفیس 365 ادغام میشود. این یکپارچهسازی به سازمانها کمک میکند تا برای ارتباطات از داینامیک 365 به outlook، برای تجزیه و تحلیل دادهها به PowerBI و برای مستندسازی به شیرپوینت مراجعه کنند. به کمک داینامیک 365، کار و همچنین جابهجایی بین برنامهها بسیار آسانتر میشود و کارکنان وقت کمتری را برای انتقال دادهها به برنامههای دیگر و همچنین یادگیری سیستمهای عامل جدید صرف میکنند.
کاهش در چرخه فروش سازمانی
داینامیک 365 به تیمهای فروش سازمانی، دسترسی زیادی در زمینه اطلاعات و دادههای مشخص میدهد؛ خواه این تیمها در یک زمینهی خاص فعالیت میکنند یا در سازمان به پاسخگویی تلفن مشغول باشند. تیم شما قادر به پاسخگویی سریع و تحویل اطلاعات لازم بدون صرف وقت خواهد بود. سازمانها همچنین تصویری کامل از چشمانداز خود بدست میآورند و بدین گونه میتوانند تجارب فروش هدفمندتری را ایجاد کنند.
قابلیت تنظیم
داینامیک 365 دارای انواع مختلفی از ماژولها و ابزار گردش کار داخلی است که میتوانید برای اتوماتیک سازی کارها در فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، خدمات میدانی و پروژه از آنها استفاده کنید. اگر ابزارهای از قبل تنظیم شده دقیقا متناسب با نیاز شما نیستند، جای نگرانی نیست. داینامیک 365 به شما این امکان را میدهد تا گردش کار را برای رفع نیازهای خود اصلاح کنید. از ابزارهای سفارشی سازی برای تعریف وظایف جدید در سیستم استفاده کنید. همچنین داینامیک 365 دارای معماری بسیار انعطافپذیر، گزینههای استقرار مختلف و ردههای قیمتی گوناگون است تا شما بتوانید بستر مناسب خود را با توجه به بودجه، اندازه سازمان و شاخصهای عملکرد کلیدی خود تنظیم کنید.
تجربه پیشرفته خدمات مشتریان
داینامیک 365 حجم عظیمی از دادههای ارزشمند را در مورد هر مشتری جمع آوری میکند. این برنامه، وبسایتهایی که مردم بازدید میکنند، نحوه تعامل آنها با برندها، عضویت در جوامع مختلف و موارد دیگر را بررسی و تجزیه و تحلیل میکند. ابزار BI داینامیک 365 همچنین میتواند احساسات مشتریان، الگوی خرید و وفاداری آنها به برندها را شناسایی کند. این اطلاعات به نمایندگان خدمات مشتری کمک میکند تا هر تعامل با مشتری را به صورت موردی مدیریت کنند. با همه این دادهها که در یک مکان قابل دسترس قرار گرفتهاند، نمایندگان شما میتوانند در سطح انسانی با مشتریان ارتباط برقرار کنند و راهحلهای شخصی را بدون چشمپوشی از آنها ارائه کنند.
مقیاس پذیری
داینامیک 365 بسته به اندازه تیم فعلی، بودجه و حجم کار شما، به راحتی میتواند تغییر کند. این برنامه مانند اکثر محصولات مبتنی بر ابر مایکروسافت، مبتنی بر یک اشتراک ماهانه است که به راحتی قابل تغییر است.
افزایش بهرهوری
کارکنان میتوانند با استفاده از مایکروسافت داینامیک 365 تقریبا به هر نوع دادهای که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. بنابراین آنها میتوانند با کارایی بیشتری به فعالیت بپردازند و زمان جستجو برای اطلاعات را کاهش دهند. کارکنان همچنین میتوانند تصمیمات بهتر و آگاهانهتری را در سازمان اخذ کنند.
شرکت تکران با پیاده سازی سی آر ام براساس کسب و کار و نیاز شما به رشد آن کمک می کند.