
دلایل پیادهسازی داینامیک 365 commerce
جهان پیرامون ما به صورت مداوم در حال تغییر است. روندها و نوآوریهای جدید نیز چالشهای جدیدی را به وجود آورده است. این امر به ویژه در صنعت خردهفروشی و تجارت الکترونیک نیز مشهود است. با تغییر روندها، خردهفروشان برای مقابله با این مسئله دنبال راهحلهای مختلفی هستند. برخی از چالشهای جدید در صنعت خردهفروشی و تجارت الکترونیک عبارتند از:
- تجارت الکترونیک خردهفروشان را مجبور کرده است تا مدلهای تجاری خود را مجددا ارزیابی کرده و به دنبال فروش بیشتر در اینترنت باشند.
- افزایش تقاضا، بهینهسازی موجودی را به یکی از سختترین چالشها تبدیل کرده است.
- برای برآوردن تقاضای جدید و تغییر انتظارات، کارفرمایان باید مطمئن شوند که کارکنان اطلاعات مناسب را در زمان مناسب دریافت میکنند.
- دسترسی آسان به بررسی محصولات، انتظارات مشتریان را از خرید دیجیتال افزایش داده است.
- خردهفروشان همچنین باید با نیروی کار متغیر سازگار شوند، زیرا جوانان جایگزین افراد مسن میشوند.
- امنیت دادهها یک مشکل بزرگ در صنعت تجارت الکترونیک است.
با وجود بسیاری از راهحلهای تجارت الکترونیک، هیچ دو راهحل یکسانی وجود ندارد و هیچ راهحلی نمیتواند برای سازمان مناسبترین گزینه باشد. مایکروسافت با داینامیک 365 خردهفروشی یا Dynamics 365 retail که امروزه به عنوان Dynamics 365 commerce شناخته میشود، به چالشهای مربوط به خردهفروشی میپردازد. داینامیک 365 با قابلیت داخلی برای جلب مشتریان در سراسر کانالها و ارائه یک تجربه یکپارچه با اتصال عملیات دیجیتال، در فروشگاه و عملیات پشتیبانی با یک پلتفرم تجارت الکترونیکی مایکروسافت، ارائه میشود.
معماری داینامیک 365 خردهفروشی یا Dynamics 365 commerce
در ادامه به 10 دلیل میپردازیم که چرا باید dynamics 365 commerce را برای نیازهای خردهفروشی و تجارت الکترونیکی خود انتخاب کنید:
تک کانالی: مایکروسافت دائما در حال نوآوری است تا به شما اطمینان خاطر دهد که محصول شما در آینده بدون منسوخ شدن به پیشرفت خود ادامه میدهد. یکی از شواهد این امر این است که داینامیک 365 commerce تجربه همه جانبهتری را در تمام کانالهای موجود و در حال ظهور ارائه میدهد و به نوبه خود، تجربه مشتری بسیار جذابتری را ایجاد میکند. همچنین با افزایش قابلیتهای داینامیک 365، قابلیت تجارت الکترونیک را به خانواده داینامیک 365 معرفی میکند. این امر به خردهفروشان کمک میکند تا تجارت خود را به صورت آنلاین توسعه دهند.
انعطافپذیری: داینامیک 365 commerce دارای انعطافپذیری بالایی است. کاربران میتوانند آن را براساس نیاز خود، در فضای ابری یا محل کار، مستقر و اجرا کنند. اما ویژگی پیشفرض باعث محدودیت در قابلیتهای آن میشود. مدل استقرار مایکروسافت تضمین میکند که کاربران میتوانند هرگونه سفارشیسازی یا افزونه مورد نیاز خود را به راحتی اضافه کنند، بدون اینکه بر عملکرد محصولات اصلی تاثیر بگذارد. کاربران میتوانند هر عملکردی را که نیاز دارند، با کلیک یک دکمه در سراسر شبکه اضافه کنند.
کارایی: پیادهسازی داینامیک 365 commerce بسیار آسان است. شما میتوانید آن را در عرض چند ساعت در فضای ابری مستقر کنید و حتی الگوهای موجود برای تنظیم جنبههای کلیدی سازمان نیز وجود دارد. ارتقا راهحل نیز آسانتر است و میتواند همزمان در کلیه سازمان انجام شود. این سهولت در پیادهسازی به شما اطمینان میدهد که خردهفروشان میتوانند تمام وظایفت خود را به صورت کارآمد و با جدیدترین عملکرد انجام دهند.
ارزش: راهحل ابری به معنای هزینه کمتر برای کاربران است و زمان اجرای سریعتر، بازگشت سریع سرمایه را تضمین میکند. ارتقای آسان همچنین به کاربران اجازه میدهد تا به جدیدترین ویژگیها دسترسی پیدا کنند و در طول زمان، ارزش بیشتری را نیز اضافه کنند. خردهفروشان میتوانند بهترین را با بهترین قیمت دریافت کنند. با وجود افزودن قابلیتهای اضافی با استفاده از پلتفرم خردهفروشی داینامیک 365، قیمت داینامیک 365 commerce همانند مدل قبلی خود است.
هوش: داینامیک 365 commerce همچنین دارای جدیدترین ابزارهای تجسم داده و هوش مصنوعی است که به کاربران کمک میکند در زمان مناسب تصمیمات آگاهانهای اتخاذ کنند. این ابزارهای تحلیل پیشرفته به ارائه پیشبینیهای مبتنی بر داده کمک میکند و بینش شخصی بهینهای را به خردهفروشان ارائه میدهد، که به نوبه خود به آنها کمک میکند تا ترجیحات مشتریان را شناسایی کرده و محصولات خود را متناسب با نیازهای آنها تنظیم کنند.
امنیت: استقرار ابری به مایکروسافت داینامیک 365 commerce این اجازه را میدهد تا همیشه ارتقا یافته و با جدیدترین ویژگیها مجهز شود. این بدان معناست که همیشه با آخرین ارتقای امنیتی مجهز شده است. این ارتقا تضمین میکند که تمام دادههای شرکت شما به خوبی محافظت میشود. شما میتوانید دستگاههای تلفن همراه خود را از طریق فضای ابری مدیریت کرده و از هر جا به دادههای خود دسترسی داشته باشید. برای اکثر سیستم عاملهای تجارت الکترونیکی، امنیت دادهها یکی از بزرگترین نگرانیها است. برای رفع این نگرانی، مایکروسافت داینامیک 365 commerce دارای ابزاری برای حفاظت از کلاهبرداری داخلی است، که به کاربران اجازه میدهد تا تمام معاملات آنلاین را بررسی کرده و با استفاده از هوش مصنوعی، کلیه معاملات را قبل از اجرا بررسی کنند.
ادغام: داینامیک 365 commerce همچنین به خوبی با سایر محصولات داینامیک 365 مانند داینامیک 365 finance and operations و خدمات مشتری و همچنین ابزارهای بهرهوری مانند آفیس 365، Azure و Power BI ادغام میشود، که همه آنها ارزش بیشتری به راهحل تجارت الکترونیکی شما میافزایند. از دیگر خدماتی که میتوانند به راحتی با داینامیک 365 commerce ادغام شوند:
- Dynamics 365 Fraud protection یا سیستم حفاظت از تقلب
- Dynamics 365 customer insights یا سیستم دیدگاه مشتری
- Microsoft Bing
- و غیره
همکاران: با انتخاب پیادهسازی تجارت الکترونیکی مایکروسافت، همچنین میتوانید به شبکه شرکا و محصولات مایکروسافت که مشاوره تخصصی در مورد چگونگی استفاده بهتر از راهحل تجارت الکترونیکی خود میدهند، دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. برنامههای داینامیک 365 قابلیتهایی را برای بخشهای تجاری هدف فراهم میکند.
سهولت استفاده: به دلیل رابط کاربری بسیار آشنا و کاربر پسند داینامیک 365 commerce، یادگیری و استفاده از آن بسیار آسان است. حتی کارهای پیچیدهای مانند پیشبینی موجودی را میتوان در اکسل انجام داد.
نوآوریها: همه محصولات مایکروسافت بسیار نوآورانه طراحی شدهاند و خردهفروشان میتوانند با انتخاب پیادهسازی commerce، از این محصولات نوآورانه مانند Azure ،Power BI و موارد دیگر استفاده کنند. این نوآوریها به خردهفروشان اجازه میدهد تا تجزیه و تحلیل کاملی از ترجیحات مشتریان داشته باشند و خدمات و محصولات شخصی را بر اساس نیازهای واقعی ایجاد کنند.
شرکت تکران ارائه دهنده راهکارهای سازمانی برای افزایش بهرهوری و کارایی سازمان شما است.