
5 دلیل تمایل مشتریان سازمانی برای انتخاب داینامیک 365
مشتریان سازمانی در کلیه صنایع از جمله پوشاک، منسوجات، مبلمان و کالاهای مصرفی دیگر با چالشهای متعددی، به خصوص تولید غیرمتمرکز و پیچیده، روبرو هستند که مدیریت و حفظ کنترل محصول را بسیار دشوار میکند. درحالی که تمام این چالشها همراه کسبوکارها هستند، مشتریان ما در حال یادگیری در آغوش گرفتن این چالشها هستند و اینکه این چالشها را به فرصت تبدیل کنند. یکی از راههای انجام این کار، سرمایهگذاری در تکنولوژیهای ERP مانند داینامیک 365 برای بدست آوردن کنترل بیشتر، افزایش تعاملات با مشتریان و سازگاری با هوش تجاری یا BI است. این راهحل ابری، اهرمهای مورد نیاز برای سودآوری بیشتر را در اختیار کسبوکارها قرار میدهد. در اینجا به 5 دلیل تمایل مشتریان برای انتخاب داینامیک 365 میپردازیم:
1- مدیریت چند بعدی
بدون نیاز به سفارشیسازی، مایکروسافت داینامیک 365، سبک، رنگ و پیچیدگیهای اندازه را مدیریت میکند. به نظر میرسد که این امری ساده باشد، اما هر کسی که سعی کرده است این مفهوم را به روش معمول “شماره بخش یا Part number” ارتباط دهد، با مشکلات بسیارعدیدهای مواجه خواهد شد. هر آیتم میتواند یک پیکربندی متفاوت از ابعاد را استفاده کند که دقیقا همان نیازهای عمودی در یک نرم افزار ERP است. علاوه بر این، افزونه زنجیره تامین منحصربفرد 365TM ماتریس معاملهای را در بسیاری از سیستمهای سازمانی اضافه میکند.
2- یک راهحل برای مدیریت جهانی کسبوکار
در بازار امروز، تقریبا تمام تولید کنندگان برند مصرفکننده در حال انجام کسبوکار در چندین کشور و منطقه در سراسر جهان هستند. به همین دلیل، زنجیره تامین در حین حفظ هزینهها و خدمات مشتری بسیار سختتر شده است. یکی از مزایای بزرگ انتخاب داینامیک 365 این است که میتواند فرایندهای کسبوکار جهانی را از یک راهحل ابری پشتیبانی کند. ارزهای چندگانه، مناطق زمانی، زبانها و انطباق با چندین سیستم بانکداری میتوانند از طریق یک راهحل مدیریت شوند که به سازگاری و استانداردسازی در سراسر نهادهای مختلف کسبوکار در سراسر جهان کمک میکند.
به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:
3- تجارت یکپارچه در سراسر کانالها
این که از طریق خردهفروشی، عمدهفروشی یا تجارت الکترونیک، اکثر برندها از چندین کانال برای فروش محصولات خود استفاده میکنند. با توجه به این افزایش پیچیدگی در کانالها، شرکتها باید قادر به مدیریت و بهینهسازی زنجیره تامین و موجودی در این کانالها به طور موثر باشند. مایکروسافت داینامیک 365 چندین کانال فروش را به طور مستقیم با نرم افزار ای آر پی ادغام میکند و حتی شامل یک منطقه فروش داخلی POS و موتور تجارت الکترونیک است، بنابراین مشتریان سازمانی ما واقعا دید کاملی از مشتریان خود دارند. این مفهوم یک پلتفرم قدرتمند برای خدمات مشتریان به شیوهای یکپارچه ارائه میدهد که منابع شرکت را بهینه میکند.
4- دید و همکاری زنجیره تامین
شکلدهی زنجیرههای تامین برندها بسیار دشوار است. زنجیره تامین کسبوکارهای مختلف در دنیا بر توانایی نرم افزار ERP تاکید فراوانی دارند. مایکروسافت داینامیک 365 با کنترل و برقراری ارتباط با سیستمهای پیچیده زنجیره تامین، دست به کاری بسیار عظیم زده است. به کمک یک مدل چند منظوره پیشرفته که تغییرات زمانی را مدیریت میکند، مایکروسافت داینامیک 365 میتواند نیازهای روزمره مشتریان را پاسخگو باشد. همچنین به کمک افزونه زنجیره تامین 365، مشتریان از پیشبینیهای پیشرفته، برنامهریزی، تخصص، اجرا و قابلیتهای تجزیه و تحلیل استفاده میکنند.
5- عملکرد همانند یک محصول مایکروسافت
این محصول مانند همه محصولات دیگر مایکروسافت که مشتریان سازمانی با آنها آشنا هستند، کار میکند. این محصول سرعت آموزش را افزایش میدهد، کاربران را با سیستم آشنا میکند و ابزارهایی که قبلا در آفیس 365 استفاده میکردند مانند اکسل، Word و غیره را در اختیار آنها قرار میدهد. در نهایت، این موجب صرفهجویی در هزینه مشتریان میشود و هزینههای کل مالکیت را کاهش میدهد.