
5 مزیت برتر آفیس 365، شیرپوینت و OneDrive
ترکیب قدرت دو نرمافزار مایکروسافت آفیس 365، شیرپوینت آنلاین و OneDrive ویژه کسبوکار، میتواند به سازمان شما یک سیستم ارتباطی و تبادل اطلاعاتی بسیار قدرتمند هدیه کند. شما به راحتی میتوانید فایلهای خود را به اشتراک گذاشته و یا ذخیره کنید، الزامات امنیتی را رعایت کرده و به سازمان خود ابزارهای مورد نیاز برای فرآیندهای تجاری پیشرفته را ارائه دهید. انتقال به آفیس 365، به همراه شیرپوینت و OneDrive میتواند چندین مزیت بسیار مهم برای شما به همراه داشته باشد:
امنیت پیشرفته
امنیت یکی از دغدغههای اصلی تجارت مدرن است. حملات سایبری پیچیده، طرحهای کلاهبرداری و هک سیستم میتواند اطلاعات حساس در مورد نام تجاری شما یا مشتریان شما را فاش کند. امنیت ضعیف ارتباطات میتواند صداقت و اعتبار سازمان شما را به خطر بیندازد. اجازه دادن به اطلاعات از طریق شکافها میتواند سازمان شما را در معرض نقض بزرگ، از دست دادن دادهها و فشار مطبوعات قرار دهد. گنجاندن شیرپوینت و OneDrive در عملیات سازمان شما میتواند از برخی از این مشکلات امنیتی جلوگیری کند. تیمهای شما میتوانند اطلاعات حیاتی را بدون افشای هرگونه اطلاعات حساس در اسناد، از طریق نرمافزار شیرپوینت به اشتراک بگذارند. میزبانی عملیات از طریق یک پلتفرم واحد و یکپارچه، همچنین آسیبپذیری شما را در برابر تهدیدها، نشتها و حملات در چندین سیستم کاهش میدهد. همچنین میتوانید رفتار کاربران را زیر نظر داشته باشید تا از موفقیت خط مشیهای سازمانی خود مطمئن شوید.
همکاری آسان
شیرپوینت یک پلتفرم باز و غنی است، که ایجاد و به اشتراکگذاری اطلاعات تجاری را در یک مکان واحد آسان میکند. شیرپوینت و OneDrive میتوانند کارکنان را در به طور یکپارچه با اسناد، اطلاعات، افراد و پروژههایی که برای انجام وظایف خود نیاز دارند، وصل کنند. ابزارهای همکاری مانند تیمهای مایکروسافت، خلاءهای ارتباطی تجاری را پر کرده و از فناوری برای تسهیل مکالمات داخلی استفاده میکنند. مایکروسافت teams یک محصول از آفیس 365 است که به سازمان شما اجازه میدهد راهحلهای همکاری خود را شخصیسازی کنید. شما میتوانید در عرض چند دقیقه، یک همکاری میان سازمانی جدید ایجاد کنید و آن را با ویژگیهای خاصی تنظیم کنید تا به کار گروهی تا حد ممکن کمک کند.
تبادل ساده اطلاعات
تبادل آسان اطلاعات منجر به شکلگیری همکاری بهتر میشود. ویژگیهای خاصی مانند هشدارها باعث میشود کارکنان به آسانی بتوانند اطلاعات مهم مورد نیاز خود را بدون تاخیرهای پرهزینه یا عدم ارتباط صحیح بدست آورند. سادهسازی دسترسی به اطلاعات تجاری برای همه کاربران، امکان همکاری را فراهم میکند و همه را در جریان انتقال اطلاعات نگه میدارد. کاربران میتوانند به دادههای تجاری سیستمهایی مانند نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند و از داشبوردهای شخصی برای حداکثر کارایی استفاده کنند. همچنین کاربران مشکلات کنترل نسخه را در این نرمافزار نخواهند داشت. شما میتوانید یک سند واحد را حفظ کرده و به چندین کاربر اجازه دهید تا آن را به طور مداوم به روزرسانی کنند.
صرفهجویی در هزینه
شیرپوینت و OneDrive میتوانند در سازمان منجر به صرفهجویی در هزینهها شوند. داشتن یک راهحل ابری، هزینه حساب جداگانه و برنامه ذخیره اطلاعات را حذف میکند. علاوه بر این، سادهسازی سیستمعاملها میتواند از هدر رفتن هزینههای شما برای رفع اشکال و مشکلات واصله جلوگیری کند. با شیرپوینت و OneDrive میتوانید در زمان، پول و استرس خود صرفهجویی کنید.
بهرهوری بهتر
شیرپوینت و OneDrive به سازمان شما این فرصت را میدهند که فرایندهای کلیدی را ساده و خودکار کنید. انتقال دادهها، ردیابی اطلاعات، مدیریت اسناد، کار بر روی پروژههای گروهی و موارد دیگر بدون سردرگمی یا تاخیر، بیش از هر زمان دیگری آسان میشود. راهحل خود را با استفاده از Microsoft Flow و PowerApps متناسب با نیازهای منحصربه فرد خود سفارشی کنید و سهولت استفاده و بهرهوری را به حداکثر برسانید.