سیستم مدیریت فروشندگان Vendor management
آقای دهنوی

سیستم مدیریت فروشندگان Vendor management

فروشندگان و واسطه‌های فروش برای موفقیت کسب‌و‌کار شما بسیار حائز اهمیت هستند. آن‌ها می‌توانند رشد جدیدی را در کسب‌و‌کار شما ایجاد کنند و به دستیابی به اهداف تجاری و سود کمک کنند. فروشندگان در بسیاری از فرایندها و فعالیت‌های سازمان شما نقش کلیدی دارند. با توجه به تحولات محیط کار دیجیتال و افزایش مقررات تجاری، مدیریت فروشنده یا Vendor management به‌عنوان بخشی از استراتژی کلی کسب‌و‌کار در نظر گرفته می‌شود. سازمان‌های پیشرو، برنامه‌های کارآمد مدیریت فروشنده را به کار می‌گیرند. برای مدیریت فروشندگان و قراردادها، بسیاری از سازمان‌ها به چندین راه حل بر پایه شخص ثالث اعتماد می‌کنند. با این حال، مدیریت فروشندگان می‌تواند فرایندی پیچیده باشد. فروشندگان، افراد و مشاغلی هستند که کالاها و خدمات را به سازمان شما ارائه می‌دهند. این احتمال وجود دارد که کسب‌و‌کار شما با صدها فروشنده مختلف کار کند که هرکدام با نرخ های پرداخت، شرایط قراردادی و نقاط تماس مختلف فعالیت می‌کنند. بدون مدیریت صحیح این فروشندگان، به‌زودی متوجه خواهید شد که هزینه‌ی زیادی برای کالاها و خدمات پرداخت می‌کنید و یا پرداخت هزینه‌های پنهان بالا، به شما ضرر می‌زند.

 

 

مدیریت فروشنده، فرآیندی است که شامل تامین منابع فروشندگان، تحقیق و تعیین قیمت، مدیریت قراردادها و روابط فروشنده، ارزیابی عملکرد و پرداخت به فروشندگان می‌شود. ساده‌سازی این فرایندها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه کسب‌و‌کار شما را به همراه دارد.

انتخاب یک راه‌حل مدیریت قرارداد فروشندگان که با زیرساخت‌های موجود در بستر فناوری اطلاعات سازمان شما هماهنگ باشد، مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. محصولاتی مانند مایکروسافت شیرپوینت و آفیس 365، توسط بسیاری از سازمان‌ها در امر همکاری سازمانی به‌کار گرفته می‌شوند.

پذیرش جهانی شیرپوینت و آفیس 365 توسط سازمان‌های بزرگ، کار تیم‌های حقوقی و پیمانی را برای سهولت کار با قراردادهای فروشندگان، آسان کرده است. با استفاده از پورتال اینترانت شیرپوینت داک 365، می‌توانید فروشندگان خود را مستقیما مدیریت کنید و از راه‌حل‌های گران قیمت دیگری استفاده نکنید. همچنین، با استفاده از آفیس 365، تمام خدمات و محصولات ارائه شده توسط هر فروشنده را مدیریت کنید.

پورتال مدیریت فروشنده، یک برنامه همکاری مبتنی بر وب است که به سازمان شما اجازه می‌دهد خدمات کارکنان را به‌صورت موقت، دائمی یا قراردادی تامین و مدیریت کند. استفاده از این سیستم، کمک می‌کند تا مسائل پیچیده‌ای که درباره کارکنان وجود دارد، متمرکز شود. با استفاده از پورتال داک 365، شیرپوینت یک سیستم مدیریت فروشنده منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهد که به کسب‌و‌کار شما کمک بسیاری می‌کند.

 

 

سیستم مدیریت فروشنده Dock، به شما امکان می‌دهد تا به‌صورت مؤثرتری فرآیند مدیریت فروشنده در کسب‌و‌کار خود را انجام دهید. این سیستم، علاوه بر کاهش ریسک و اطمینان از انطباق با شرایط، برای شما مزایای بیشتری نیز فراهم می‌کند. برخی از این مزایا شامل کاهش هزینه‌ها، بهبود شرایط قراردادها و کمک به کسب‌و‌کار برای بدست آوردن ارزش بیشتر از طرف هر فروشنده است.

کاهش ریسک

استفاده از سیستم مدیریت فروشنده متمرکز، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فروشندگان خود را ردیابی کنید و خطرات و ریسک‌ها را شناسایی کنید و اقدامات لازم را برای کاهش آن‌ها انجام دهید. همچنین، استفاده از این سیستم باعث می‌شود که کل عملیات مدیریت فروشنده‌ی کسب‌و‌کار شما متمرکز شده و شما بتوانید به بهبود کارایی سازمان خود بپردازید.

بهبود کارایی سازمان

سیستم مدیریت فروشنده Dock، یک مخزن متمرکز برای ذخیره و مدیریت کلیه داده‌های فروشنده، قراردادها، بیمه و سایر اسناد مرتبط را ارائه می‌دهد. این سیستم، از تکرار داده‌ها و از دست دادن قراردادها و سایر اطلاعات حیاتی جلوگیری می‌کند و به عنوان فرایند خودکار، کارایی کلی سازمان را بهبود می‌بخشد.

کاهش هزینه‌ها

با استفاده از سیستم مدیریت فروشنده، به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های اضافی و منابع آن‌ها را مشاهده و پیگیری کنید و در نتیجه در موقعیت بهتری برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها قرار خواهید گرفت. همچنین، با استفاده از یک سیستم متمرکز، می‌توانید مطمئن باشید که همه‌چیز در بازه‌ی بودجه‌ی سازمانی تعریف شده است.

 

افزایش عملکرد فروشندگان

شما همچنین می‌توانید به‌راحتی عملکرد هر فروشنده را ردیابی کنید. با کمک ارزیابی‌های عینی، قادر خواهید بود تا بازخورد عملی و خوبی را به فروشندگان خود ارائه دهید تا به آن‌ها کمک کند که استانداردها و عملکرد کنترل کیفیت خود را بهبود ببخشند.

ایجاد روابط وفادارانه

برند شرکت شما برای شما ارزش فراوانی دارد و برای جلوگیری از لطمه به آن، نیاز است که اقدامات نامناسب یک فروشنده غیرحرفه‌ای یا غیراخلاقی جلوگیری شود. با استفاده از یک برنامه مدیریت فروشنده، می‌توانید به راحتی به اطلاعات مورد نیازی مانند استانداردهای اجتماعی و زیست‌محیطی دسترسی پیدا کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا به طور مؤثری روی رفتارهای غیراخلاقی و نامناسب فروشندگان نظارت کنید و با حفظ برند شرکت، به بهبود عملکرد کسب و کار خود بپردازید.

حفاظت از برند سازمان

برند شرکت شما، ارزش بسیار زیادی برای شرکت دارد. شما نمی‌خواهید به دلیل اقدامات یک فروشنده غیرحرفه‌ای یا غیراخلاقی، آن‌ را لکه‌دار کنید. یک برنامه مدیریت فروشنده می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را مانند استانداردهای اجتماعی و زیست‌محیطی، در اختیار شما بگذارد.

یکی از خدمات شرکت ارائه خدمات توسعه و اجرای نرم افزار CRM بر بستر محصولات مایکروسافت است.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما