چرا از Dynamics 365 مایکروسافت استفاده کنیم؟

چرا از Dynamics 365 مایکروسافت استفاده کنیم؟

داینامیک 365 یک راهکار نرم‌افزاری منعطف و کاملاً قابل شخصی‌سازی است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. این راهکار در قالب یک پلتفرم مبتنی بر فضای ابری، 9 اپلیکیشن تجاری را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به فروش، مارکتینگ، خدمات مشتری، عملیات‌ها و مالی یا تجاری اشاره کرد. در واقع، Dynamics 365 به کسب‌وکارهای کوچک با سرعت رشد بالا و سازمان‌های بزرگ بین‌المللی با سیستم‌های پیچیده، مناسب است.

داینامیک 365 دارای 5 اپلیکیشن مستقل است که عبارتند از: Sales، Marketing، Customer Service، Field Service و Project Service Automation. این مجموعه به عنوان یک نرم‌افزار CRM، قابلیت شخصی‌سازی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. با وجود این امکانات، Microsoft Dynamics CRM به طور کلی تصور ما از مدیریت روابط با مشتری را دگرگون کرده است.

امروزه ابزارهایی که تعاملی دوطرفه و درگیرکننده با مشتری را تسهیل می‌کنند، ارزش بالایی برای کسب‌وکارها دارند. با توجه به بالا رفتن انتظارات و حجم درخواست‌های مشتریان، Dynamics 365 به عنوان یک راهکار نرم‌افزاری بسیار کارآمد و منعطف، می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا به بهبود و توسعه روابط با مشتریان، ارتقای سطح خدمات و بهبود عملکرد کسب‌وکار خود برسند.

Dynamics 365 مایکروسافت

 

دلیل این که از چرا از Dynamics 365 مایکروسافت استفاده کنیم؟

استفاده از Dynamics 365 مایکروسافت برای کسب‌وکارها دارای بسیاری از مزایا و دلایل است، این شامل:

  • یکپارچگی: Dynamics 365 شامل یکپارچگی کامل بین بخش‌های مختلف کسب‌وکار مانند فروش، مارکتینگ، خدمات مشتری، عملیات‌ها و مالی یا تجاری است. این یعنی که کلیه اطلاعات کسب‌وکار در یک محیط مشترک قابل دسترسی هستند و تمامی بخش‌ها می‌توانند با هم همکاری کنند.
  • ارزش بیشتر: با داشتن یکپارچگی کامل، Dynamics 365 ارزش بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند. این به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بهبود و توسعه روابط با مشتریان، ارتقای سطح خدمات و بهبود عملکرد کسب‌وکار خود برسند.
  • مقیاس‌پذیری: Dynamics 365 یک راهکار مبتنی بر فضای ابری است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیاز و رشد کسب‌وکار، سیستم خود را به راحتی مقیاس پذیر کنند.
  • انعطاف‌پذیری: Dynamics 365 بسیار انعطاف‌پذیر است و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا نرم‌افزار را به نحوی شخصی‌سازی کنند که به نیازهای خاص خود بپاسخد.
  • امنیت: Dynamics 365 دارای تکنولوژی امنیتی پیشرفته‌ای است که اطلاعات کسب‌وکار را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.
  • دسترسی به ابزارهای پیشرفته: Dynamics 365 ابزارهای پیشرفته‌ای را برای مدیریت روابط با مشتری، مانیتورینگ و بهبود عملکرد کسب‌وکار ارائه می‌دهد.
  • هزینه کمتر: Dynamics 365 هزینه کمتری نسبت به سیستم‌های قدیمی مدیریت روابط با مشتری دارد و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند.

 

Dynamics 365 مایکروسافت

کاربردی‌ترین ماژول‌ها در Dynamics CRM

Dynamics 365 Sales

این ماژول برای اتوماسیون فروش و پیش‌بینی طراحی شده است که فعالیت‌های روزمره در دپارتمان فروش را تسهیل می‌کند. این ماژول به فروشندگان اجازه می‌دهد با مشتریانشان روابطی قوی ایجاد و بر اساس بینش لحظه‌ای تصمیم‌گیری کنند. بدین ترتیب قراردادهای فروش خیلی سریع‌تر نهایی می‌شوند.

سازمان‌ها امکان کنترل هر گام از فرایند فروش را در اختیار دارند. این ماژول به افزایش فرصت‌های فروش، مدیریت مخاطبین و حساب‌ها، بهبود مدیریت زمان و مدیریت پایپ‌لاین فروش کمک می‌کند. ماژول Dynamics 365 Sales از ویژگی جریان فرایند کسب‌وکار، ابزارهای هوشمند و داشبوردهای لحظه‌ای بهره می‌برد که برای هماهنگ‌سازی اعضای جدید تیم، بهینه‌سازی فرایندها و درگیری بیشتر با مشتریان، ابزاری ایده‌آل محسوب می‌شود.

Dynamics 365 Marketing

این ماژول همکاری بین دپارتمان‌های فروش و مارکتینگ را بهبود می‌بخشد و کارایی در زمینه تولید سرنخ‌های جدید و تقویت سرنخ‌های فروش را افزایش می‌دهد. ماژول Dynamics 365 Marketing تمام بخش‌های مدیریت کمپین و ارتباطات، از فاز برنامه‌ریزی اولیه گرفته تا اندازه‌گیری موفقیت را پوشش می‌دهد.

این ماژول ابزارهایی را برای ارائه سفر مشتری با جزئیات کامل، ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده، ساخت آسان لندینگ‌ پیج‌های نوآورانه و تحلیل بی‌درنگ اطلاعات برای تصمیم‌گیری هوشمندانه تیم فروش و مارکتینگ را در دسترس قرار می‌دهد. علاوه بر این، ماژول Dynamics 365 Marketing از قابلیت مدیریت و صرفه‌جویی هزینه‌ها، تولید و ارسال پیام‌های سفارشی، مدیریت جریان‌های کاری و ایجاد لیست‌های هدفمند بهره می‌برد.

به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

قابلیت های جدید داینامیک 365

Dynamics 365 Customer Service

ماژول Dynamics 365 Customer Service به مشتریان اجازه می‌دهد از طریق کانال‌های مختلف با کسب‌وکار ارتباط داشته باشند. سازمان‌ها نیز با استفاده از این ماژول امکان پاسخ‌گویی سریع، کارآمد و شخصی‌سازی شده را دارند.

این ماژول اطلاعات مربوط به مشتری را به صورت یکجا جمع‌آوری می‌کند و بدین ترتیب کارشناسان بخش پشتیبانی و خدمات مشتری می‌توانند عملکردی یکنواخت و حرفه‌ای داشته باشند. مشاهده تاریخچه درخواست‌ها، تیکت‌های اختصاص یافته به افراد یا گروه‌ها و پاسخ‌گویی سریع به سوالات رایج از جمله ویژگی‌هایی است که در این ماژول ارائه می‌شود.

Dynamics 365 مایکروسافت

Dynamics 365 Field Service

Dynamics 365 Field Service یکی از ماژول‌های Dynamics 365 است که به کسب‌وکارهایی که نیاز به پشتیبانی حضوری دارند، کمک می‌کند تا فرایندهای خود را ساده‌سازی کنند و بهبود بهره‌وری خود را افزایش دهند. این ماژول امکاناتی را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به بهبود کلی کارایی عملیاتی خود برسند، از جمله:

  • تسهیل در برنامه‌ریزی و مدیریت انبار، به همراه قابلیت استفاده از اینترنت اشیاء (IoT) برای تشخیص و رفع سریع‌تر مشکلات.
  • قابلیت خودکارسازی ترتیب کارها، برنامه‌ریزی زمانی و تخصیص امکانات.
  • کاهش هزینه‌های عملیاتی با پیش‌بینی لزوم تعمیرات و نگهداری.
  • امکان دسترسی از راه دور به اطلاعات مورد نیاز برای تکنسین‌ها.
  • استفاده از هدست‌های واقعیت ترکیبی که به تکنسین‌ها این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نگهداشتن موبایل یا تبلت، اطلاعات مورد نظرشان را مشاهده و با آزادی عمل بیشتری کار کنند.

با استفاده از Dynamics 365 Field Service، کسب‌وکارها می‌توانند پاسخ سریع‌تری به مشکلات مشتریان خود داشته باشند و در نتیجه، رضایت مشتریان را افزایش دهند. همچنین، این ماژول به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرایندهای خود را بهبود بخشند و به بهبود کلی کارایی عملیاتی خود برسند.

Dynamics 365 Project Service Automation

Dynamics 365 Project Service Automation یک ماژول نرم‌افزاری جامع است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا پروژه‌های پیچیده‌تر خود را به صورت دقیق و کامل مدیریت کنند. این ماژول امکاناتی را ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا منابع را بهینه‌سازی کنند، برنامه‌ریزی پروژه‌ها را بهبود بخشند و فاکتورهای مرتبط با پروژه را به صورت دقیق و سریع صادر کنند.

با استفاده از Dynamics 365 Project Service Automation، کاربران قادر به تخصیص منابع، برنامه‌ریزی و صدور فاکتور برای پروژه‌ها هستند. همچنین، با استفاده از داشبوردهای Real Time، می‌توان به راحتی میزان منابع تخصیص یافته را اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کرد.

این ماژول به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با سهام‌داران و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کنند و همچنین، با استفاده از پرتالی امن، امکان همکاری روان و سریع با مشتریان را دارند. علاوه بر این، این ماژول فرایند صدور صورتحساب برای مشتری را تسریع می‌کند و به تیم‌های مختلف اجازه می‌دهد در هر زمان و مکانی، هزینه‌ها را ارسال، پردازش و تایید کنند. در نتیجه، Dynamics 365 Project Service Automation به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا پروژه‌های خود را به صورت دقیق و کامل مدیریت کنند و به بهبود کلی کارایی عملیاتی خود برسند.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما