
12 قابلیت نرم افزار داینامیک 365 برای فروش
مایکروسافت برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار و پوشش حوزههای تجاری بیشتر، اقدامات قابل توجهی را بر روی برنامههای داینامیک 365 خود انجام داده است. اپلیکیشن فروش یکی از قدیمیترین و مهمترین اجزای داینامیک 365 به شمار میرود. این اپلیکیشن که در حال حاضر با امکانات بینظیر خود توانسته است کار تیم فروش را ساده کند، پیش از این یک ماژول در داینامیک سی آر ام بود که به دلیل قدیمی بودن بارها با ویژگیها و عملکردهای جدید بهروزرسانی شده است. قابلیتهای برتر داینامیک 365 که میتوانند برای فروش مورد استفاده قرار بگیرند شامل 12 قابلیت زیر هستند:
دستیار روابط
ما در دنیای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی زندگی میکنیم؛ اشخاص تاثیرگذار با سرمایهگذاری میلیاردها دلار در بخشهای پژوهشی و توسعه به هوشمندتر کردن محصولات و ارائه تجربیات یکپارچه میپردازند. برنامه فروش این امکان را برای شما فراهم میسازد که با مراجعه به پروفایل مشتری به عواملی نظیر بینش عملیاتی در مورد مخاطبان، حسابها و فرصتها مبنی بر تعاملات قبلیتان با مشتری دسترسی پیدا کنید.
بینش مشتری
وقتی سخن از یادگیری ماشینی به میان میآید، لازم است به بینش مشتری توجه شود. بینش مشتری یک سرویس Saas (نرمافزار به عنوان یک سرویس) مبتنی بر Azure است که به طور مستقیم در داینامیک 365 ادغام میشود و دادهها را به اقدامات و بینش مشتری تبدیل میکند. این دادههای ادغام شده در زمان مناسب به افراد مناسب نشان داده میشوند. بینشهای ذکر شده شامل دید مشتری 360 (مشاهده تمامی دادهها و بینشهای مشتری در یک مکان)، تطابق پیشبینانه (کمک به فروشندگان در پیشبینی نتایج کسبوکار براساس دادههای تاریخدار) و بخشبندی (کمک به نمایندگان فروش در شناسایی مخاطبان مناسب) میشود.
اپلیکیشن موبایل داینامیک 365
امروزه همگی ما گوشی هوشمند داریم و با یکدیگر ارتباط برقرار میکنیم. با وجود اینکه گوشیهای هوشمند نتوانستند جایگزین لپتاپ شوند، از ابتدای ورودشان تاکنون مسیر بسیار طولانی را سپری کردهاند. گوشیهای هوشمند تلفن همراه تنها ابزار برقراری ارتباط به شمار نمیروند، بلکه وسیلههایی سرگرمکننده، قابل استفاده برای تحقیقات و انجام امور تجاری هستند. داینامیک 365 با ارائه اپلیکیشنهای گوشیهای هوشمند در تمام پلتفرمهای اصلی، دسترسی به دادههای سازمانها را برای کاربران در حال حرکت فراهم میسازد.
قالبهای ورد و اکسل
مایکروسافت دارای مجموعه وسیعی از محصولات است که با اطمینان خاطر، کاربران را تشویق به استفاده از آنها میکند. بسیاری از محصولات مایکروسافت برای ایجاد یک اکوسیستم بینظیر با یکدیگر به طور یکپارچه ادغام میشوند. هیچ تفاوتی میان قالبهای ورد و اکسل وجود ندارد. شما میتوانید با جا نگهدارندهها (placeholders) قالبهای حرفهای ورد را برای دادههای سی آر ام آماده کنید و اسناد را تنها با یک کلیک از هر رکورد سی آر ام بوجود آورید.
گردشهای فرایند کسب و کار
گردشهای فرایند در داینامیک 365 کمک میکنند فرایند فروش از جذب سرنخ به تولید فاکتور منتهی شود. با آخرین بهروزرسانیهای انجام شده، شما میتوانید هماکنون گردش کار را در مراحل مختلف گردش فرایند فرا بخوانید و زمانسنج (تایمر) را برای تسهیل پیشرفت فروش اضافه کنید.
داشبوردها
شما میتوانید پس از ورود به برنامه فروش در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر را از طریق ایجاد داشبوردهای سفارشی و یا سفارشیسازی داشبوردهای سیستم نشان دهید. داشبوردهای داینامیک 365 میتوانند شامل نمودارها، لیست ویو (ویجتهای پرکاربرد و مهم در اندروید)، IFRAME ها، منابع وب و دستیار ارتباط شوند.
ادغام لینکدین در داینامیک 365
هنگامی که مایکروسافت لینکدین را خریداری کرد، مشخص بود که برای ادغام این برنامه کاربردی راهکارهای تجاری پیش خواهد گرفت: با ابزار LinkedIn Sales Navig میتوانید از ویژگیهای اصلی لینکدین به صورت مستقیم از رابط لینکدین 365 خود استفاده کنید. این ویژگیها شامل ارسال درخواستهای اتصال، InMail و پیام میشوند. علاوه بر این، میتوانید با برجسته کردن پروفایلهایی که به مشتریان فعلی شما شبیه هستند، از لینکدین توصیهنامه دریافت کنید.
ادغام اوتلوک
اوتلوک یکی از قدیمیترین و در عین حال مفیدترین نرمافزارهای ادغام شده با داینامیک 365 است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن داینامیک 365 برای اوتلوک و داینامیک 365 برای اوتلوک دو محصول متفاوت هستند و اولی از دومی جدیدتر است. اپلیکیشن داینامیک 365 برای اوتلوک برنامهای است که مایکروسافت را وادار میکند برای همگام سازی دادهها از سرور ساید استفاده کند. از مزایای این ادغام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- این قابلیت فقط در داینامیک 365 برای اوتلوک قابل استفاده است، اما هنوز بسیاری از فروشندگان، بهویژه افرادی که به طور دائم به اینترنت دسترسی ندارند، میتوانند به طور گسترده از آن استفاده کنند.
- دادهها و نهادهای داینامیک 365 به طور مستقیم در اوتلوک همگامسازی میگردند.
- پیگیری ایمیلها از طریق اوتلوک در داینامیک 365 امکانپذیر است.
- توانایی ایجاد، بهروزرسانی و حذف رکوردهای داینامیک 365 مستقیماً از اوتلوک نیز از دیگر قابلیتهای این نرمافزار به شمار میرود.
فعالیتها در داینامیک 365
فعالیتهایی که در داینامیک 365 صورت میگیرند، شامل تعاملات با مشتریان مانند ایمیل، قرار ملاقات و تماس تلفنی میشوند. علاوه بر این، میتوانید فعالیتهای سفارشی ایجاد کنید و آنها را به رکوردهای داینامیک 365 پیوند دهید.
گردش کارها
فرایندهای کسبوکار خود را بدون نوشتن حتی یک خط کد خودکار کنید. گردش کاری داینامیک 365 از عبارتهای منطقی برای ایجاد یا بهروزرسانی رکوردها، اجرای گردشهای کاری و ارسال نوتیفیکیشن ایمیل استفاده میکند. شما همچنین میتوانید گردش کاری خود را با ایجاد فعالیتهای گردش کار سفارشی و انجام کارها به صورت خودکار گسترش دهید.
جستجوی مرتبط / طبقهبندی شده
داینامیک 365 راهکارهای بسیار زیادی را برای جستجوی دادهها ارائه میکند. جستجوی مرتبط و طبقهبندی شده از خدمات اختصاصی ارائه شده توسط Azure است. جستجوی مرتبط نتایج بدست آمده را به صورت فهرست و ترتیببندی دقیق به شما نمایش میدهد. این نوع جستجو براساس عواملی همچون فراوانی کلمه تطبیق یافته در رکورد و نزدیکی آن کلمات با یکدیگر حاصل میشود. جستجوی طبقهبندی شده نیز براساس دستهبندی نهادها، فهرستهای مختلفی را برای شما ایجاد میکند. در نتیجه اگر به دنبال چیز خاصی میگردید این دو روش به شما کمک میکنند.
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته برای یافتن رکوردها به کار میرود. شما میتوانید در یک رابط کاربری کاربرپسند به طرح سوالات پیچیده بپردازید. برای استفاده از این روش نیز نیازی به مهارت فنی خاصی وجود ندارد. شما میتوانید شاخصهای مختلف مانند تاریخ و کلمات کلیدی را تعیین کنید و به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید.
چگونه یک متخصص داینامیک 365 برای فروش شویم
سی آر ام یکی از بهترین سیستمهای موجود است که با برخورداری از ویژگیهای منحصر به فرد و به منظور تسهیل زندگی ما و سرعت بخشی در روند کسبوکارمان طراحی شده است. این محصول آزمون و خطاهای بسیاری را پشت سر گذاشته است، به طوری که سخت میتوان ویژگیهای ضروری را در آن پیدا نکرد. با پیدایش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، انتظار میرود که در بهروزرسانیهای آینده سی آر ام از ویژگیهای مبتنی بر این فناوریها به منظور پیشبینی مؤثرتر نتایج فروش و دستیابی به اهداف تجاریمان استفاده شود.