راه‌حل مایکروسافت داینامیک 365 مدیریت کسب‌و‌کار
حمید رضا خداوردی

راه‌حل مایکروسافت داینامیک 365 مدیریت کسب‌و‌کار

مایکروسافت داینامیک 365، یک راه‌حل جامع مدیریت کسب‌و‌کار است که برای انواع کسب‌و‌کارهای درحال رشد طراحی شده است. این نرم‌افزار به صورت یک جایگزین مناسب برای نرم‌افزارهای حسابداری پایه و سیستم‌های قدیمی ERP، به دنبال ارتقا کاربری خود می‌باشد. داینامیک 365 با هدف کمک به سازمان‌ها در مدیریت عملیات، امور مالی، خدمات مشتریان و فروش، ساده‌سازی فرایندهای تجاری، تصمیم‌گیری بهتر و بهبود تعاملات مشتریان طراحی شده است. این راه‌حل، بر پایه مجموعه فن‌آوری‌های اثبات‌شده‌ای که در حال حاضر به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کنند، ساخته شده است.

داینامیک 365 در موارد زیر می‌تواند به انواع کسب‌و‌کارها کمک کند:

  • یکپارچه‌سازی و برقراری ارتباط میان انواع کسب‌و‌کار: به کمک داینامیک 365، کلیه فعالیت‌ها و همچنین گردش کار سازمان بصورت اتوماتیک انجام می‌شود و کلیه وظایف سازمانی با ابزارهای آشنای آفیس مانند اکسل، Word ،Outlook یکپارچه شده و در نتیجه، کارایی سازمان افزایش پیدا می‌کند.
  • تصمیم‌گیری دقیق: با اتصال سریع به داده‌های سازمانی، تجزیه و تحلیل کسب‌و‌کار پشتیبانی شده توسط پیشرفته‌ترین فناوری‌های هوشمند مایکروسافت، دید کامل و بهتری از تجارت می‌توان کسب نمود.
  • شروع و رشد آسان: با داینامیک 365، می‌توانید درحالیکه از یک بستر انعطاف‌پذیر در زمان واقعی استفاده می‌کنید، با سرعت دلخواه خود، تجارت خود را توسعه دهید.

 

سازگاری و مقایس‌پذیری در تمام بخش‌ها

راه‌حل‌های داینامیک 365، بدون توجه به نوع صنعتی که سازمان شما در آن فعالیت می‌کند، با هر نوع سازمانی سازگار هستند. این راه‌حل‌ها با ارائه برنامه‌های متمرکز بر مدیریت و حل و فصل موارد خدماتی و پشتیبانی مشتریان، پاسخگوی نیازهای سازمان‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌باشند. همچنین، داینامیک 365 با ارائه راه‌حل‌هایی برای جریان‌سازی و کارایی بیشتر مدیریت پروژه و مدیریت هوشمند انبارهای پیشرفته، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای تجاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این راه‌حل شامل هشت اپلیکیشن تجاری است که بدون در نظر گرفتن نوع و بخش تجارت، به پاسخگویی نیازهای کلیه فرایندهای تجاری در سازمان‌ها کمک می‌کند.

کسب‌وکار مرکزی داینامیک 365 یا Business central

این اپلیکیشن، به عنوان نزدیک‌ترین راه‌حل به نرم افزار ERP (مدیریت منابع کسب‌وکار) شناخته می‌شود. این برنامه، علاوه بر داشتن ویژگی‌های مدیریت مالی و حسابداری بسیاری، قابلیت مدیریت کارآمد پروژه و انبار را نیز داراست. همچنین، این اپلیکیشن یک سناریو اساسی برای مدیریت مخاطبین و برخی عملکردهای معمولی نرم افزار سی آر ام را فراهم می‌کند.

داینامیک 365 برای فروش

در کسب‌و‌کارهای مختلف، یکی از چالش‌های اصلی، افزایش درآمد از طریق منابع تجاری مشابه و بهبود عملکرد تیم فروش است. برای این منظور، بهینه‌سازی فرایندهای فروش با استفاده از هوش مصنوعی متمرکز بر خودکارسازی بیشتر فرایندها طراحی شده است. این راه‌حل با استفاده از منابع برای افزودن ارزش به وظایف سازمانی و تسهیل کار تیم‌های فروش، به افزایش بهره‌وری تجهیزات تجاری کمک می‌کند و بسته‌شدن فرصت‌های جدید را تسهیل می‌کند. به این ترتیب، این راه‌حل به یکی از ستون‌های مهم استراتژی هر کسب‌و‌کار تبدیل شده است.

داینامیک 365 برای خدمات مشتری

در حال حاضر، تجربه مشتری به عنوان عامل اصلی وفاداری به برند محسوب می‌شود. انتظارات مشتریان در حال افزایش است و برای رقابت در بازار، سازمان‌ها نیاز دارند به روش‌های نوآورانه و هماهنگ با این انتظارات عمل کنند و تجربه‌ای منحصر به فرد را به مشتریان ارائه دهند. اگر شرکت شما خدمات مشتری گوناگونی را ارائه می‌دهد، این راه‌حل به شما در انجام بهتر وظایف کمک فراوانی می‌کند. با استفاده از تجربه بدست آمده، سازمان می‌تواند خدمات مشتری خود را بهبود بخشد و دسترسی به اطلاعات مربوط به مشتریان را آسان تر کند. به این ترتیب، سازمان می‌تواند در پاسخ به نیازهای مشتریان خود، موفقیت بیشتری را کسب کند.

پویایی برای خدمات میدانی

این راه‌حل متعهد به بهینه‌سازی برنامه‌ریزی بازدیدهای فنی است. این راه‌حل همچنین اجازه می‌دهد تا اتوماسیون مسیرها، که همواره به دنبال به حداکثر رساندن سود و کارایی است، با استفاده از تجزیه و تحلیل و عبور مستمر از داده‌ها صورت پذیرد.

اتوماسیون سرویس ویژه

همانطور که از نام این بخش پیداست، این اپلیکیشن تجاری به طور خاص برای مدیریت کارآمد پروژه‌هایی با عملکرد بالا طراحی شده است که نظارت کامل بر بودجه و هزینه‌ها، صدور فاکتور، مطالعه و تجزیه و تحلیل توانایی‌ها و عملکرد تجهیزات و توزیع زمانی را تسهیل می‌کند.

 

داینامیک 365 برای مدیریت استعداد

در سازمان ها، دانستن نحوه جذب، حفظ و مدیریت استعدادها، برای رشد و توسعه آنها بسیار حائز اهمیت است. تنها با استفاده از افراد مستعد که تیم‌های سازمان را تشکیل می‌دهند، می‌توان به چالش‌های سازمانی و تغییرات بازار پاسخ داد. این افراد، کلید تحول هستند و راه‌حل Dynamic talent، تیم منابع انسانی شما را قادر می‌سازد تا با رویکردی آسان، سریع و مقرون‌به‌صرفه، همه این اهداف را دنبال کند.

داینامیک 365 خرده‌فروشی

این برنامه یک ماژول خاص برای شرکت‌های خرده‌فروشی است که بیش از 100 متغیر برای مدیریت انبار با متغیرهای مختلف اندازه، مدل، رنگ و غیره دارد. این برنامه همچنین امکان تجزیه و تحلیل مداوم تمام نقاط فروش را دارد و از روند، پویایی، وضعیت سهام و موارد دیگر برای ایجاد یک تجربه عالی از پلتفرم، در جهت ارائه آگاهی و شناخت کافی استفاده می‌کند. داینامیک 365 تجاری، تجارب اداری، دیجیتالی و فروشگاهی را با هدف بهبود بهره‌وری کارکنان، ساده‌سازی و بهینه‌سازی عملیات، بهبود زنجیره تامین و مدیریت موجودی به منظور بهبود نتایج کسب‌و‌کار، یکپارچه می‌کند.

امور مالی و عملیاتی

این برنامه، کلیه فرایندهای مالی و عملیاتی را متحد ساخته و با حداکثر چابکی ممکن به سازمان کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای اتخاذ کند. این راه‌حل با سازمان‌هایی که در شرایط متلاطم و پر نوسان بازار فعالیت‌ می‌کنند، بسیار سازگار است.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما